kansiremotti apua omega b 2.0 16v
Re: kansiremotti apua omega b 2.0 16v
oliskohan kannattanu se kansi käyttää koneistamolla oikaistavana
meinaan vaan että tuo "oikaisin ihan itse" kuulostaa juuri sellaselta hommalta mitä ei kyllä kannattais edes yrittää kotikonstein..
yleensä tuollaiset maksattaa oppirahat karvaimman kautta..
milläs se todettiin että se on suora? se kun ei paljon tarvitse olla kiero ennen kuin pahvi kärvähtää uudelleen..
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
- Paska Omena
- OCF Member

Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
hyvä kohta säästää 30€... nyt sit taas pahvi ja pultit uusiks...
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
jollain passilla mikä on tarkotettu kannen tarkastukseen ja oli kunnollinen höylä kun sitä hioin siinä. siis ei ollu mikään perus vatupassi.callu kirjoitti:oliskohan kannattanu se kansi käyttää koneistamolla oikaistavana![]()
meinaan vaan että tuo "oikaisin ihan itse" kuulostaa juuri sellaselta hommalta mitä ei kyllä kannattais edes yrittää kotikonstein..
yleensä tuollaiset maksattaa oppirahat karvaimman kautta..
milläs se todettiin että se on suora? se kun ei paljon tarvitse olla kiero ennen kuin pahvi kärvähtää uudelleen..
jos sielä maksaa 30e niin muutan sinne.Ari-S kirjoitti:hyvä kohta säästää 30€... nyt sit taas pahvi ja pultit uusiks...
täälä ei alle satasen pääse. muutakun amiksen kautta mutta eipä se vklp ole auki.
Omega 2l 16v
Omega 2l 16v caravan
Omega 3l 24v b2 caravan
Vectra 2.2l
Omega 2l 16v caravan
Omega 3l 24v b2 caravan
Vectra 2.2l
Yli 100€ maksaa kannen tasohionta vai ? En edes halua kuulla sen puljun muita koneistus hintoja...mrontti kirjoitti: 30e niin muutan sinne.
täälä ei alle satasen pääse. muutakun amiksen kautta mutta eipä se vklp ole auki.
Omega B2 -01 Z22XE, Astra F -95 X16SZ, Astra F -97 X16SZR,
EX: Omega B1 -96 X20SE EX: Omega B1 -94 X20XEV
EX: Omega B1 -96 X20SE EX: Omega B1 -94 X20XEV
Elä laita tiivisteliimaa MIHINKÄÄN!! Uudet tiivisteet pitää varmasti kun puhdistaa pinnat. Ei kannata laittaa kierrelukitetta kun kannenpultithan tulee niin tiukkaan että ei varmasti sieltä pyöri auki.mrontti kirjoitti:montako tuntia tähän hommaan mahtaa mennä?
E: mihis kaikkialle mun kannataa laittaa tiiviste liimaa vai laitaako ollenkaa?
esim kansipahvii termariin imusarjaa jne...
ja kannattaako mun laittaa kierelukitetta kansipultteihin?
omega mv6-97 aut caravan,omega 3,0 sport -98 aut. caravan
ÄLÄ missään nimessä laita sitä tiivisteliimaa vaan uudet tiivisteet, ei kannata laittaa lukitetta, ei tartte kun nehän tulee niin pirun tiukkaan kii ettei varmasti itellään pyöri auki.mrontti kirjoitti:montako tuntia tähän hommaan mahtaa mennä?
E: mihis kaikkialle mun kannataa laittaa tiiviste liimaa vai laitaako ollenkaa?
esim kansipahvii termariin imusarjaa jne...
ja kannattaako mun laittaa kierelukitetta kansipultteihin?
Ei mullakaan, hyviä osia sielä on..Ari-S kirjoitti:pitääkö se ostaa se halvin mahollinen anturi sieltä. itellä oo ollu mitään ongelmia motonetista ostettujen antureitten kanssa.
Eihän sitä voi itse"tasoittaa" se pitää koneistaa että siitä saa suoran, pitkällä teräsviivaimella hyvä tarkistaamrontti kirjoitti:tasotin itse kannen ja suora oli eikä ole mitään halkeemaa kannessa
homma on tehty jo. itse sen tasoitin mikäs siinä muka este olis? ei mikää.makes75 kirjoitti:Eihän sitä voi itse"tasoittaa" se pitää koneistaa että siitä saa suoran, pitkällä teräsviivaimella hyvä tarkistaamrontti kirjoitti:tasotin itse kannen ja suora oli eikä ole mitään halkeemaa kannessa
no voi voi.makes75 kirjoitti:Ei mullakaan, hyviä osia sielä on..Ari-S kirjoitti:pitääkö se ostaa se halvin mahollinen anturi sieltä. itellä oo ollu mitään ongelmia motonetista ostettujen antureitten kanssa.
Omega 2l 16v
Omega 2l 16v caravan
Omega 3l 24v b2 caravan
Vectra 2.2l
Omega 2l 16v caravan
Omega 3l 24v b2 caravan
Vectra 2.2l
No sehän siinä esteenä ku eihän siitä saa suoraa muutakuin koneistamalla!!Saako kysyä miten "tasoitit" kannen itse?mrontti kirjoitti:homma on tehty jo. itse sen tasoitin mikäs siinä muka este olis? ei mikää.makes75 kirjoitti:Eihän sitä voi itse"tasoittaa" se pitää koneistaa että siitä saa suoran, pitkällä teräsviivaimella hyvä tarkistaamrontti kirjoitti:tasotin itse kannen ja suora oli eikä ole mitään halkeemaa kannessano voi voi.makes75 kirjoitti:Ei mullakaan, hyviä osia sielä on..Ari-S kirjoitti:pitääkö se ostaa se halvin mahollinen anturi sieltä. itellä oo ollu mitään ongelmia motonetista ostettujen antureitten kanssa.
laskusta tarkastin koneistamon hinnan. kannen oikaisu 39€ eikä varmasti ole suomen halvin. osat ja työt yhteensä 320€. ehkä ainoa mikä tuntui kalliilta niin kahden katkenneen pakosarjanpultin irroitus melkein 70€
Kuuluisat sanonnat: Tein itse ja säästin.
Ei kannata opelia, ne ruostuu ja on ihan paskoja muutenkin![]()
se oliki 50e mitä pyytää mut eipä osaa töitä kunolla kuulemma.caravan69 kirjoitti:laskusta tarkastin koneistamon hinnan. kannen oikaisu 39€ eikä varmasti ole suomen halvin. osat ja työt yhteensä 320€. ehkä ainoa mikä tuntui kalliilta niin kahden katkenneen pakosarjanpultin irroitus melkein 70€
veli oli kanssa vienny kannen tolle kaverille niin oli vetäny sen päin vittua näitä on useampi jolille on käyny. ja jos joskus tarvii purkaa uudestaa niin vien sen sitten turkuun tasotettavaks
Omega 2l 16v
Omega 2l 16v caravan
Omega 3l 24v b2 caravan
Vectra 2.2l
Omega 2l 16v caravan
Omega 3l 24v b2 caravan
Vectra 2.2l
kaverilla osti aikoinaan astran josta oli sulanut 1. ja 2. sylinterin väliin lovi kanteen. hitsillä täytettä ja jyrsinkoneella suoraksi ja toimi hyvin että ei se itsekkään tehtynä ole ongelma kun vaan osaa.