Luisukuningatar 2012 Omega b MV6 caravan "Complexslut" -95

Esittele Opel-projektisi tai autosi
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Re: Omega b MV6 caravan "Complexslut" -95

Viesti Kirjoittaja omega16T »

Kaikenlaista kuvattua:

Imukanava:
Kuva

Oma Omega ja jonkun vakiokorkuinen b2 farkku vieressä:
Kuva

Pieni auto ja iso auto:
Kuva
Todennäköisesti väärässä.
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Re: Luisukuningatar 2012 Omega b MV6 caravan "Complexslut" -95

Mutkalutka kiittää Kettusen Timppaa tittelin tuoneesta käsittelystä radalla :thumbsup:
Veti aika sanattomaksi ne mulle lahjoitetut palkinnot joten omalta osaltani myös todella iso kiitos aivan mahtavasta yllätyksestä.
Nilemma
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Nilemma »

Kunnioitettava suoritus tuollaisella maantielaivalla. :D Saako udella, millainen oli tämä palkinto?
timok
OCF Luisukunkku 2012
OCF Luisukunkku 2012
Viesti:

Viesti Kirjoittaja timok »

omega16T kirjoitti:Mutkalutka kiittää Kettusen Timppaa tittelin tuoneesta käsittelystä radalla :thumbsup:
Veti aika sanattomaksi ne mulle lahjoitetut palkinnot joten omalta osaltani myös todella iso kiitos aivan mahtavasta yllätyksestä.
kiitos vaan 8) mutta kyllä se kunnia kuuluu sullekkin kun amatöörille auton annoit ja vielä aika lyhyellä varoajalla ja käyttöopastuskella :lol: tyyliin tosta lähtee luistenesto pois ja vaihdekeppi on irti..... :lollis:
btw. vaikuttaa kyllä nuo taka-akseli/alusta muutokset aika vaikuttavasti ajo ominaisuuteen :peukku:

olis mukava jos jollain olis noista kaikista 4 vedosta videopätkää saa/pitää laittaa esille...
Nilemma kirjoitti:Kunnioitettava suoritus tuollaisella maantielaivalla. :D Saako udella, millainen oli tämä palkinto?
mulle tuli tuosta "tittelistä" tuotepalkintona 2 kanavainen autovahvistin ja -(z)- lippis, annoin ne auton omistajalle :thumbsup:
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

muistatko oliko millasta eroa mun koslaan verrattuna? takarenkaat mulla vähän kapeemmat ja eri jouset ja iskarit takana, muuten pitäs olla melkein samanlaine..

Kuva
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Calsunen
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Calsunen »

Laittelin kuvia tuonne syyspartyketjuun.. Hyviä kuvia mm. timpan parkkeerauksesta!! :wink:

Hyviä aikojahan siulla tuli sprintissäki, että eiku vaan radalle taas kun seuraavan kerran mahdollista.. :yes:
Kuva
KaKui
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja KaKui »

Tässäpä ois videota luisukunkusta:

Harjoituskierros 1
Harjoituskierros 2
Kisakierros 1
Kisakierros 2

Kai noi vedot noin meni, harjoitus/kisa?

Hyvältä omppu näytti, sopivasti tontissa :peukku:
Käyttis: Tesla Model 3 LR -21
Harraste: Ascona 2.0S -80, Kadett 1.3S -88
timok
OCF Luisukunkku 2012
OCF Luisukunkku 2012
Viesti:

Viesti Kirjoittaja timok »

toi eka oli kyllä paras :lol:
saanko tallentaa omaan talteen/käyttöön noi videot?
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
KaKui
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja KaKui »

timok kirjoitti:saanko tallentaa omaan talteen/käyttöön noi videot?
Tottakai, voin laittaa myös sulle alkuperäset nettiin ladattavaksi jos haluut, ovat kooltaan 50-100mb.
Käyttis: Tesla Model 3 LR -21
Harraste: Ascona 2.0S -80, Kadett 1.3S -88
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Pari videota omista suorituksista:

Rataan tutustumista. In-car video:

Sprinttikunkun toinen veto:
millenium
OCF Member 2020

Re: Omega b MV6 caravan -95/B2:sta ja vähän muutakin

Viesti Kirjoittaja millenium »

omega16T kirjoitti:Tälle ei oo tarvinnu muuta tehdä kuin tankata ja siks tuli hommattua paritkin eri suuttimet jos vaikka tekis tosta lutkasta alkoholistin. Olis aika paljon hyötyä ja samalla tulis tuo ajaminenkin aika paljon halvemmaksi.

Ensin ostin 6 kpl 310cc@3bar suuttimia jotka ovat lähtöisin Audin 2,7 biturbosta. Suuttimet olivat kuitenkin n. 15-20mm liian lyhyet joten ne saakin nyt jäädä odottelemaan uusia suunnitelmia. Tiesin kyllä jo ostaessa että nuo on lyhyemmät mutta ostin ne silti kun niille on tosiaan käyttöä myöhemmin... 8)

Eilen sain sitten hommattua 8 kpl 255cc@3bar jotka ovat alkuperäisten mittaiset ja ovat lähtöisin ameriikan moottorista(350 TPI). Nuo pitäis muutenkin olla aika passelit jos omat laskutoimitukset pitää paikkaansa. Eikös 30% isommat ole n. 260cc@3bar kun alkuperäiset on n. 200cc@3bar vai...?
Pikkuisen saattaa joutua nostamaan bensanpainetta mutta sen näkee sit kun saan nuo vaihdetuksi paikalleen.

Pakko palata tähän... eli kertokaa tyhmemmälle miten iso homma on muuttaa mv6 alkoholistiksi kun jossain muuallakin kuullu juttua et ihmeen pikkumodauksella saa re:n toimaamaan valaiskaa kiitooos!
Senator B C30se v.i.p/Senator B c30se/Omega A "Lotuslook" c30se/Omega 3000 c30se./Omega B2 M57(2.5dti)./Omega B2 M57(3.0dti).
Ari-S
OCF Member 2019

no vaihat noi isommat suuttimet ja sit kylmäkäynnistykseen kikkailet rikastusta lisää.. jossain vaiheessa varmaan bensapumppu lahoaa tosta viinasta mut tuskin ihan heti. bensansuodatin kannattaa jossain välissä vaihtaa
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
putkikardaani
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja putkikardaani »

aivan mahtava kolina apurungon ja korin kohdatessa toisensa luisun lopussa, tarkkaavainen katsojahan huomaa rajoitetun luiston omaavan perän nappaavan tiukasti pidon kiinni ennenkuin kuljettajalla tulee ongelmaa ohjata kulkuneuvo tarkasti kohti seuraavaa mutkaa
Jokainen saa tehdä omalle lintalleen ihan mitä haluaa!
Mutta ainahan sen voi myös paalata!
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Heh, totta...tossa in car videossa kuuluukin jo parin mutkan jälkeen että vi**u noita puslia tjsp. Tuntui tollakin sateella siltä että taka-akseli varmaanki ravistaa päivän aikana kaikki mutterit ja pultit auki autosta, sen verran dildoefektiä oli tarjolla... että ei tosiaan ollu kovin pahoja pitovaikeuksia.

Nuo puslat oli aika huonossa kunnossa jo viime syksyn partyilla. En vaan ole saanut aikaiseksi vaihtaa niitä. Noo, ens kesänä on viimestään uretaanipuslat paikallaan kun oli tän vuoden katsastuksessa katsastusmiehen kanssa puhetta että seuraavalle leimalle nuo on varmaan vaihtokunnossa. Josko sitten säätäis jo pyöränkulmista muutakin kuin camperia :D

Oon koittanut tehdä tosta Lutkasta mahdollisimman helpon ajettavan ja oon mielestäni onnistunut siinä. Mulla ei ollut kuitenkaan mitään vertailukohtaa eikä kukaan muu ole tolla ajanu kuin kadulla nätisti. Jos olisin itte ajanut Luisukunkussa, niin se mahdollinen menestys olis voinut mennä senkin piikkiin kun oon ajanu tolla päivittäin. Siks mua ei harmita yhtään se etten osallistunut itse Luisukunkkuun vaan ihan päinvastoin koska Timpan ajamana näin ulkopuolelta kuinka tuo käyttäytyy radalla ja sain varmistusta siihen että ihan kaikki visioni alustajutuista eivät ole menneet pieleen koska Timppa ajoi about kylmiltään Luisukunkun voittoon. Tais olla kuitenkin jo vuosi aikaa takavetoisella ajelustakin eikä tuo irtonainen vaihdekeppi ja paskana olevat puslat tosiaan helpottanut suoritusta yhtään.
Radalla oli muuta häslinkiä ja palkintojen jaossa olin niin liikuttunut niistä Timpalta saamistani palkinnoista etten muista oliko meillä puhetta millaisia eroja oli verrattuna Arin autoon jolla ajoi viime vuonna.

Uskoisin että yksi syy Timpan voittoon oli just se että pitoa oli riittävästi vaikka liippiajosta olikin kyse.

Mitä tuohon etanoolille muuttamiseen tulee niin vaihdoin vain tosiaan pelkät suuttimet isompiin ja aloitin ajamaan saman tien raakana. Jos vielä sais jossain vaiheessa laitettua ton liukuvastuksen sarjaan lämpötilantunnistimen kanssa ja vähän nostettua painetta, niin ei varmaan tarvii ajaa talvellakaan bensalla. Nyt kun on ollut kylmempiä kelejä, niin noilla vaihtamillani Chevyn suuttimilla n. 30% bensaa seassa on riittänyt siihen että jäi ekalla suurin piirtein normaalin mittaisella starttauksella käyntiin lämpötilan oltua +1 astetta. Toimikin ihan normaalisti. Raakana ilman mitään lisärikastuksia ja esilämmityksiä jo +10 astetta tuottaa ongelmia ja saa startata monta kertaa kunnes jää vaivoin käyntiin ja meinaa sammua jos kaasua painaa vähänkään enemmän. Toimii kuitenkin suht nopeasti ihan normaalisti.

En mä kyllä rahassa säästä yhtään tolla etanolilla ajamisella mutta ajaminen on paljon hauskempaa ja tulee ajettua enemmän kuin bensalla.

Samalla rahalla saa autoilusta enemmän huvia noin niinku kiteytettynä :lol:
Ari-S
OCF Member 2019

tais meillä jotain höpinää olla verrattuna mun autoon.. mun katiskasta karkaa pito helpommin :lol:
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Vastaa Viestiin