Astra g Sport

Esittele Opel-projektisi tai autosi
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Astra g Sport

Viesti Kirjoittaja B-Na »

Onhan noi Veten vanteet todella hyvä veto. Pisteet täältä.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
makemu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja makemu »

?! kirjoitti:^^Eipä kovinkaan monesta kuvastosta vanhan veten orggis vanteita taida löytyäkään.
Niin, tarkoitin työn tyylisuunnan vanteita.....
Nykyinen käyttis: Insignia Sports Tourer 2.0cdti AT6 -11
Ex käyttis Vectra C 1.9cdti autom 2006
Ex Käyttis Opel Astra Caravan 2+3 paku X20DTL -98
Harraste Vectra 2.0i GLS 4D (20ne) -89 Irmscher
http://s567.photobucket.com/albums/ss114/makemu/
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

Millä nuo on saatu sopimaan Astraan kun eikös noissa ole 5x4,75 (5x120)-jako...jaon muutos lätyillä vai jotain muuta?

Istuvuudessa noissa ei ole mitään vikaa kun ei kumpikaan pää pistä silmään erikseen mutta onhan nuo aika rumat verrattaessa niihin jotka tässä oli aiemmin alla, siis ne BBS RS:t vai RM:tkö ne oli? Niissä ei istuvuus ollu kovinkaan hyvä mut onhan ne suorastaan taidetta noihin Corveten kaivonkansiin verrattuna. Tosin nää on sentään ne hienoimmat versiot noista ja sopiikin paljon paremmin Astraan kuin Corvetteen.
Todennäköisesti väärässä.
sampeli
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja sampeli »

omega16T kirjoitti:Millä nuo on saatu sopimaan Astraan kun eikös noissa ole 5x4,75 (5x120)-jako...jaon muutos lätyillä vai jotain muuta?

Istuvuudessa noissa ei ole mitään vikaa kun ei kumpikaan pää pistä silmään erikseen mutta onhan nuo aika rumat verrattaessa niihin jotka tässä oli aiemmin alla, siis ne BBS RS:t vai RM:tkö ne oli? Niissä ei istuvuus ollu kovinkaan hyvä mut onhan ne suorastaan taidetta noihin Corveten kaivonkansiin verrattuna. Tosin nää on sentään ne hienoimmat versiot noista ja sopiikin paljon paremmin Astraan kuin Corvetteen.
Lueppas uudesta Tuning.fi lehdestä, siellä tämän auton historiaa vähän aukaistu. Auto myynnissä jos jotain kiinnostaa, tekisi mieli isoa autoa pussitus hommiin.

Kuva
Kuva
Kuva
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

sampeli kirjoitti:Lueppas uudesta Tuning.fi lehdestä, siellä tämän auton historiaa vähän aukaistu.
Oon mä sitä juttua kaupassa käydessä ohi mennen vilkaissut mutta täytyy varmaan kauppareissulla tutustua uudelleen jos kerran noinkin yksinkertaiseen kysymykseen vastaaminen menee noin vitun vaikeaksi.
sampeli
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja sampeli »

omega16T kirjoitti:Oon mä sitä juttua kaupassa käydessä ohi mennen vilkaissut mutta täytyy varmaan kauppareissulla tutustua uudelleen jos kerran noinkin yksinkertaiseen kysymykseen vastaaminen menee noin vitun vaikeaksi.
blingfactoryn sorvaamilla lätyillä 25mm ja 30mm. En ollutkaan maininnut täällä siitä asiasta. Olen pahoillani jos kaikki menee niin vitun vaikeaksi.
iHenkkaZ
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

kökönnäköset ku vertaa bebseihin :no:
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
Sämä
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja Sämä »

Vähän tylsän näkösethän nuo vanteet on mutta valintana ehdottomasti erilaiset eikä niitä samoja BBS:iä mitä kärjistettynä jokatoisessa NPS vehkeessä.
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Nilemma
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Nilemma »

Sämä kirjoitti:eikä niitä samoja BBS:iä mitä kärjistettynä jokatoisessa NPS vehkeessä.
Bebsit ovat olleet jo aikaa sitten last season -hommaa. Tällä hetkellä kummastusta herättävät vanteet ovat juurikin sitä NPS:ää.
Tombaze
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Tombaze »

Erittäin hyvännäköiset ja Astraan sopivat noi Corvetet kun vertaa tusinabebseihin. Ja muutenkin plussaa kun ei ole överihuulta joka on jo niin nähty.
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Tombaze kirjoitti:Ja muutenkin plussaa kun ei ole överihuulta joka on jo niin nähty.
Oisko laittaa pari esimerkkiä noilla jo niin nähdyillä överihuulilla olevista autoista suomessa? Mä en muista nähneeni montaakaan jos jenkit ja kilpurit jättää pois laskuista.
Tombaze
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Tombaze »

omega16T kirjoitti:Oisko laittaa pari esimerkkiä noilla jo niin nähdyillä överihuulilla olevista autoista suomessa? Mä en muista nähneeni montaakaan jos jenkit ja kilpurit jättää pois laskuista.
Klikkaappa nyt vaikka tuonne sivulle 14, niin siellähän noi kaivonrenkailta näyttävät kyhäelmät on vielä alla. Ja onhan tällä(kin) foorumilla muitakin vastaavan tapaisia vanteita monissa autoissa, eikun selaamaan ahkerasti projektitopiccia. Ja lisäyksenä että tämä siis vain minun mielipiteeni.
sam1
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja sam1 »

Musta nuo Corveten "kaivonkannet" sopii tohon ihan törkeen hyvin. Ja onhan nuo hieman erikoiset, mut hyvällä tavalla. Nuo on sitä paitsi ihan samalla tavalla retroa niinkuin on myös BBS hunajakennot ja niitten Lenso-kopiot, joita taasen näkyy joka kolmannessa mahasta raapivassa autossa.

Tänään näin tosin samanlaiset vanteet E39 Bemarissa ja voin kertoa että noilla specseillä istuu paljon nätimmin astraan, kuin linttavitoseen, jossa 17 -tuumainen näyttää tosi pieneltä.
Liikenteessä: Opel Astra J Sportstourer 1.4T (A14NEL)
Välitilassa tuomittavana: Opel Kadett C 1.2S - 77
Tuonpuoleisessa: Opel Astra G Z16SE 5ov HB - 02
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Tombaze kirjoitti:
omega16T kirjoitti:Oisko laittaa pari esimerkkiä noilla jo niin nähdyillä överihuulilla olevista autoista suomessa? Mä en muista nähneeni montaakaan jos jenkit ja kilpurit jättää pois laskuista.
Klikkaappa nyt vaikka tuonne sivulle 14, niin siellähän noi kaivonrenkailta näyttävät kyhäelmät on vielä alla. Ja onhan tällä(kin) foorumilla muitakin vastaavan tapaisia vanteita monissa autoissa, eikun selaamaan ahkerasti projektitopiccia.
Noi on aika kaukana överihuulista. Mä tarkoitin jotain tälläsiä:
Kuva

Calsusen Mantassa on mun mielestä jo oikeasti huulta vanteissa.
Nilemma
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Nilemma »

Jokaisen mielipide on varmasti yhtä oikea. Mitäpä tuosta vannevalinnasta kannattaa alkaa käymään eipäs-juupas vääntöä. :) Minun mielestäni tuo sisusta on edelleenkin aivan ihana. Kuvat ilmeisesti vääristävät tuon silotetun kilven kohdan, kun näyttää kuin se jotenkin "aaltoilisi"...?
Vastaa Viestiin