G.T.S kirjoitti:Niin no jos et meinaa leikkiin ryhtyä niin sit ei kannata valittaa surkeista tehoista No ei vaisinkaan itse tuota systeemiä kuolasin kun itellä oli samalla mosalla oleva vectra mut silloin hinnat oli ihan järjettömiä, nyt jos ois vielä vectra niin heti hankkisin mutta jokainen tyylillään. Mullakin on inkulle ekaks tulossa vasta hifi päivitykset jahka pääsee asentamaan ja sitten vasta lisää tehoa.
En juurikaan nuista moottorihommista ymmärrä yhtään mitään saatika osaa mitään niille tehdä. Myöskin tuon hinta (1400e) on tällä hetkellä liian suuri taloudellinen meno kun tuohon vielä miettii päälle jonkun joka nuo asentaa
No sepä ei ollu pitkä. ei ehtiny ees aamukampaa kaivata.. vähän olen vempula !
palvelus kesti siis 5 vuorokautta jonka jälkeen lääkäri ilmoitti että taitaa olla paras kun lähet kotiin. 7:nen vuorokauden kohdalla sitten allekirjotukset ja hyvästit kajaanille...
heti perään piti tietysti sit sairastua kuumeeseen/lenssuun eli mitään ei voi tehä, mutta kunhan tästä parannutaan niin jumitzun kanssa alkaa vahvistinräkin ja muutenkin peräluukun siistiminen... tuli siihen hommaan jo punossukkaakin hommattua ja viikon aikana ehti hyvin viimeset suunnitelmat tehdä.
Rizla^^ kirjoitti:No sepä ei ollu pitkä. ei ehtiny ees aamukampaa kaivata.. vähän olen vempula !
palvelus kesti siis 5 vuorokautta jonka jälkeen lääkäri ilmoitti että taitaa olla paras kun lähet kotiin. 7:nen vuorokauden kohdalla sitten allekirjotukset ja hyvästit kajaanille...
heti perään piti tietysti sit sairastua kuumeeseen/lenssuun eli mitään ei voi tehä, mutta kunhan tästä parannutaan niin jumitzun kanssa alkaa vahvistinräkin ja muutenkin peräluukun siistiminen... tuli siihen hommaan jo punossukkaakin hommattua ja viikon aikana ehti hyvin viimeset suunnitelmat tehdä.
Noo eipä sielä ainakaa mitään valittamista ollu. olishan tuo helposti saattanu mennä puolvuotta - vuosi, mutta toisaalta ei välttämättä kuitenkaan. paha sanoo näin viikon käyneenä..
joo eihän tuola hätää ollut. eka viikko meni hyvin. nilkka ei vaan ollut samaa mieltä ja perjantaina lääkärikin sitte päätti ettei tämän nilkan kans kyllä oo oikeen toivoo ja sano että on parempi ko meen kotiin
jun3s kirjoitti:oon vähän sivusilmällä sattunu seuraamaan sun viestejä ja taidan tietää mikä on tulossa tuleeko vectraan helma ja diffu kuitenki paikoilleen?
Ei...
-19 Astra 1.6T -02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti-15 Corsa E 1.4-07 Vectra 2.8t-06 Vectra 3.0CDTI OPC-line -98 Vectra 1.6-94 Vectra 1.8-08 Astra H 1.9CDTI OPC-line-94 Corsa B 1.4SI Omega B2 Caravan 2.5 EleganceAstra G Club Caravan 2.0DI