Nyt tais mennä Omppu-miehellä herne nenuun!?!? Valitettavasti vaan tuo 1000€ on ehdottomasti liikaa tuon kuntoisesta. 500€ tarjottu! Jos siis edelleen myynnissä on?Lesea kirjoitti:Se on niin pitkälti mielipidekysymys, itsehän henk. koht. en pidä tuommosia astroja juuri minään, kukin toki tyylillään ja mistä autoista tykkää itse niin niillä pitää sitten mennä. 500€ ei ole omasta mielestä yhtään mitään tuommosesta autosta kun ei sillä saa kuin sen jo ilmoituksessa mainitsemani 1.3 corollan tilalle, ei se kannata olipa kilometrit mitä vaan kun auto on kuitenkin kunnossa. Olen pitänyt aina autoa myyntiin laittaessa hintaa sellaisena että sillä rahalla saisi sitten jotain vastaavanlaista tilalle, 500€ ei saa ja tonnikin on siinä hilkulla ottaen huomioon mitä kaikkea tuossa omegassa on. Katsoo 1000€ takavetoisia autoja niin löytää venttiilivikaisia bemareita ja ylihintaisia ladoja, noin raakasti ilmaistuna ja mersuista en tykkää
"itsehän henk. koht. en pidä tuommosia astroja juuri minään"
jos tuota minun astraa tarkoitat niin se ei ole myynnissä enkä mielestäni ole sille hintaakaan kysellyt.
"Olen pitänyt aina autoa myyntiin laittaessa hintaa sellaisena että sillä rahalla saisi sitten jotain vastaavanlaista tilalle, 500€ ei saa ja tonnikin on siinä hilkulla ottaen huomioon mitä kaikkea tuossa omegassa on."
Just!!! Tapahan se on tuokin hinnoitella autonsa. Oletetaas vaikka, että möisin tuon oman astran pois. Laitanko sille hintaa esim. 10.000€ vain, koska saisin sitten jonkun vastaavanlaisen tilalle. Vaikkapa Volvo C70 cabrion