Risteily Turusta.. Nyt olis yksi peruutuspaikka vapaana..
Risteily Turusta.. Nyt olis yksi peruutuspaikka vapaana..
Olisko taas aika alkaa suunnitella risteilyä Turku-Tukholma-Turku..
Ajakohdaksi ollaa alustavasti suunniteltu helmikuuta, eli risteily olis hilpeä helmikuun risteily..
Tarkempaa ajankohtaa ei olla vielä päätetty.
Laiva olis joko silja tai viikkari, miten porukka nyt haluaa..
Jos kiinostuneita löytyy lähtemään mukaan ilmoitelkaa itsestänne tähän tai mulle yv:nä
Eiköhän taas kerran kerätä hyvä porukka ja mennä risteilemään..
Tarkempi ajankohta tulee myöhemmin..
Ajakohdaksi ollaa alustavasti suunniteltu helmikuuta, eli risteily olis hilpeä helmikuun risteily..
Tarkempaa ajankohtaa ei olla vielä päätetty.
Laiva olis joko silja tai viikkari, miten porukka nyt haluaa..
Jos kiinostuneita löytyy lähtemään mukaan ilmoitelkaa itsestänne tähän tai mulle yv:nä
Eiköhän taas kerran kerätä hyvä porukka ja mennä risteilemään..
Tarkempi ajankohta tulee myöhemmin..
Astra F Gsi -92 (ex) Commodore 2.5 S -80 (ex) Astra G 1.8 16v Farmari -99 (ex) Vectra Station Wagon 2015 (ex)
Vectra GTS 3.2 V6 2003 (ex) Vectra GTS 2.8 V6 Turbo 2006 Calibra 2.0 16 v 1995 Manta B Gsi Irmscher 1985
Vectra GTS 3.2 V6 2003 (ex) Vectra GTS 2.8 V6 Turbo 2006 Calibra 2.0 16 v 1995 Manta B Gsi Irmscher 1985
Re: Risteily Turusta
voishan sitä lähteäkin, eli mukana. Baltic princess tai se uus viking olis jees 
Pääästäänkö me Marjan kanssa vielä mukaan?
Tosin Marja kyllä sanoi ettei enää ikinä lähde reissuun, mutta ehkä mä sen ylipuhun 
Ptää taas tarkkaan miettiä teidän mukaan pääsyämaritus kirjoitti:Pääästäänkö me Marjan kanssa vielä mukaan?Tosin Marja kyllä sanoi ettei enää ikinä lähde reissuun, mutta ehkä mä sen ylipuhun
Astra F Gsi -92 (ex) Commodore 2.5 S -80 (ex) Astra G 1.8 16v Farmari -99 (ex) Vectra Station Wagon 2015 (ex)
Tai päästääkö me kukaan enää Siljalla reissuun porukallajartsa63 kirjoitti:Pitää taas tarkkaan miettiä teidän mukaan pääsyämaritus kirjoitti:Pääästäänkö me Marjan kanssa vielä mukaan?Tosin Marja kyllä sanoi ettei enää ikinä lähde reissuun, mutta ehkä mä sen ylipuhun
Joo, täyty kyllä lähteä...Wasu kirjoitti:voishan sitä lähteäkin, eli mukana. Baltic princess tai se uus viking olis jees
Voin sit tarjota sulle yhden kaljan siellä!
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Voishan sitä lähteä.
Luultavasti ei ja sana varmaan levinny viikkarillekkinjartsa63 kirjoitti:Tai päästääkö me kukaan enää Siljalla reissuun porukalla![]()
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
Meiltä lähtis kans kaksi matkaan.
Helmikuu on kyllä vähän paha aika kun nuo lumihommat on vähän niinku pakollisia silloin 
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Tulossa,ja varmaan Jenni kans.. Olisko Grace hyvä valinta..?
Sori kaverit...
Ette saa mua kulumallakaan pois tolta reissulta
Jos ajankohta muuten vaan sopii.
Onkohan tuol Gracel tilaa helmikuus,taitaa alkuvuoden matkat olla nyt jo loppuunmyytyjä..
Tallinkil varmaan paremmin tilaa.
Tallinkil varmaan paremmin tilaa.
ei se mikään pakko ole, kyllä se siellä odottaa tai sitte sulaa poisMantaGsi kirjoitti:Helmikuu on kyllä vähän paha aika kun nuo lumihommat on vähän niinku pakollisia silloin