Opelit myynnissä

Vastaa Viestiin
Nilemma
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Opelit myynnissä

Viesti Kirjoittaja Nilemma »

Nyt saisi jo edullisesti OPC-Vectran: http://www.nettiauto.com/opel/vectra/5208190
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja tursas »

Nilemma kirjoitti:Nyt saisi jo edullisesti OPC-Vectran: http://www.nettiauto.com/opel/vectra/5208190
Muuten siisti, mutta missään ei lue (korissa) OPC 8)
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

tursas kirjoitti:
Nilemma kirjoitti:Nyt saisi jo edullisesti OPC-Vectran: http://www.nettiauto.com/opel/vectra/5208190
Jos vaikka Vectrasta ottaa sen "VECTRA"-tekstin pois, niin eikö se ole sen jälkeen enää Vectra? Kyllähän tuo auto ihan selvästi on aito OPC, vaikka se ne merkit olisi otettukin pois. Ei ole kyllä pahan hintainen, mikäköhän siinä on vikana? (pitäisköhän käydä hakemassa käyttikseksi ja hukata tuo A-Vectra pois, siinäkään ei ole "GT" eikä "16V"-merkkejä... ja meni onneton -(z)- -merkkikin irtoamaan takaluukusta tässä syksyllä)

Tosiaan kilometrejähän tuossa Vectrassa näyttäisi olevan aika kiitettävästi mittarissa... siinä varmaan syy halpaan hintaan. Siinä mun A-Vectrassakaan ei ole noin paljoa kilsoja vaikka sekin oli aikoinaan "isokilsainen" kun oli ajettu ensin 160000 km neljässä vuodessa. Ja 100000 lisää seuraavan 15 vuoden aikana...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Sportive
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Sportive »

ata kirjoitti:
tursas kirjoitti:
Jos vaikka Vectrasta ottaa sen "VECTRA"-tekstin pois, niin eikö se ole sen jälkeen enää Vectra? Kyllähän tuo auto ihan selvästi on aito OPC, vaikka se ne merkit olisi otettukin pois. Ei ole kyllä pahan hintainen, mikäköhän siinä on vikana? (pitäisköhän käydä hakemassa käyttikseksi ja hukata tuo A-Vectra pois, siinäkään ei ole "GT" eikä "16V"-merkkejä... ja meni onneton -(z)- -merkkikin irtoamaan takaluukusta tässä syksyllä)
Eiköhän ne ole nuo ajetut kilometrit mikä laskee hintaa, vaikka vielä tuolla ajelee varmasti toiset 270tkm kun muistaa vaan huoltaa.
Vectra GTS 2.8T -06
Omega -03
Manta GSI -87
Ascona 2.0S berlina -78
Manta A -73
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Sportive kirjoitti:Eiköhän ne ole nuo ajetut kilometrit mikä laskee hintaa, vaikka vielä tuolla ajelee varmasti toiset 270tkm kun muistaa vaan huoltaa.
Joo, tuon tosiaan huomasin vasta kun olin ehtinyt viestin kirjoittaa ja editoinkin siihen ylimääräisen kappaleen samaan aikaan kun oli tän vastauksen laittanut. Mutta ei ne kilsat sitä autoa välttämättä tapa, kun on varmaan ajettu pitkää siivua että tommoisiin kilsoihin päästään tuollaisella suhteellisen isokulutuksisella ja isokoneisella (no pienempi toki kuin puolet oman auton koneesta.. mutta keskimäärin siis) autolla joka ei missään taksikäytössä ole ollut.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Ei kai ei, jos Vectra merkin ottaa pois, ei vaikuta hintaan, mutta jos Oopeeseessa ei ole opc merkkiä niin hinta kyllä putoaa, siitähän siinä maksetaan.. :D
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

tursas kirjoitti:Ei kai ei, jos Vectra merkin ottaa pois, ei vaikuta hintaan, mutta jos Oopeeseessa ei ole opc merkkiä niin hinta kyllä putoaa, siitähän siinä maksetaan.. :D
Hitsi, mulla ei Calibrassakaan ole ollut "turbo" eikä "4x4"-merkkejä... :) Tosin nyt on uusi alkuperäinen "turbo"-merkki hankittuna joka sitten varmaan nostaa auton arvoa todella huimasti!

(luulen, että OPC:ssa oikeasti maksetaan siitä normaalia tehokkaammasta moottorista, sporttipenkeistä, korisarjasta, usein tuosta arden blue-erikoisväristä ym. ominaisuuksista ja varusteista, eikä siitä merkistä, merkkejähän saa ostaa marmoritiskitä jos sellaisia haluaa...)
OCF2945
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja OCF2945 »

Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Gts03
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Gts03 »

Ei kai ei, jos Vectra merkin ottaa pois, ei vaikuta hintaan, mutta jos Oopeeseessa ei ole opc merkkiä niin hinta kyllä putoaa, siitähän siinä maksetaan.. :D

Ei helvetti voiko joku olla näin t...ä :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

tursas kirjoitti:Ei kai ei, jos Vectra merkin ottaa pois, ei vaikuta hintaan, mutta jos Oopeeseessa ei ole opc merkkiä niin hinta kyllä putoaa, siitähän siinä maksetaan.. :D
Täh, ostakko sie auton sen takia että että siinä on jotkut merkit. Siis että kaikki tiettäisi et se on varmasti opc.. Tosin taidat ainakin itse sitä tarvita, muistaakseni sinun autojen malli tuntemus ei sitä terävintä kärkeä ollut :lol:
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

tursas kirjoitti:
No joo, kaikki aasiattomat kommentit ohitan ja ihmettelen vaan sitä, että miks se pitäis piilottaa se opc merkki, eikä rattiakaan näytetä, kun siinähän sekin pitäis olla... Näkiskö joku niin paljon vaivaa, että mä nyt häivytän ne kaikki.., päinvastoin.. :D
tuikki
OCF Rahastonhoitaja
OCF Rahastonhoitaja
Jäsennumero: 2729

Viesti Kirjoittaja tuikki »

Mä ainakin poistan merkit sen takia kun ne kerää ympärilleen paskaa ja kuraa ja on vaikea pitää siitä kohdalta puhtaana.. en ala millään topsipuikolla kierteleen merkkien ympäriltä... mukavampi ja kliinimpi auto kun ei merkit häiritse.
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

tursas kirjoitti:
tursas kirjoitti:
No joo, kaikki aasiattomat kommentit ohitan ja ihmettelen vaan sitä, että miks se pitäis piilottaa se opc merkki, eikä rattiakaan näytetä, kun siinähän sekin pitäis olla... Näkiskö joku niin paljon vaivaa, että mä nyt häivytän ne kaikki.., päinvastoin.. :D
No kummassa on nyt pienempi vaiva kun poistaa merkit vai tehdä autosta opc:n näköinen.? Minäkään mistään mitään tiedä, mutta osaan minä tuosta nyt ilman opc merkkejäkin päätellä että ei se mikään hinnat alkaen malli ole.
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

http://www.nettiauto.com/opel/omega/4972163

tota tarjottiin vaihossa päikseen tohon mun astraan... en tiiä suostusko vai ei... pitänee vkl käydä vilkasee... :banghead: upottaako tollasen kaa kätensä miten paljon syvemmälle paskaan vrt. astra?
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
jarkkis
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

Ari-S kirjoitti:http://www.nettiauto.com/opel/omega/4972163

tota tarjottiin vaihossa päikseen tohon mun astraan... en tiiä suostusko vai ei... pitänee vkl käydä vilkasee... :banghead: upottaako tollasen kaa kätensä miten paljon syvemmälle paskaan vrt. astra?
Meillä nyt tuommonen, mut 100tkm vähemmän ajettuna ja 2vuotta uudempi ja automaatti, mut näiden reilun 2000km jälkeen ollu helvetin tyytyväinen. Halpa huoltaa vs. v6 vaikka polttoaineen kulutus nois on melkeenpä samaa luokkaa velttokutosen kans.
Koeajos selviää paljon kyllä missä kunnossa auto on. Itse kyllä miettisin vakavasti vaihtoa :)
Vastaa Viestiin