Eli mulla on Tech 1 ja siihen ostettuna tarvittavat liittimet+ kaapeli / nyt joku jolla on olemassa orkkis välikaapeli Tech 1 ja Omega B mallin OBD 2 liittimen väliin ( vaikka se suora johto jossa toisessa päässä Tech 1 sopiva D 15 pinninen naaras ja toisessa OBD 2 koiras) taikka sitten se johto jossa toisessa päässä on D 15 pinninen naaras ja toisessa päässä CENTRONICS 14-NAP. NAARAS - tämä liittyy siihen VIM -P/N 3000091 välikappaleeseen johon liitetään se välikaapeli joka sopii OBD 2 liittimeen Omega B mallissa.
Nyt olen valmis maksamaan sulle vaikka perjantai pullon hinnan kun vaan mittaat omasta kaapelistasi kytkennän ja kerrot sen mulle .
Ja jos olet itse samoissa Omega B ongelmissa / mulla on yksi ylimääräinen Saksankielinen ohjelmamoduuli joka tarvitaan kun Tech 1 testerillä operoidaan Omega B alkuvuosien malleja /olet varmaan lukenut ettei Tech 2 eikä muut testerit toimi näissä -ainoastaan Tech 1
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6