siniset ledit astra G:ssä

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vectr@ B
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Vectr@ B »

:sad: ei löydy mulle :sad:
pfohr
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja pfohr »

On 2003-12-07 15:01, stiflat wrote:
Välikysymyksenä:
Tuo artnro 344 (sisävalo) on sininen.
Oliko se tilaamasi, jonka sanoit korostavan
kaikkea valkoista, juuri tuo sininen, kun
sivuilla on myös ihan valkoinenkin (345)
tarjolla?

Ja sitten hieman offtopicia, mutta mistä
kannattaisi parhaiten kysellä noita torxeja
yksittäisenä? Oliko tuo torx 20 kokonumero?
Ilmeisesti myös aika lyhyt varsi olisi
suotavaa..
jep se poltin mulla on paikoillaan ja kyllä tämä ainakin korostaa enempi valkoista kuin muita värejä.ei varmaan ole se niinsanottu "musta lamppu" mut sama efekti melkein.
kerran erehdyin katsomaan siihen suoraan ,niin arvaa menikö silmät sellaseks mustapilkkuusvaiseksi :smile:
siitä voi valokiilaa säätää kun poltinta pyörittelee,mulla enempi näyttää kojelautaan päin.
eihän se nyt kirkas ole mut näkee kuitenkin lukea jos tarvitsee.
ihan varaosaliikkeistä saa noita sarjoja.
itse ostin sellasen sarjan missä on kellomeisselit ja sellanen vaihdettavilla päillä olevat risti/tasa ja torx-päät. makso jotain 8 euroo :smile: ostin sen paikallisesta halpakaupasta.
siinä on tosiaan lyhyt varsi ja saa pidemmänkin jatkovarrella.
radion kun on irroittanut pitää olla pitkävarsi jotta saa sen kehikon irti.
Vectra B 2.0 Sport caravan -98
pfohr
'Senator'
'Senator'

vectra b:hen löytyy kyllä osat!!
menet sinne sivuille ja otat anleitungen-opel-vecta b.
siellä on ohjeet ja mitkä osat tarvitaan.
saa myös CCFL-valoilla sen mittariston laitettua tulis parempi.
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

kiitos edellisestä jelpistä! sain tilattua astran monitoiminäyttöön siniset systeemit...kerrotko vielä jos on tietoa, että toimiiko muutosten jälkeen vielä mittariston yms. himmentimet? KIITOS!
pfohr
'Senator'
'Senator'

On 2003-12-07 22:37, Rampe wrote:
kiitos edellisestä jelpistä! sain tilattua astran monitoiminäyttöön siniset systeemit...kerrotko vielä jos on tietoa, että toimiiko muutosten jälkeen vielä mittariston yms. himmentimet? KIITOS!

joo eipä kestä.hyvä jos olen auttanut jotenkin.
minulla ainakin toimii mittariston himmennin ihan niinkuin ennenkin ei mitään eroa edelliseen.
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

Loistavaa!! Täytyy toivoa ettei siihen näyttöön ole hirveen vaikee vaihtaa ne ledit...kun ei ole aiemmin tarvinnut vaihdella.Sieltähän varmaan saa tilattua ledit myös tohon astran lämppärin säätimiin..ne kun ovat jo valmiiksi palaneet, niin vaihtuispa nekin samalla hianommiks;)Sieltä muuten tuli se ensimmäinen e-maili mulle päin, eli se tilausvahvistus. Sieltähän kai tulee toinen maili missä lukee mihin rahat lähetetään ja paljon yms...tiedätkö miten moinen jättimäinen;) rahalähetys lähetetään saksanmaalle...eli minkäsmoista postimerkkiä?
caliber
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja caliber »

Yhden kysymyksen heittäisin tähän kysymysten valtamereen. Tuolla oli 4, 6 ja 8 ledin sarjoja ajotietokoneeseen. Olis calibraan tarkoitus, selviääkö ledien (polttimoiden) määrä ilman että avaan tuon ennen tilausta. Toisin sanoen joku tämän foorumin asiantuntijoista varmaan tietää ettei tarvitse vielä aukoa.

Edit: No nyt kun noita kuvia katseli niin näytti siltä, että siellä ei olisi kuin yksi ledi (polttimo), joka valaisee johdinta pitkin koko homman. Pitääkö paikkansa?

<font size=-1>[ This Message was edited by: calibrother on 2003-12-08 02:56 ]</font>
pfohr
'Senator'
'Senator'

On 2003-12-07 23:02, Rampe wrote:
Loistavaa!! Täytyy toivoa ettei siihen näyttöön ole hirveen vaikee vaihtaa ne ledit...kun ei ole aiemmin tarvinnut vaihdella.Sieltähän varmaan saa tilattua ledit myös tohon astran lämppärin säätimiin..ne kun ovat jo valmiiksi palaneet, niin vaihtuispa nekin samalla hianommiks;)Sieltä muuten tuli se ensimmäinen e-maili mulle päin, eli se tilausvahvistus. Sieltähän kai tulee toinen maili missä lukee mihin rahat lähetetään ja paljon yms...tiedätkö miten moinen jättimäinen;) rahalähetys lähetetään saksanmaalle...eli minkäsmoista postimerkkiä?
siellä on ohjeet f-astraan. mene anleitungen-opel-astra f- ja sieltä katselet ohjeita.itse en ole senkummemmin perehtynyt f-mallin astraan koskaan.
mut mittaristoon näky olevan saatavana kanssa ledejä.
ja se lämppärinsäädinhommeli CCFL-valoilla.
ja minä itse maksoin netin kautta pankkiyhteyksillä. mut kysy sitä postista sitä kirjehommaa.pitää varmaan kirjattuna laitaa tai jotain.
wizard
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja wizard »

On muuten helppo tehdä itsekkin, tosin punaiset valot saa olla 2cd vähintään...
Himmentimet toimii ja muuten on parkkeinakin valkoiset ledit joten ei sheriffit häiritse...
Laitan kuvia ja vaikka vähän selostustakin myöh...
Autohan oli Vectra B 2001 2.2 Sport farkku...

<font size=-1>[ This Message was edited by: wizard on 2003-12-09 13:00 ]</font>
Henry82
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Henry82 »

Mäkin tilasin tuolta noi siniset valot. Mutta nyt tuli maksun aika ja ilmeisesti(ainakin tarkoitus) olis maksaa netti pankissa. niin siinä toisessa viestissä minkä ne lähetti niin siisä on tällästä tekstiä: Kontoinhaber:.... Bernd Wildanger
Konto Nr.: 7 303 203
BLZ: 200 905 00 (Netbank AG)
Nur für Kunden aus dem Ausland:
SWIFT-Adress (BIC): GENODEF1S15
Account-IBAN: DE52 2009 0500 0007 3032 03. Että tommosta... ni mikäköhän noista on tili- viitenumero?? ku koitin kaikkia mut ei se hyväksyny niitä että pitääkö niitä muuttaa jotenkin??? Suuri kiitos vastaajalle!!
pfohr
'Senator'
'Senator'

[quote]
On 2003-12-13 11:24, Henry82 wrote:
Mäkin tilasin tuolta noi siniset valot. Mutta nyt tuli maksun aika ja ilmeisesti(ainakin tarkoitus) olis maksaa netti pankissa. niin siinä toisessa viestissä minkä ne lähetti niin siisä on tällästä tekstiä: Kontoinhaber:.... Bernd Wildanger
Konto Nr.: 7 303 203
BLZ: 200 905 00 (Netbank AG)
Nur für Kunden aus dem Ausland:
SWIFT-Adress (BIC): GENODEF1S15
Account-IBAN: DE52 2009 0500 0007 3032 03. Että tommosta... ni mikäköhän noista on tili- viitenumero?? ku koitin kaikkia mut ei se hyväksyny niitä että pitääkö niitä muuttaa jotenkin??? Suuri kiitos vastaajalle!!

eli sinun pitää käyttää niitä SWIFT-adress ja Accound-IBAN numeroita.jos käytät osuuspankin verkkopalvelua siellä on opastus maksuun ja ei maksa ylimääräisiä kuluja EU-alueella kun se kuuluu samaan.niin minä tein.
muista laittaa viestiin kun maksat oma Auftrag numero (tilausnumero) ja kundennummer eli KD (asiakasnumero) jotta osaavat kohdistaa maksun oikealle tilaukselle.
niin ne muut tilinumerot ovat saksassa asuvalle,näitä SWIFT ja IBAN-numeroita käytetään muualla kuin saksassa.
jos tämä nyt helpotti jotenkin.
minä maksoin osuuspankin verkossa ja siellä vain täytteli kysyttyjä numeroita ja juttuja(maksun saaja on se bernd&frank Wildanger GbR Harzstr.10 DE-52249 Eschweiler) niin tavara tuli perille.sieltä tulee viesti kun ovat saaneet maksun jotta tavara lähtee tulemaan.

<font size=-1>[ This Message was edited by: pfohr on 2003-12-13 12:00 ]</font>
caliber
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja caliber »

On 2003-12-09 12:59, wizard wrote:
On muuten helppo tehdä itsekkin, tosin punaiset valot saa olla 2cd vähintään...
Himmentimet toimii ja muuten on parkkeinakin valkoiset ledit joten ei sheriffit häiritse...
Laitan kuvia ja vaikka vähän selostustakin myöh...
Autohan oli Vectra B 2001 2.2 Sport farkku...

<font size=-1>[ This Message was edited by: wizard on 2003-12-09 13:00 ]</font>
Pystytkö sanoo äkkiseltään mikä vastus tohon pitää lyödä väliin, ettei tartte alkaa laskemaan? Lähinnä ajotietokoneeseen ajattelin kolvata ite. Auto 93 calibra.
Henry82
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Henry82 »

joo kiitoksia, nyt sain maksettua. En mä ollu huomannu että sielä on joku eri maksu paikka ulkomaan maksuille.
stiflat
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja stiflat »

Sellasta että pitääkö tässä maksussa
käyttää jotain verkkomaksuja tietokoneella?
Eikö asiaa voi hoitaa normaalilla
tilinsiirrolla pankin automaatilla??
Kun ei itselläni mitään verkkomaksujuttuja
ole..
Siihen asti nyt olen päässyt tilauksessani
että sähköpostiin tuli 2 viestiä tilauksesta
"ja nyt tarttis vissiin tehdä jotain"...
pfohr
'Senator'
'Senator'

On 2003-12-13 21:07, stiflat wrote:
Sellasta että pitääkö tässä maksussa
käyttää jotain verkkomaksuja tietokoneella?
Eikö asiaa voi hoitaa normaalilla
tilinsiirrolla pankin automaatilla??
Kun ei itselläni mitään verkkomaksujuttuja
ole..
Siihen asti nyt olen päässyt tilauksessani
että sähköpostiin tuli 2 viestiä tilauksesta
"ja nyt tarttis vissiin tehdä jotain"...

voi ne maksaa pankissakin mutta maksaa pirusti jos ne sen siellä tekee,normaali laskun maksukin taitaa kassalla nykyisin maksaa 4-6 euroa.
sitä en tiedä onko pankin automaatilla ulkomaanmaksu mahdollisuutta,saattaa olla ettei ole.otat vain pankista ne verkkopalvelut jos sulla on kotona tietokone ei tarvii sit tulevaisuudessa aina pankkiin mennä ja on kotona halvempaa maksaa laskuja.
Vastaa Viestiin