Tais mennä yli.viki kirjoitti:Harvinaisen hyvä muisti jos et muista kumpi auto sulla on. Astra vai Vectra? Vai olikohan Ooppeli/Vauxhall edes ollenkaan? Vai olikohan mulla edes autoa?mimmix kirjoitti:No joo noita vanhoja, mutta kyseessä olis ihan tavan astra/vectra (en muista kumpi), saksan tuonti.
Noilla vastauksilla en vielä lähtis vetoa lyömään, mutta kertokaa nyt lisää
Vauxit aina postiautoja?
Re: Vauxit aina postiautoja?
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
vissiin luetun ymmärtämisessä vikaa...
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Hohoho, olin jo unohtanut koko jutun! Loistavaa viki!
Joo tosiaan näin kerran vaan unta et mulla oli auto, mutku jäi siinä unessa epäselväks että oliko se ooppeli vai vauxhalli... Tais olla sitikka.
(mut joo siis kyseessä oli C1 vectra, jota en valitettavasti ole päässyt koskaan edes lähempää tarkastelemaan. nää on vaan niin hauskoja, tällä kylällä näitä innokkaita maalaistuunaajia kun riittää... mm "tulipa hankittua lexus" - jonka ratissa tojotan logo
)
Joo tosiaan näin kerran vaan unta et mulla oli auto, mutku jäi siinä unessa epäselväks että oliko se ooppeli vai vauxhalli... Tais olla sitikka.
(mut joo siis kyseessä oli C1 vectra, jota en valitettavasti ole päässyt koskaan edes lähempää tarkastelemaan. nää on vaan niin hauskoja, tällä kylällä näitä innokkaita maalaistuunaajia kun riittää... mm "tulipa hankittua lexus" - jonka ratissa tojotan logo
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn