t3mun 2.0T Vectra C1 -04 Facelift "OPC-line"MYYTY!
Re: t3mun 2.0T Vectra C1 -04 (faceliftiä)
Meinaatko säilyttää tuon C1 puskurin ? voisin ostaa sen sulta pois jahka swappihommat etenee sulta siihen vaiheeseen 
Opel Grandland X 1.2T AT Innovation -18
Ford Mustang 5.0 GT -94
-ex Opel Mokka 1.4T AT Cosmo -14
-ex Opel Vectra 3.2 V6 Elegance Caravan -05
-ex Volvo V50 2.0D -04
-ex Opel Vectra 2.2 Ecotec -03
Ford Mustang 5.0 GT -94
-ex Opel Mokka 1.4T AT Cosmo -14
-ex Opel Vectra 3.2 V6 Elegance Caravan -05
-ex Volvo V50 2.0D -04
-ex Opel Vectra 2.2 Ecotec -03
Myyntiin tulee kaikki keulan osat kunhan saa ensin uudet tilalle!_artic_ kirjoitti:Meinaatko säilyttää tuon C1 puskurin ? voisin ostaa sen sulta pois jahka swappihommat etenee sulta siihen vaiheeseen
Ja minä tahtoisin nuo sinun etuvalot. 
Suunnitelmat kuulostaa hyvältä
Englannista kyselly aikani kuluks muutamalta myyjältä josko suostuis lähettään suomeen.. aika nihkeetä tuntuu isojen osien lähetys olevan
Englannista kyselly aikani kuluks muutamalta myyjältä josko suostuis lähettään suomeen.. aika nihkeetä tuntuu isojen osien lähetys olevan
Joo no sen oon jo antanu olla, kun ei ne sieltä noita lähetä. Melkosen paljon ärsyttää kun Ruottista ei ole vieläkään kuulunut mitään vaikka muutaman viestin jo pistänyt^baxxter^ kirjoitti:Suunnitelmat kuulostaa hyvältä![]()
Suomalaisten liikkeiden kautta sais osat n. 590e, mutta vielä yritän löytää jostain halvemmalla
Eilen illalla maksoin nuo OPC ritilät:
http://www.ebay.de/itm/190714406064;jse ... 080wt_1037
Ja tänään tuli viesti aamulla s.postiin, että ovat dhl:än hoivissa.
Eipä sillä enää väliä ole
Voisitko kirjoittaa listan, mitä kaikkea menee vaihdettavien osien listalle tässä faceliftprojektissa?
jartsahan sen on jo aijemmin kertonu tarkkaan täällä foorumilla mitä osia tarvii vaihtaa facelift muutokseen 
Edit. T3muhan vois sit vaikka kuvien kans tehdä juttua tuonne vinkit&vihjeet osioon kuinka tuo keula muutos tehdään ni olis varmas talles aina tulevaisuudes, tosin jos se on tarpeeksi "arvokasta" tietoa sinne
Edit. T3muhan vois sit vaikka kuvien kans tehdä juttua tuonne vinkit&vihjeet osioon kuinka tuo keula muutos tehdään ni olis varmas talles aina tulevaisuudes, tosin jos se on tarpeeksi "arvokasta" tietoa sinne
Jartsalta puuttu muutama juttu siitä minkä ite oon nähny, tosin Jartsalta yv:nä saanut tiedon mitä sinne pitää tehä/vaihtaa.jarkkis kirjoitti:jartsahan sen on jo aijemmin kertonu tarkkaan täällä foorumilla mitä osia tarvii vaihtaa facelift muutokseen
Elikkä osat mitä pitää vaihtaa:
-puskuri
-lokarit
-sisälokarit
-valot
-maski
-tuulihaka konepellille
- konepelti
Kaikki muu pitäis olla ihan suoraan kiinni käypäset paitsi vanhojen lokarien kiinnikkeet pitää poistaa.
Tässä nyt kun listasin niin itsellä unohtunut täysin toi tuulihaka. Pitää ruveta sitä metsästämään, tosin eipä sille nyt niin kiire ole kun puskuri vielä niin pahasti vaiheessa. Sumuvalot tai päivävalot tilailen sitten joskus tohon OPC puskuriin. Kuvia otan kun on jotain mistä ottaa, eipä oo maalit hiotussa puskurissa ja satunnaisissa osissa paljoa katottavaa...
-
PatriOotti
- 'Senator'

^
vaan itsellesi. Minulla on jo kalvot valoissa, mutta ei tullut yhtä hyvä lopputulos kuin t3mulla.
Käy CCLän poikien luona niin kyllä tulee kerralla hyvätNilemma kirjoitti:^vaan itsellesi. Minulla on jo kalvot valoissa, mutta ei tullut yhtä hyvä lopputulos kuin t3mulla.
Ja T3mulle vielä et tästä tulee kyl erittäin maukas kun saat valmiiks
Siis 1000 km:n reissun tekisin valojen tummentamisen vuoksi.
No mutta, ei nyt sotketa tätä turhilla höpinöillä. 
Menes nyt anssi pilaamasta mun miljoona bisneksetPatriOotti kirjoitti:Nilemma kirjoitti:Ja minä tahtoisin nuo sinun etuvalot.
http://www.lamppukalvot.fi![]()