mee etusivun kautta, tai ni, ei sekään auta, jumissa se on..
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/lidl_fi
Kelpaako nastarenkaat josta on nypitty nastat pois talvirenkaiksi?
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
Kelpaa, kunhan muuten täyttävät määräykset.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
TS. kunhan on tarpeeks pintaa vai?Tuomas kirjoitti:Kelpaa, kunhan muuten täyttävät määräykset.
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
Pintaa min se 3mm ja kyljessä merkintä m+sunique kirjoitti:TS. kunhan on tarpeeks pintaa vai?Tuomas kirjoitti:Kelpaa, kunhan muuten täyttävät määräykset.
^^ Onko noin? Tuossa kun kuullut että, jos on M+S merkinnällä olevat nastarenkaat joista nypitty nastat niin ei kelpois? Mutta hyvä kylläkin jos näin on...
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
- a.tikkanen
- 'Senator'

Mulla on kanssa sellainen käsitys että nastoja pitäs olla jäljellä että kelpais, siis jos kerran nastoja on ollut aluperin??
Kaikki alta 244g/km on viherpiiperoita! (Trafin sivuilta loppui asteikko kesken, eli saan ajaa ilmaiseksi! kö?)
Ei tarvitse olla nastoja.
Tuosta seuraa sekin hiukan nurinkurinen tilanne, että jos leimalla tulee hylsy liian isosta nastaerosta renkaiden välillä niin leiman saa nyppimällä loputkin nastat irti
Tuosta seuraa sekin hiukan nurinkurinen tilanne, että jos leimalla tulee hylsy liian isosta nastaerosta renkaiden välillä niin leiman saa nyppimällä loputkin nastat irti
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
Näin on kerran päässyt käymään mulle. Yhdessä renkaassa vähemmän nastoja kuin muissa(sallittua vähemmän suhteessa muihin renkaisiin) niin katsastus hylättiin. Vaihtoehdoiksi annettiin joko nyppiä vanhat nastat pois tai ostaa uudet renkaat.Tuomas kirjoitti:Ei tarvitse olla nastoja.
Mulla oli viime maaliskuussa sama juttu Sierrassa. Katsastusmies sano helmikuussa, että nastaero liian suuri edessä, HYLÄTTY, no pistin kesärenkaat vaikka lunta oli maassa ja tiet jäässä. Sama nytkin, joulukuun alkuun aikaa leimata kesätassuilla ja voihan ne tulkinnanvaraiset nastat sitten vaihtaa takas, niin ei tarvii nyppiä..seeklima kirjoitti:Näin on kerran päässyt käymään mulle. Yhdessä renkaassa vähemmän nastoja kuin muissa(sallittua vähemmän suhteessa muihin renkaisiin) niin katsastus hylättiin. Vaihtoehdoiksi annettiin joko nyppiä vanhat nastat pois tai ostaa uudet renkaat.Tuomas kirjoitti:Ei tarvitse olla nastoja.
Olikos se hölmöys vielä niin, että voi katsastaa kesärenkailla vaikka läpi vuoden..
Sama käynyt mulle. Auto oli siirtynyt just mulle ja liike hoiti katsastuksen. Sovittiin sit liikkeen kanssa että maksetaan 50-50 uudet renkaat, ei nimittäin kauheasti huvittanut alkaa nastoja tieten tahtoen nyppimään poisseeklima kirjoitti:Näin on kerran päässyt käymään mulle. Yhdessä renkaassa vähemmän nastoja kuin muissa(sallittua vähemmän suhteessa muihin renkaisiin) niin katsastus hylättiin. Vaihtoehdoiksi annettiin joko nyppiä vanhat nastat pois tai ostaa uudet renkaat.Tuomas kirjoitti:Ei tarvitse olla nastoja.
-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

Eikö nankang NS-2:sta enää nykyään löydykkään M+S merkintää? Ei ainakaan omista äkkiseltään löytyny.
Vähänhän nuo mun "talvirenkaat" oli livakat 
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
Todennäköisesti siitä on kaksi versiota, merkinnällä ja ilman.nuhapumppu kirjoitti:Eikö nankang NS-2:sta enää nykyään löydykkään M+S merkintää? Ei ainakaan omista äkkiseltään löytyny.
Ei se M + S tosin tarkoita talvirengasta, vaan "jokasään" kumia (huono joka säällä). Talvikumista pitää löytyä lumihiutalemerkki.
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
Kuinkahan vaikea homma on vaihtaa Mondex -vuolukivikiukaaseen vastukset? Nykyiset on vääntyneet ja halkeilleet ja kiuas haisee norsunv*tulle jos sen erehtyy laittamaan päälle.