Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
|vectraman|
OCF Member 2021

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

Juha_1 kirjoitti:Mutta annas olla, kun itse rikkoo lakia esim liikenteessä ja jää siitä kiinni ns verekseltään. Silloin poliisi onkin väärässä paikassa.
Kuka näin on sanonut?
juzze kirjoitti:
|vectraman| kirjoitti: Vasta oli turvavyöratsia jossa tuli narahdettua ilman vyötä ajosta. Lähinnä huonosta tuurista johtuu tuo pysäyttely kun aina just joku pikku töppäys tulee aina poliisien edessä tehtyä, luisuttelu näin talvisin vaan sakkoja en ihme kyllä ole siitä saanut.. Ja parhaillaan +1tkm viikossa tulee ajettua joista suurin osa ihan 20km säteellä Oulun keskustasta niin väkisinkin noihin törmä.
Näyttäs sakot tulevan aivan jostain muusta syystä kuin huonosta tuurista johtuen. :roll:
Turvavyöstä viimeisin sakko, mut huonoa tuuria se kun kerran kaks unohtuu kiireessä tms. se vyö niin just silloin pysäytetään sen takia. Jos joku kehtaa väittää ettei koskaan riko lakia yhtään millään tavalla missään tilanteessa edes vahingossa niin hattua nostan.. Se on huonoa tuuria jos käy noin ja just silloin sattuu poliisit pysäyttämään. Ja siitä saa maksaa eikä sille mitään voi. Mutta mistä koko juttu lähti niin Mä en viitsi tietoisesti kokeilla onneani noiden kesärattaiden kanssa. Poliiseissakin kun on niitä yksilöitä joilla ei ole sitä maalaisjärkeä vaan mennään säntillisesti lain mukaan.
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

|vectraman| kirjoitti:
Juha_1 kirjoitti:Mutta annas olla, kun itse rikkoo lakia esim liikenteessä ja jää siitä kiinni ns verekseltään. Silloin poliisi onkin väärässä paikassa.
Kuka näin on sanonut?
juzze kirjoitti:
|vectraman| kirjoitti: Vasta oli turvavyöratsia jossa tuli narahdettua ilman vyötä ajosta. Lähinnä huonosta tuurista johtuu tuo pysäyttely kun aina just joku pikku töppäys tulee aina poliisien edessä tehtyä, luisuttelu näin talvisin vaan sakkoja en ihme kyllä ole siitä saanut.. Ja parhaillaan +1tkm viikossa tulee ajettua joista suurin osa ihan 20km säteellä Oulun keskustasta niin väkisinkin noihin törmä.
Näyttäs sakot tulevan aivan jostain muusta syystä kuin huonosta tuurista johtuen. :roll:
Turvavyöstä viimeisin sakko, mut huonoa tuuria se kun kerran kaks unohtuu kiireessä tms. se vyö niin just silloin pysäytetään sen takia. Jos joku kehtaa väittää ettei koskaan riko lakia yhtään millään tavalla missään tilanteessa edes vahingossa niin hattua nostan.. Se on huonoa tuuria jos käy noin ja just silloin sattuu poliisit pysäyttämään. Ja siitä saa maksaa eikä sille mitään voi. Mutta mistä koko juttu lähti niin Mä en viitsi tietoisesti kokeilla onneani noiden kesärattaiden kanssa. Poliiseissakin kun on niitä yksilöitä joilla ei ole sitä maalaisjärkeä vaan mennään säntillisesti lain mukaan.
Poliisit ovat ystäviä :love: Lauantaina ne teki uukkarin ja liputti minut tien sivuun. Sit vähän aikaa istuttiin skodan takapenkillä kun kuulema ajoin ylinopeutta 60 alueella 85 :) Aikansa ne tutki minun tietoja ja että jaahans sitä ollaan saatu kortti 2 viikkoa takasin, että taitaa olla tapa :) Lopulta ne kirjoitti pelkän huomautuksen :P
Zafira
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zafira »

|vectraman| kirjoitti:Turvavyöstä viimeisin sakko, mut huonoa tuuria se kun kerran kaks unohtuu kiireessä tms. se vyö niin just silloin pysäytetään sen takia.
En kyllä tajua miten kukaan voi unohtaa laittaa turvavyötä.
|vectraman|
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

En kyllä tajua miten et sitä voi tajuta. Ihan samallatavalla minäkin saatan asioita unohtaa kuin muutkin ihmiset. En koe olevani yli-ihminen joka ei koskaan voisi mitään unohtaa. Sitäpaitsi olen melko hajamielinen ihminen yleensä ja kun on kokoajan kiire jonnekin niin helpostikin voi tohinassa jotakin unohtaa. Se, että se tulee sulla automaationa ei tarkoita, että kaikilla tulisi. Ennen se oli refleksinomaista minullakin, mutta jostakin syystä sen jälkeen kun Vectralla käytiin metsähallituksen puolella se automaatio on jäänyt pikkuhiljaa pois enkä tiedä itsekään miksi. Yrittänyt opetella taas sen tavan kun jo kahdesti saanut sakot vyöstä ja alkaa tuo taas tulemaan kohtuu automaattisesti. Tosin löydän itseni vieläkin välillä ajamasta ilman vyötä.
Paska Omena
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Paska Omena »

Kyllä mulla ainakin tulee sellanen orpo olo jos ei ole vyö kiinni. Sama kun unohtaa laittaa kellon käteen, saa oven kiinni niin tulee heti outo olo että jotain puuttuu.

Oon kyllä ruvennut sillontällön lähtemään liikkeelle ilman vyötä ja vauhdissa pistää vyön, mutta sillonkin sitä miettii koko ajan että koska sen pistää.
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja Timonen »

|vectraman| kirjoitti:En kyllä tajua miten et sitä voi tajuta. Ihan samallatavalla minäkin saatan asioita unohtaa kuin muutkin ihmiset. En koe olevani yli-ihminen joka ei koskaan voisi mitään unohtaa. Sitäpaitsi olen melko hajamielinen ihminen yleensä ja kun on kokoajan kiire jonnekin niin helpostikin voi tohinassa jotakin unohtaa. Se, että se tulee sulla automaationa ei tarkoita, että kaikilla tulisi. Ennen se oli refleksinomaista minullakin, mutta jostakin syystä sen jälkeen kun Vectralla käytiin metsähallituksen puolella se automaatio on jäänyt pikkuhiljaa pois enkä tiedä itsekään miksi. Yrittänyt opetella taas sen tavan kun jo kahdesti saanut sakot vyöstä ja alkaa tuo taas tulemaan kohtuu automaattisesti. Tosin löydän itseni vieläkin välillä ajamasta ilman vyötä.
Koita vaan opetella tuo tapa uudestaan.

Mä en ala autoa liikuttaa, ennen kuin turvavyö on kiinni. Tää siis 99% tapa, joka joskus harvoin saattaa lipsahtaa, jos siirrän esim. autoa max. 10-15m, esim. pihatieltä kadulle, tai jonkun ostarin parkkialueella. Tosin heti ku oon lähtenyt liikkeelle, alkaa kaduttamaan, mut harvoin pysähdyn ja laitan vyön kiinni. Mutta myös sitä tapahtuu.

Tulee jotenkin orpo olo, kun turvavyö ei ole kiinni.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Kiiv1
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kiiv1 »

kyllä mulle tulee ahistunu olokun laittaa turvavyön kiinni, varsinkin kun ei saa korkeuttasäädettyä niin ompakiva ku hiertää kaulaa
Kadett D 83 1.2 S (nykyinen käyttis), Omega A 89 2.0 EX, Vectra B 96 2.0 (akalla käytössä), Corsa A 91 1.4 EX, Vectra B 99 1.8 EX, Astra G 98 1.6 EX, Ascona B 81 1,3->2.0 (harraste)
Paska Omena
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Paska Omena »

Kiiv1 kirjoitti:kyllä mulle tulee ahistunu olokun laittaa turvavyön kiinni, varsinkin kun ei saa korkeuttasäädettyä niin ompakiva ku hiertää kaulaa
Niin ja kolarissahan saattaa jäädä jumiin sinne romuun jos on vyö kiinni. Ja sit se puristaakin niin ikävästi rintakehää, ompa turvallista jos se vaikka katkasee kylkiluun. Ei sitä vyötä sitä paitsi tartte kun on niin hyvä kuski ettei kolaroi, amatöörit vaan tarvii.
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
RV
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja RV »

Omasta mielestä tuo turvavyön käyttäminen/käyttämättä jättäminen periytyy vanhemmilta. Omat vanhemmat oli aina tarkkoja siitä että vyöt oli kiinni ennen kuin ajamaan lähdettiin ja piti myös huolen että lapsetkin oli vöissä, kun taas ne kaverit joiden vanhemmat ei vöitä käyttäneen eivät myöskään itse käytä niitä ajaessa.
Honda Civic 1,6 vtec -01
Mercedes-Benz W210 -01
Killroy
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Killroy »

Woody kirjoitti: Poliisit ovat ystäviä :love: Lauantaina ne teki uukkarin ja liputti minut tien sivuun. Sit vähän aikaa istuttiin skodan takapenkillä kun kuulema ajoin ylinopeutta 60 alueella 85 :) Aikansa ne tutki minun tietoja ja että jaahans sitä ollaan saatu kortti 2 viikkoa takasin, että taitaa olla tapa :) Lopulta ne kirjoitti pelkän huomautuksen :P
Aika miehekäs ylinopeus. Ja pelkällä huomautuksella. Nehän poliisit on jo tehneet virkavirheen tuossa! :lol:
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
unique
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja unique »

Paska Omena kirjoitti:
Kiiv1 kirjoitti:kyllä mulle tulee ahistunu olokun laittaa turvavyön kiinni, varsinkin kun ei saa korkeuttasäädettyä niin ompakiva ku hiertää kaulaa
Niin ja kolarissahan saattaa jäädä jumiin sinne romuun jos on vyö kiinni. Ja sit se puristaakin niin ikävästi rintakehää, ompa turvallista jos se vaikka katkasee kylkiluun. Ei sitä vyötä sitä paitsi tartte kun on niin hyvä kuski ettei kolaroi, amatöörit vaan tarvii.
Näin!

Se on epävarman kuskin merkki :lol:

Turvavyö menee päälle krapulassa ja kauas ajellessa, sillonkin vaan kun muija ei sulje suutaan muuten..
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Miksuli
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Miksuli »

Kyllähä tuo vyö yleensä kiinni on joskus saattaa jäähä laittamatta ku kylillä pyörii ja firman autoilla ajelee aitojen sisäpuolella, mutta muuten yleensä kiinni.
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

Killroy kirjoitti:
Woody kirjoitti: Poliisit ovat ystäviä :love: Lauantaina ne teki uukkarin ja liputti minut tien sivuun. Sit vähän aikaa istuttiin skodan takapenkillä kun kuulema ajoin ylinopeutta 60 alueella 85 :) Aikansa ne tutki minun tietoja ja että jaahans sitä ollaan saatu kortti 2 viikkoa takasin, että taitaa olla tapa :) Lopulta ne kirjoitti pelkän huomautuksen :P
Aika miehekäs ylinopeus. Ja pelkällä huomautuksella. Nehän poliisit on jo tehneet virkavirheen tuossa! :lol:
Epäilen kyllä että siinä saattoi olla jotain epäselvyyttä kun ne ei siihen enempää takertunnut, sanoivat vaan että ennenkö jarrutit niin nopeutesi oli 85 :) Mutta jotain siinä oli kun ne jaksoi kuitenki lähteä vielä minun perään :D
Juha_1
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Juha_1 »

|vectraman| kirjoitti:
Kuka näin on sanonut?
Aika moni sellainen, joiden mielestä poliisin pitäisi jahdata oikeita rosvoja eikä ratsata tielläliikkujia. ja kyllä minä olen itsekin ajatellut samoin. Esimerkiksi silloin, kun en saanut aikaiseksi kiinnittää uutta rekisterikilpeä autoon. Säilytin kilpeä hattuhyllyllä odotellessani pari viikkoa ocf-kilventaustalevyä. :bonk:
Opel Vectra C2 GTS
Z18XER
==========
"On typerää tehdä sama virhe kahdesti. " (Muumipappa)
Juha_1
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Juha_1 »

Mitä eroa on saman valmistajan einesruuassa häränlihamurekkeella ja lihamurekkeella? :o
Opel Vectra C2 GTS
Z18XER
==========
"On typerää tehdä sama virhe kahdesti. " (Muumipappa)
Vastaa Viestiin