Tuskin ihan päätönkäänkaakana kirjoitti:Löysin kaapista nokian 3330 puhelimen kaapista. Testailin että toimii kyllä mutta akku on kaput. Tilasin netistä uuden akun (9€) ja nyt oon ettimässä 3310 kuoria tuohon (huuto.net 2-5€). Josko tuolle antas uuden elämän kakkos puhelimena. Lienenkö täyspäinen?
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Vectra merit -95 C18NZ ja Vectra GL -90 C20NE
Mitä muuten on se musta kangasteippi jota noissa auton sähköjohdoissa näkee, lähinnä jääkiekko erkkari tullut mieleen vai onko siihen jotain virallisempaa olemassa?
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
Veikkaan, että on melkolailla samaa tavaraa. Ainakin tuntuu pinnasta olevan ihan yhtä tahmeaaSämä kirjoitti:Mitä muuten on se musta kangasteippi jota noissa auton sähköjohdoissa näkee, lähinnä jääkiekko erkkari tullut mieleen vai onko siihen jotain virallisempaa olemassa?
Mikäjottei tarkoitukseen sovi ihan perinteinen vinyyliteippikin.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Vinyyliteipillä oon vedelly noita nippuun mutta jotenkin omaan silmään siistimpi ois toi musta kangasteippi joten meinasin sillä vetää vaan sen päälle.TJT kirjoitti:Veikkaan, että on melkolailla samaa tavaraa. Ainakin tuntuu pinnasta olevan ihan yhtä tahmeaaSämä kirjoitti:Mitä muuten on se musta kangasteippi jota noissa auton sähköjohdoissa näkee, lähinnä jääkiekko erkkari tullut mieleen vai onko siihen jotain virallisempaa olemassa?
Mikäjottei tarkoitukseen sovi ihan perinteinen vinyyliteippikin.
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
ja mitä oon huomannu niin se perus sähköteippi (sitäkö nyt meinaatte) mitä noissa kans näkee niin kovettuu aikanaan ja irtoaa....mutta tuo erkka kestää sit pitkäään.
Kadett D 83 1.2 S (nykyinen käyttis), Omega A 89 2.0 EX, Vectra B 96 2.0 (akalla käytössä), Corsa A 91 1.4 EX, Vectra B 99 1.8 EX, Astra G 98 1.6 EX, Ascona B 81 1,3->2.0 (harraste)
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava

- Jäsennumero: 3208
Nyt tarvis puolikiiltävää "satiinimustaa" maalipintaa. Löytyy Mastonin perus kiiltävää ja mattamustaa 1k alkydiväriä, saakos noita ihan 50:50 sekoittamalla mimmoista jälkeä aikaan?
(ja joo kokeilemallahan se äkkiä selkeis mutta nyt on aika ja voimat sen verta kortilla että olsi kiva tietää voiko suoraan vetää osiin..)
(ja joo kokeilemallahan se äkkiä selkeis mutta nyt on aika ja voimat sen verta kortilla että olsi kiva tietää voiko suoraan vetää osiin..)
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
Mulle on tulossa saksasta paketti UPS:llä..Ni tuleekohan se kotiin vai lähimpään postiin 
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
Kylläpä ne kuriiripalvelut lähtökohtaisesti toimittaa lähetyksen kotiovelle saakka.unique kirjoitti:Mulle on tulossa saksasta paketti UPS:llä..Ni tuleekohan se kotiin vai lähimpään postiin
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Mulle tullut ainakin suoraan kotiovelle (ja myös toivat töihin kun en ollut kotona). Soittivat etukäteen kun olivat tulossa.unique kirjoitti:Mulle on tulossa saksasta paketti UPS:llä..Ni tuleekohan se kotiin vai lähimpään postiin
No, perjantaina ton ehkä näkee sit
Kaverille oli tulossa jotain tavaraa DHL:n toimittamana niin sieltä oli joku pakettikuski käyny oven takana mutta kun ei oltu avattu ovea (töissä oli sillon just) ni tavara oli sit lähtenyt takasin lähettäjälle ilman ilmotuksia vastaanottajalle
E:Kaverilta kysäsin ni se muisteli niin että viimeks kun se tilas samasta paikasta ni olis tullut tavara postiin..
Kaverille oli tulossa jotain tavaraa DHL:n toimittamana niin sieltä oli joku pakettikuski käyny oven takana mutta kun ei oltu avattu ovea (töissä oli sillon just) ni tavara oli sit lähtenyt takasin lähettäjälle ilman ilmotuksia vastaanottajalle
E:Kaverilta kysäsin ni se muisteli niin että viimeks kun se tilas samasta paikasta ni olis tullut tavara postiin..
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
Kyllä ne soittaa, kun ne on lähellä "pelipaikkaa". UPS:n kautta tullut muutaman kerran paketti ja jonkun muun kautta pari kertaa, niin aina ovat soittaneet, kun olen puhelinnumeroni antanut lähettäjille etukäteen.unique kirjoitti:No, perjantaina ton ehkä näkee sit![]()
DHLn jakelun hoitaa Itella ja niillä kun ei ole alkeellisintakaan käsitystä asiakaspalvelusta niin käyvät ovella ottamatta etukäteen yhteyttä ja vievät sitten paketin postiin jos ei kukaan ole kotona.
UPSn kuriiri sen sijaan soittaa hyvissä ajoin ja kysyy onko asiakas kotona, itse kun en ole ollut kotosalla niin sen jälkeen kuski on kysynyt missä mahdollisesti olen josko paketin voisi toimittaa sinne kodin sijaan. Pari pakettia olen vastaanottanut duunissakin, vaikka ne olisi alunperin olleetkin tulossa kotiosoitteeseen.
UPSn kuriiri sen sijaan soittaa hyvissä ajoin ja kysyy onko asiakas kotona, itse kun en ole ollut kotosalla niin sen jälkeen kuski on kysynyt missä mahdollisesti olen josko paketin voisi toimittaa sinne kodin sijaan. Pari pakettia olen vastaanottanut duunissakin, vaikka ne olisi alunperin olleetkin tulossa kotiosoitteeseen.
Joo UPS:llä on kyllä hyvä palvelu, mitä omalta osaltakin on ollut. Ja en valita että se kuskikin oli aika hottisEnochian kirjoitti:DHLn jakelun hoitaa Itella ja niillä kun ei ole alkeellisintakaan käsitystä asiakaspalvelusta niin käyvät ovella ottamatta etukäteen yhteyttä ja vievät sitten paketin postiin jos ei kukaan ole kotona.
Mulle soittivat UPS:ltä reilusti etukäteen ja kysyivät mihin aikaan paketin voisi toimittaa.
Itellalta on turha odotella, että ilmoittelisivat, saati sitten edes ovikelloa vaivautuisivat painamaan
Itellalta on turha odotella, että ilmoittelisivat, saati sitten edes ovikelloa vaivautuisivat painamaan
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Mikä meni väärin ?
Asensin tuossa ledi valonheittimen tallin seinään liiketunnistimen kera. Valo kun on päällä, niin tallissa oleva ratio rupes suhisemaan
Valo sammui ratio kuulu normaalisti. Ja kun valon pitäis olla sammuksissa, niin sepä vilkkuu noin kerran sekunnissa
Mutta syttyy kyllä ihan normaalisti kun on liikettä tunnistimen alueella. Led valaisin toimi kyllä ihan normaalisti ennen tätä kytkentää.
Ja ei, lääkityksessäni ei ole mitään vikaa, koska olen samoja pillereitä syönyt jo reilun vuoden. Ja päässäkään ei pitäis olla mitään vikaa, vikaa, vikaa,vika viakviakakviaiii......
Asensin tuossa ledi valonheittimen tallin seinään liiketunnistimen kera. Valo kun on päällä, niin tallissa oleva ratio rupes suhisemaan
Ja ei, lääkityksessäni ei ole mitään vikaa, koska olen samoja pillereitä syönyt jo reilun vuoden. Ja päässäkään ei pitäis olla mitään vikaa, vikaa, vikaa,vika viakviakakviaiii......