Autohifiä Saksasta/kokemuksia Kenwoodista?
Autohifiä Saksasta/kokemuksia Kenwoodista?
Tilaileeko jengi vielä yleisesti hifiä Saksasta, vai onko kotimaassa jo hinnoiltaan kilpailukykyisiä liikkeitä? Itse olen katsellut www.ars24.com hintoja ja ovat hyvin samaa luokkaa kuin eBayssa, onko kokemuksia kyseisestä liikkeestä (ilmeisesti entinen car audio versand) tai onko suositella jotain muuta liikettä?
Tällä hetkellä haussa 2din-kokoinen laite ja tarkoituksena olisi saada auton alkuperäiset rattisäätimetkin hyötykäyttöön. Pääasiassa olen katsellut Kenwoodin mallistoa, joko DPX404U (n.150€) tai DPX504U (n.200€) tai sitten jos ostan jonkun multimedialaitteen takapenkkiläistenkin iloksi niin todennäköisin vaihtoehto on DDX4028BT (n.300€).
Pääasiassa olen katsellut noita Kenwoodeja kun mahdollisesti saisin sellaiseen edullisesti adapterin rattisäätimille, mutta muitakin merkkejä/malleja saa ehdottaa jos joku tarjoaa enemmän vastinetta rahalle samassa hintaluokassa.
Tällä hetkellä haussa 2din-kokoinen laite ja tarkoituksena olisi saada auton alkuperäiset rattisäätimetkin hyötykäyttöön. Pääasiassa olen katsellut Kenwoodin mallistoa, joko DPX404U (n.150€) tai DPX504U (n.200€) tai sitten jos ostan jonkun multimedialaitteen takapenkkiläistenkin iloksi niin todennäköisin vaihtoehto on DDX4028BT (n.300€).
Pääasiassa olen katsellut noita Kenwoodeja kun mahdollisesti saisin sellaiseen edullisesti adapterin rattisäätimille, mutta muitakin merkkejä/malleja saa ehdottaa jos joku tarjoaa enemmän vastinetta rahalle samassa hintaluokassa.
Re: Autohifiä Saksasta/kokemuksia Kenwoodista?
Kenarin soittimet on aivan loistavia! Ainakin nuo 1-dinin koneet.
Yhdyn mielipiteeseen.Rizla^^ kirjoitti:Kenarin soittimet on aivan loistavia! Ainakin nuo 1-dinin koneet.
Astra J sport 1.7 Cdti '12
On kyllä loistava pulju tuo ars24. Kaikki pelaa niinkuin pitääkin ja kamatkin kiikutetaan vielä ovelle. Ite oon kahteen kertaan tuolta tilaillu ja ei kyllä jää noihin kahteen tilaukseen. 
Opel Vectra '98
- Hartsa__90
- OCF Member 2015
tuolta ars sivuilta saa tuota rainbow vanadiumia nuin halvalla verrattuna suomen hintoihin 
Insignia Sports Tourer OPC-Line 1.5T -19
Vectra OPC -06
Vectra OPC -06
Minkäslaiset toimituskulut on tuolta tänne suomeen?
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
Samaa itsekkin yritin sivuilta katsoa, mut ei toi saksan kieli oikein taivuunique kirjoitti:Minkäslaiset toimituskulut on tuolta tänne suomeen?
Niin ja itse ostin Qatarista keväällä Omegaan Kenwoodin KDC-U453 soittimen hintaan 45€(tarjous sis. 4" 2-tie kaiuttimet

DPX504U tuli tilattua keväällä Amazonista lähinnä niiden toimitusnopeuden/varmuuden vuoksi. Tilasin siis soittimen Saksaan odottamaan valmiiksi kun kävin hakemassa auton sieltä niin se tuli kätevästi kyydissä ilman postikuluja.
kyllä se kenwood vaan hyvä on 
Omega 2l 16v
Omega 2l 16v caravan
Omega 3l 24v b2 caravan
Vectra 2.2l
Omega 2l 16v caravan
Omega 3l 24v b2 caravan
Vectra 2.2l
toisaalta kannattaa myös vilkuilla alpine, pioneer, clarion markkinoita. saa samalla tavalla rahalleen vastinettamrontti kirjoitti:kyllä se kenwood vaan hyvä on