Jäin sitten hopealle kun kysyin tutusta purku paikasta V6 B Omegan katteja - mulla kun on ruostunu molemmista taka laipat lähes olemattomiin / olis riittäny pelkät ehjät laipat Romumies vei kaikki
Katalysaattori romusta maksavat 35 eur kappale romumiehet , jossain ehkä enemmänkin / jos nyt joku tällä tiedolla jotain tekee niin vassokuu .
Mulle jäi tarve kahdelle hyvälle etuputken (katalysaattorin) taka laipalle jos jollain jäi nurkkiin / ja lopun voi romumiehelle hukata vähintään tuohon edellä mainittuun hintaan .
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6
sepse kirjoitti:Jäin sitten hopealle kun kysyin tutusta purku paikasta V6 B Omegan katteja - mulla kun on ruostunu molemmista taka laipat lähes olemattomiin / olis riittäny pelkät ehjät laipat Romumies vei kaikki
Katalysaattori romusta maksavat 35 eur kappale romumiehet , jossain ehkä enemmänkin / jos nyt joku tällä tiedolla jotain tekee niin vassokuu .
Mulle jäi tarve kahdelle hyvälle etuputken (katalysaattorin) taka laipalle jos jollain jäi nurkkiin / ja lopun voi romumiehelle hukata vähintään tuohon edellä mainittuun hintaan .
Seppo
Sama homma oli munkin omegassa.
Hitsattiin kiinni sellaiset metalliset osat siihen kun oli ihan mössöä laipat.
Jälkeenpäin kattelin niin laippoja sais vähän joka paiksta Suomestakin biltemalla on jotain ja sitten koneistamoilla ympäri Suomen. Googlella löyty vaikka kuinka monta.
Astra G -99 1.6 mattamusta HB ja Astra H 5d -04 1.6 twinport.
-Omega B1 1994 2,5l cd stw,
-Omega A2 2.0, Omega A1 2.0, Vectra B 1.6, Astra F 1.6, Vectra A 1.6