Vivaro hankinnassa

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Griaya
'Agila'

Vivaro hankinnassa

Viesti Kirjoittaja Griaya »

Pakettiautolle olisi nyt tarvetta ja koska Opel-ihmisiä ollaan niin valinta on Vivaro -(z)-

Kaksi auto on nyt kiikarissa ja noiden vertailuun haluaisin apua ja kokemuksia. Missä vaiheessa korimalli on muuttunut? Tuossa 2:ssa on erikseen mainittu uusi kori.

Auto 1.
Van L1H1 1,9 CDTI ( 82hv)
vm. 2006
181 tkm
valkoinen
hp. 9500€

Auto 2.
2.0
vm. 2006
186 tkm
punainen
hp. 9800€

Tuosta valkoisesta jo soittelin ja siinä oli sinkitty runko, onko noissa kaikissa vai onko se "lisävaruste"?
Herkut noissa molemmissa tuntui olevan suurinpiirtein samat. Onko jollakin kokemusta onko jompikumpi kone kestävämpi? Ja mitä mun ehdottomasti pitäisi osata kysyä?
Zafira
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Vivaro hankinnassa

Viesti Kirjoittaja Zafira »

Etupään niveliä ainakin saa vaihdella joka katsastukseen.
Vivaron/Traficin/Primastarin ostamalla saat varmasti yhden epäluotettavimmista pakettiautoista.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Aamen.
Duunikaverilla oli vivaro ja 2v iässä piti vaihtaa alustaan kutakuinkin kaikki mahdollinen.
Sattui käymään tuuri, että meni huoltoon juuri takuun viimeisenä päivänä :lol:
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Motocoyote
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Motocoyote »

Isäukolla on ollu 2 Vivaroa 2.5cdti koneella ja hyvin toimivat.
Ensimmäisestä halkesi kansi, ilmeisesti epäonnistuneen lastutuksen vuoksi, ja sylki pari kertaa öljyt maahan huohottimen jäädyttyä.
Uudemmassa ei ollut sitten mitään vikaa sen 120tkm aikana joka sillä uudemmalla ajettiin.

Ehdottomasti hyvä auto, ja ne keulan nivelet ovat tasan yhtä heikkoja mm. Transportereissa.
Keulan niveliä ei taidettu Vivaroon vaihtaa kuin kerran alapallot, ja on kuitenkin otettava huomioon että varmaan puolet kilometreistä tuli kuoppaisilla sorateillä.

Sehän se pitää muistaa että autolla on tekemistä Opelin kans ainoastaan ratin, soittimen, maskin ja muutaman sisustuksellisen elementin verran, muutoin se on 100% Renault.
saarinen88
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja saarinen88 »

faija on ajellu 2.5 koneella ja olisko mallia..-03 olevalla vivarolla vissiin 7-8vuotta ja 300tkm ainakin itse..ja ei ole ollu mitään ihme vikoja.. ihan kulutusosilla mennyt koko ajan.. ajaa vähintään 120km päivässä.. pari viikkoa sitten kun ajoin mittarissa oli lähemmäs 390tkm..eikä tunnu missään.. ;D vedot täysin tallessa!! luulin että ajelin jollain tehokkaammallakin autolla kun jäi henkilöautot valoissa nielemään pölyä. öljyt ei häviä koneesta tai mitään muutakaan sivuääniä kuulu.. taitaa vain olla sunnuntai kappale on muutkin sanoneet..:D mutta itse kun olen ajellut niin paljon olen tykännyt autosta.. täysin on ollut hintansa väärti vehje.. kulutus siinä 8-9l sadalla.. kannatan siis isokoneisinta jos raaskit ostaa..
opel vectra a1 2.0ne -89
opel astra 2.0d ieseli -00
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Nämähän on tarkoitettu yrityksiin kolmen vuoden poistoille ja sen jälkeen paku on elinkaarensa päässä.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Vastaa Viestiin