Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Testitauluja, testaavat miten eri heijastinmateriaalit kestävät käyttöä.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Jep, ja miten eri heijastimet näkyy vuoden tai kahden päästä eri keleillä.Tuomas kirjoitti:Testitauluja, testaavat miten eri heijastinmateriaalit kestävät käyttöä.
Exät: Kadett E HB -89, Kadett E sedan -89 Fastra -95
Minna -68, Päivi -62 Tiina -72, Teija -71
Minna -68, Päivi -62 Tiina -72, Teija -71
trafilta otetun kyselyn perusteella tulee kulkuneuvolle tieto että "Vakuutuksen maksamattomuustieto".
kulkuneuvo on silloin kaiketi käyttökiellossa mutta tuli mieleen entä jos tuollaisen ostaa ja selviää vasta jälkikäteen tuommoinen eli tuleeko uudelle omistalle maksettavaksi nuo rästit?
kulkuneuvo on silloin kaiketi käyttökiellossa mutta tuli mieleen entä jos tuollaisen ostaa ja selviää vasta jälkikäteen tuommoinen eli tuleeko uudelle omistalle maksettavaksi nuo rästit?
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
- kadett90
- OCF Member 2024

Vakuutus on henkilökohtainen.
Niistä rästeistä sun ei tartte huolehtia.
Jos on verorästejä niin ne siirtyy sulle.
Niistä rästeistä sun ei tartte huolehtia.
Jos on verorästejä niin ne siirtyy sulle.
On ne verotkin henkilökohtaisia, mikä ei paljon lohduta kun auto on ajokiellossa. Jos maksaa edellisen omistajan rästit niin ne saa karhuta takaisin.kadett90 kirjoitti:Jos on verorästejä niin ne siirtyy sulle.
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
Miksi minulla lukee transportterin otteessa erikseen verovapaa?
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Eikö esim. poliisiautot ole verovapaita. Olisko se entinen virka-auto josta jäänyt muistoksi tuo teksti?Woody kirjoitti:Miksi minulla lukee transportterin otteessa erikseen verovapaa?
Ei niillä varmaan tälläisiä vihreitä laiskoja ole ollut|vectraman| kirjoitti:Eikö esim. poliisiautot ole verovapaita. Olisko se entinen virka-auto josta jäänyt muistoksi tuo teksti?Woody kirjoitti:Miksi minulla lukee transportterin otteessa erikseen verovapaa?
Olisiko jäänne siltä ajalta kun pakettiautoista ei maksettu autoveroa. Eli jos ajoneuvotyyppi muuttuu vaikkapa lisäpenkkien myötä henkilöautoksi niin autovero menee maksuun täysimääräisenä.
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
En mä siitä väristä tiiä vaan onkai ainakin Raahessa yksi kalsarinsininen vanha transportteri poliisien käytössä tietääkseni vieläkinWoody kirjoitti:Ei niillä varmaan tälläisiä vihreitä laiskoja ole ollut|vectraman| kirjoitti:Eikö esim. poliisiautot ole verovapaita. Olisko se entinen virka-auto josta jäänyt muistoksi tuo teksti?Woody kirjoitti:Miksi minulla lukee transportterin otteessa erikseen verovapaa?Joku tuola sano että et se on vaan jäänne joltain ajalta
Tuotu maahan autoverovapaana pakettiautona.|vectraman| kirjoitti:En mä siitä väristä tiiä vaan onkai ainakin Raahessa yksi kalsarinsininen vanha transportteri poliisien käytössä tietääkseni vieläkinWoody kirjoitti:Ei niillä varmaan tälläisiä vihreitä laiskoja ole ollut|vectraman| kirjoitti:Eikö esim. poliisiautot ole verovapaita. Olisko se entinen virka-auto josta jäänyt muistoksi tuo teksti?Woody kirjoitti:Miksi minulla lukee transportterin otteessa erikseen verovapaa?Joku tuola sano että et se on vaan jäänne joltain ajalta
Tuollanen teksti aikonaan luki minun Pontiac Firebirdin rekkariotteessa, se kun oli sellanen legendaarinen veronkierto Pikaappi.
sama homma noiden pitkäkattojen kanssa, missä on se kova takapenkki. Autoverovapaa pakuna. (siis suomeen tuotaessa.)
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Meillä on olkkarissa finnsatin tallentava digiboksi. Tuossa boxissa on USB ja RJ45 liittimet.
Onko noista mahdollista saada kovalevyltä nauhotuksia siirrettyä esim tietokoneelle?
Onko noista mahdollista saada kovalevyltä nauhotuksia siirrettyä esim tietokoneelle?
Saa siirrettyä, tarvii varmaan jonkun siirto-ohjelman. Finnsatin sivuilla varmaan ohjeita & ohjelmia.Rizla^^ kirjoitti:Meillä on olkkarissa finnsatin tallentava digiboksi. Tuossa boxissa on USB ja RJ45 liittimet.
Saattaa olla, että boksin tiedostot on jossain oudossa tiedostomuodossa, joten voi myös vaatia ohjelman jolla ne muunnetaan ymmärrettäväksi.
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.
- a.tikkanen
- 'Senator'

Millähän haku sanoilla osais ehtiä eberin automaatti ilmastoinnin ohjain "releen"/ ohjain laitteen asennus ohjetta??. Niistäkin vielä eberin mukaan on olemassa merkkikohtaset ohjeet.
Kaikki alta 244g/km on viherpiiperoita! (Trafin sivuilta loppui asteikko kesken, eli saan ajaa ilmaiseksi! kö?)
Mites kuvahaku eber relaya.tikkanen kirjoitti:Millähän haku sanoilla osais ehtiä eberin automaatti ilmastoinnin ohjain "releen"/ ohjain laitteen asennus ohjetta??. Niistäkin vielä eberin mukaan on olemassa merkkikohtaset ohjeet.
http://www.google.com/search?q=eber+rel ... 4gTHuYHYBQ