Itse lähden ensinmäistä kertaa, ja jyväskylään päin lähden ajelemaan jo keskiviikkona, ja tietenkin sunnuntaihin asti.
Toivottavasti Suomen mm-ralli pysyisi jyväskylässä tulevaisuudessakin. Kun ovat meinanneet siirtää rallin tampereelle tai lahteen. No torstaina sen sitten tietää, missä ajetaan.
On 2002-08-03 23:36, MME wrote:
Toivottavasti siirretään tampereelle,saatais Savo,Uskila,Koivulahti yms.legendaariset Lauantaipäivän pätkät uudelleen ajoon.
Hyvä että säilyi täällä Jkl:ssä, on ainoa paikka missä ralli pystytään järjestämään järkevästi. Tampereella tapahtuma olisi hukkunut vain muiden tapahtumien joukkoon ja lahtelaiset eivät rallia edes halua? Itse olen katsomassa pätkiä ja huoltoa ke/to - su ja niin varmaan suurin osa Keski-Suomen kerholaisista. Tervetuloa ja varokaahan poliiseja, jotka mm. Korpilahden suunnassa tykkäävät 9-tien ohituskaistakohdan tutkaamisesta, beware
Mukavaa huomata että kerhomme on edustettuna myös suuren rallikansan joukossa. Eikä muuta kun kerhovaatetta päälle ja näkyvästi!
Mukaan tulen minäkin torstaista sunnuntaihin. Liikkeellä ollaan Hymerin matkailuautolla.
Vauhdikasta viikonloppua!
kyllä pitäs pyöriä paikanpäällä, mutta ei taida ek:lle ehtiä, menee polttarien vietossa tod.näk pe/la ja su hirvee krapula.. (en me itse vielä sentään naimisiin)
oli asiallinen ralli! (lähdettiin jo tänään) osalle järkkäreistä kyllä pitää antaa piiiiiiiiiiiiiitkäääääääää miinus!!! mutta hienoa oli!!!!!! ens vuonna uudestaan!! ps. 2 lippistä näky!