Opel Calibra 2.0 16v -91

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Tunari-82
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tunari-82 »

Tänään penkitettiin calibra: 157hv/205nm,moottori on vakio,viimekesänä rempattu.
Tunari-82
'Diplomat'
'Diplomat'

Calibra olis vielä jokusen päivän myynnissä,ennen talvi seisontaan laittoa.
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=136418
Tunari-82
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Opel Calibra 2.0 16v -91

Tämä löytyy aina vaan tallista,tänä syksynä tulle yhteistä taivalta 10v täyteen 8)
Tälle kesää tuli 1000km mittariin,on tullut ajelutettua tätä nyt viime vuosina vain joka toinen kesä,kun on tuo toinenkin kesä auto(kadetti)
Eipä tätä myydäkkään kannata,kun ei nuo calibrat mitään enään maksa ja tämä on suht hyvä peltinen,mitä nyt taka kaarista alkaa tulla kukkaa läpi.
w4hlman
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja w4hlman »

Tunari-82 kirjoitti:Tämä löytyy aina vaan tallista,tänä syksynä tulle yhteistä taivalta 10v täyteen 8)
Tälle kesää tuli 1000km mittariin,on tullut ajelutettua tätä nyt viime vuosina vain joka toinen kesä,kun on tuo toinenkin kesä auto(kadetti)
Eipä tätä myydäkkään kannata,kun ei nuo calibrat mitään enään maksa ja tämä on suht hyvä peltinen,mitä nyt taka kaarista alkaa tulla kukkaa läpi.
Hienoa, että löytyy! :thumbsup:
Samaa filosofiaa sovellan omani kanssa, varsinkin nyt kun on kone vaihdettu ja maalailtu. Mulla on tosin calibra ollut vasta 4 vuotta 8) -(z)-
Joku päivä nää vielä mantautuu ja nostaa arvostustaan..
Calibra C20XE + Saab 9-5 2.3t Vector Wagon
ex: Astra F X20XEV GSi Caravan
ex: Saab 9-3 2.0t
Tunari-82
'Diplomat'
'Diplomat'

Kyllähän näidenkin arvo varmaan alkaa jossain välissä nousta,kun suurin osa on raiskattu tai ruostuneet pois.
Omilleen tuskin pääsee,tämän omani kun ostin oli calibrat vielä suht harvinaisia(ennen saksan tuonti buumia),tallin seinällä roikkuu vielä autoliikkeen hintalappu 9900€ :D
Itse olen säästänyt kaikki vakio osat,joten onnistuu palauttaa vielä alkuperäiseen asuunsakkin,niin halutessa.
Se onkin varmaan seuraava suunta,jos/kun tätä joskus alan laitella,lähinnä nuo ruoste paikat.
Museo ikäänkään ei ole enää kun sen 9vuotta :wink:
Arg!
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Arg! »

Tunari-82 kirjoitti:Tämä löytyy aina vaan tallista
Tunari-82 kirjoitti:Kyllähän näidenkin arvo varmaan alkaa jossain välissä nousta,kun suurin osa on raiskattu tai ruostuneet pois.
Omilleen tuskin pääsee,tämän omani kun ostin oli calibrat vielä suht harvinaisia(ennen saksan tuonti buumia)
Itse olen säästänyt kaikki vakio osat,joten onnistuu palauttaa vielä alkuperäiseen asuunsakkin,niin halutessa.
Samanlaisia aatteita mullakin, paitsi ett auto on vaan tuo f-GSI16v. Viime aikoina on tullut jo kommentteja että olen viittinyt pitää gessin hienossa alkuperäiskunnossa pienin muutoksin. Niin ja mulla on vuosi enemmän sinne "museoaikaan" :peukku:
GSI-The Real Thing & ST wagon
Vastaa Viestiin