Terve kaikille, olen uusi näillä foorumeilla.
Tarkotus olisi ostaa Vectra B:hen vm 2000 uusi CD-soitin, todennäköisesti Pioneer DEH 1500UB tai joku muu alle 100€ usb soitin. Parempaa/halvempaa saa toki ehdottaa. Pienen vilkaisun jälkeen tajusin tarvitsevani iso sovittimen. Voisiko joku auttaa oikean iso sovittimen valinnassa ja tarviiko iso sovittimen lisäksi tehdä muuta modifointia? Selailin joitakin vanhoja viestejä ja heillä oli ongelmana kanavien muistissa säilyminen ja kello/lämpötila/päivämäärä -näytön pimentyminen.
Kiitoksia avusta!
Opel Vectra B iso sovitin
Re: Opel Vectra B iso sovitin
Moro
Soittimen mukana tulevassa johtosarjasta kytketään ristiin kaksi hohtoa (punainen ja keltainen.) Nämä johdot ovat jatkuva virta, (pysyvät kanavat muistissa) ja herätevirta (soitin lähtee päälle).
Niissä on jo tehtaalla laitettu liittimet, joten ne voi vaihtaa itse. (keskellä johtoja pyöreät abiko liittimet)
Tuosta info-näytön pimenemisestä en voi sanoa mitään koska ainakaan itselläni ei kys. näyttö pimentynyt soittimen vaihdon jälkeen. (Pioneer DEH-6400BT)
Edit: siis et tarvitse mitään "lisä" adaptereita, Opelissa on iso-liitäntä.
Soittimen mukana tulevassa johtosarjasta kytketään ristiin kaksi hohtoa (punainen ja keltainen.) Nämä johdot ovat jatkuva virta, (pysyvät kanavat muistissa) ja herätevirta (soitin lähtee päälle).
Niissä on jo tehtaalla laitettu liittimet, joten ne voi vaihtaa itse. (keskellä johtoja pyöreät abiko liittimet)
Tuosta info-näytön pimenemisestä en voi sanoa mitään koska ainakaan itselläni ei kys. näyttö pimentynyt soittimen vaihdon jälkeen. (Pioneer DEH-6400BT)
Edit: siis et tarvitse mitään "lisä" adaptereita, Opelissa on iso-liitäntä.
Corsa E -15
Polkuromu ~91
Polkuromu ~91