Ei kyl sovi ahveniston radalle tollanen v6 vectra.Wasu kirjoitti:Huomenna koittamaan miten tämä käyttäytyy ahveniston radalla. Toivottavasti pääsee ehjänä kotiin asti
Vectra B v6 farkku
Re: Vectra B v6 farkku
Opel Vectra 2,5 v6 -00
Peugeot 106 Gti -98
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.
Peugeot 106 Gti -98
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.
Kyllä tuo mun ainakin käyttäyty ihan ylläyttävän kivasti,akuutti tehonpuute vaan vaivaa, puslat ja jarrut aika huonot joten ne täytyy päivittää, ta technix toimi mulla kun junan vessa sen suhteen olen todella tyytyväinen.
Vectran paras aika 1.46 Päivän kovimman ajan veti laholun ascona automatic 1.35.84 tämä kyseinen kulki kyllä kovaa, ja muutenkin hienosti rakennettu yksilö.
Päivän nopeimmat ajat:
Opel ascona 2.0t 1.35
Nissan 300zx 3.0t 1.39
Seat Leon 1.8t 1.41
Moottorpyörä 1.44
Opel Vectra B Caravan 2.5v6 1.46
Renault Megane 1.4 1.49
Ford Mondeo 2,5 v6 1.51
OCF edustettuna

Päivän nopeimmat ajat:
Opel ascona 2.0t 1.35
Nissan 300zx 3.0t 1.39
Seat Leon 1.8t 1.41
Moottorpyörä 1.44
Opel Vectra B Caravan 2.5v6 1.46
Renault Megane 1.4 1.49
Ford Mondeo 2,5 v6 1.51
OCF edustettuna

Tuli ajettua pieni peurakolari pari viikkoa sitten ja meni konepelti ja etuvalo vaihtoon. Auto laitettiin talliin ja aloin tekemään pientä huoltoa. Luomellinen konepelti tuli hankittua, lisäksi tulee uudet tummapohjaiset depot sekä uus etupuskuri. Takaluukun lipan meinasin myös tilata tuning-gt puljusta, onko jollakulla kokemusta kyseisestä paikasta?
Samalla kun noita korinosia ootellaan niin ajattelin samalla vaihtaa vuotavan ö-pohjan tiivisteen ja öljyjäähdyttimen.Perkeleesti olis tekemistä taas kun kadettikin on työn alla ja tämä käyttiskin tässä jamassa.Onneks velipojalla oli ylimääränen farkku passat jolla mennään siihen asti kun tää on takas läjässä. Niin ja tärkein meinas unohtua, kaupat lyöty alustavasti lukkoon uusista kesävanteista, 19" Snowflaket
Laitan niistä sovituskuvaa kun saan auton takas pyörilleen.
Tuollainen puskin

Lippa

Samalla kun noita korinosia ootellaan niin ajattelin samalla vaihtaa vuotavan ö-pohjan tiivisteen ja öljyjäähdyttimen.Perkeleesti olis tekemistä taas kun kadettikin on työn alla ja tämä käyttiskin tässä jamassa.Onneks velipojalla oli ylimääränen farkku passat jolla mennään siihen asti kun tää on takas läjässä. Niin ja tärkein meinas unohtua, kaupat lyöty alustavasti lukkoon uusista kesävanteista, 19" Snowflaket
Tuollainen puskin

Lippa

Niinpä niin kylläpä menee vaikeeks, öljypohjantiivistettäkään ei sitten ilmeisesti enää saa tuon malliseen öljypohjaan, v*ttu oikeesti,näihin kutosiin ei saa kohta enää mitään osaa mistään
Pitääpi sitten metsästää jostain sellasta liimaa mikä varmasti pitää, jos sellasta onkaan ...
joo sitä kumista uratiivisteen mallista saakin mut se litteä mikä on c25xe koneessakin niin ne tuntuu olevan kaikki kivien alla...Rookeri kirjoitti:No miksei saa? Just muutama viikko sitten mäki ostin omaani.
No perkele täälläpäin kaikki myy ei ootaRookeri kirjoitti:Mä tilasin omani ihan tosta paikallisesta osaset puljusta.
- M lampinen
- 'Diplomat'

Mä laitoin liimalla,kun vectran omassa koneessa oli liimalla
Ja hyvin on pitänyt mutta muistettava ettei laita liikaakaan
Vikakoodien lukua mikkelissä: TECH2/mdi+Turvakoodin selvitys.
Astraxilta vois saada?
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Näyttää sama kun http://www.ebay.co.uk/itm/BGA-Automotiv ... 5d9&_uhb=1 mutta heidän listan mukaan, ei käy sun Vectraan? mut kyllä on sama näköinen kun sun linkissa oleva kuvaWasu kirjoitti:No perkele täälläpäin kaikki myy ei ootaRookeri kirjoitti:Mä tilasin omani ihan tosta paikallisesta osaset puljusta.Eli tällänen tarvis olla http://www.rockauto.com/catalog/moreinf ... &cc=188882
edit, toinen http://www.ebay.co.uk/itm/ELRING-gasket ... 5f1&_uhb=1 mut kova toimitus kulut kyllä
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
Sais sen tosiaan ehkä hyvällä liimallakin mut mä haluan sen tiivisteen, liima on sit ihan viimenen vaihtoehtoM lampinen kirjoitti:Mä laitoin liimalla,kun vectran omassa koneessa oli liimalla![]()
Juu tuollanen sen pitäs olla, olen vaan niin pirun huono tilaamaan tuolta ebay:stä, noh katotaan jos rookeri saa hommattua tuollasen niin otan sit sieltä.Näyttää sama kun http://www.ebay.co.uk/itm/BGA-Automotiv ... 5d9&_uhb=1 mutta heidän listan mukaan, ei käy sun Vectraan? mut kyllä on sama näköinen kun sun linkissa oleva kuva![]()
edit, toinen http://www.ebay.co.uk/itm/ELRING-gasket ... 5f1&_uhb=1 mut kova toimitus kulut kyllä
niin ja tummat depot tulee ensviikolla, kiitos md comprex..
Tätäkin alettu niputtamaan, sitä prkeleen ö-pohjan tiivestettä nyt sitte ei saa enää suomesta joten liimalla nippuun toistaiseksi. Rockautoon jenkkeihin lähtee keväämmällä tilaus jolloi ostetaan vähän muutakin osaa niin sieltä otan samalla ö-pohjan tiivisteitäkin. Samainen ongelma kun on tuossa harraste kadetissakin. Puskuri on työn alla ja kuvassa koesovituksessa valojen kanssa. Pikkasen meinaa olla sekasortoa tallilla kun muutto käynnissä samaan aikaan

Missäs ne snowflaket on? vai olikos se vaan Snow Fakea koko juttu?
Tänne saa sit tuoda kaikki ylimääräset opel-osat mitä jää tallin muutosta yli
Tänne saa sit tuoda kaikki ylimääräset opel-osat mitä jää tallin muutosta yli
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Näyttääkö toi sun mielestä siltä et se on takas pyörilleen?MantaGsi kirjoitti:Missäs ne snowflaket on? vai olikos se vaan Snow Fakea koko juttu?
Tänne saa sit tuoda kaikki ylimääräset opel-osat mitä jää tallin muutosta yliWasu kirjoitti:kaupat lyöty alustavasti lukkoon uusista kesävanteista, 19" SnowflaketLaitan niistä sovituskuvaa kun saan auton takas pyörilleen.
Niin ja ei sitä tiedä vaikka tää menis vaihdossa erääseen farkku astraan
ei taida jaksaa alkaa rahtaamaan laitilaan asti romuja,taitaa mennä suoraan kuusakosken romulavaan
Mielenkiintoisen näköinen puskuri sulla...