Opel Ascona B -76 2.0i
Re: Opel Ascona B -76 2.0i
että 17" vanteet pitäs olla? EI missää nimessä. syksyllä oli ja AIVAN liian isot! nykyset on 15" ja jos pitäs isommat laittaa niin MAX tuuma lisää.
Opel Ascona B -76
ei tosiaankaan vaihtaa vanteita jos pitäis isontaa max16" asconaan. Nuo sopii hyvin ajan tyyliin kuin nokkapäähän 
Kyl määki niin kauhiast huonoist autois kärssii sain.
+1nuffeli kirjoitti:että 17" vanteet pitäs olla? EI missää nimessä. syksyllä oli ja AIVAN liian isot! nykyset on 15" ja jos pitäs isommat laittaa niin MAX tuuma lisää.
Ehkä hieman yllättäen löysin itseni ajattelemassa, että hiukan isommat saisi olla. Kuitenkin ollut aina sitä mieltä että 16" on se asconaan parhaiten sopiva koko eikä ainakaan yhtään isompi. Joka tapauksessa hyvältä näyttää noilla vanteilla. Kumit tietysti saisi olla vähän leveämmät, mutta siihenhän syykin oli jo selvä.
-Opel Astra g 2.2 DTi -03 (150hp/340nm) -Opel ascona B 2.4 CIH -77
-Opel Rekord E 2.0 SEH -8x -Mercedes-Benz 190 2,3 8v -89 (endurance saloon 185hp/245nm)
-Honda Civic 1,8 16v turbo -88 (300hp/330nm) -BMW 528 -97
https://fi-fi.facebook.com/LemuRacingTeam
-Opel Rekord E 2.0 SEH -8x -Mercedes-Benz 190 2,3 8v -89 (endurance saloon 185hp/245nm)
-Honda Civic 1,8 16v turbo -88 (300hp/330nm) -BMW 528 -97
https://fi-fi.facebook.com/LemuRacingTeam
kyllä se vaa 15" on se optimi koko asconaan 
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut
Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut
Komppaan tätä, nykyset on tuollaset kottikärryn pyörät auton alla..seeklima kirjoitti:Aivan liian pienet pyörät Asconaan
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
Tääkö olis sit hieno ?

Hyi V***U!

Hyi V***U!
Eipä noita ole kottikärryn pyöriä kummemmilla tehtykkään, jos sinne tunkee jotkut 17 vanteet niin ei sinne enään kumia saa niin että se näyttää järkevältä.unique kirjoitti:Komppaan tätä, nykyset on tuollaset kottikärryn pyörät auton alla..seeklima kirjoitti:Aivan liian pienet pyörät Asconaan
Jotkut 35 sarjan lisut on aika kamalat jossain Asconassa...mutta makunsa kullakin.
Tämä kyseinen yksilö on rakennettu todella hyvällä maulla ilman mitään ylilyöntejä, kaikki mitä on laitettu on aikakauden mukaisia, vaikka ei museopeli olekkaan.
mikään ei okseta niin paljon kuin johonkin vanhaan autoon tungetaan ylisuuria uusia mauttomia tingel tangel tinavanteita 
http://minunauto.com/auto/15903 tuossa yhdessä kuvassa mulla oli alla 13*8 et0 vanteet ja mun mielestä kaikkein parhaimman näkönen sen 3vuotta niillä, pistiin vaan kiertoon ku 6cm maavaralla ei ollu mukava ajella
Nykyisillä 15" takakaaria on sitten nostettu ylemmäs ja sillä kevennetty kylkilinjaa
http://minunauto.com/auto/15903 tuossa yhdessä kuvassa mulla oli alla 13*8 et0 vanteet ja mun mielestä kaikkein parhaimman näkönen sen 3vuotta niillä, pistiin vaan kiertoon ku 6cm maavaralla ei ollu mukava ajella
Kyl määki niin kauhiast huonoist autois kärssii sain.
No hienompi kuin nuo "Aikakauden mukaiset blingbling venykumit"telwin kirjoitti:Tääkö olis sit hieno ?
Hyi V***U!
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
Helvetin hieno Ascona! Ja vanteetkin just hyvät ja oikeen kokoset, kumit vaan liian pienet.
Siis tarkotin tätä topicin Asconaa en tota mustaa.
Siis tarkotin tätä topicin Asconaa en tota mustaa.
Opel Astra Sport 1.6 Turbo AT6 -11
Meni näköjään heti tähän juupas eipäs väittelyyn johon ei vissiin oo TAAS ku se yks oikea vastaus, tuon vannekoon suhteen
Laittakaa autoihinne sit mitä kokoja laitatte, se oli vaan taas mun mielipide
Mun ex "400" conas oli 16" alut ja ne näytti ainakin ihan passelin kokoisilta niiden levikkeiden kans ja kuitenkin reilun -40mm madalluksen kera näytti et ei oo mitkään kottikärrynpyörät.
Laittakaa autoihinne sit mitä kokoja laitatte, se oli vaan taas mun mielipide
Mun ex "400" conas oli 16" alut ja ne näytti ainakin ihan passelin kokoisilta niiden levikkeiden kans ja kuitenkin reilun -40mm madalluksen kera näytti et ei oo mitkään kottikärrynpyörät.
Jeps juu, kuten sanoin makunsa kullakin.
Tuolla HTS:ssä kun pääsi tätä ihmettelemään, niin kyllä kokonaisuus oli niin toimiva, ettei minulla ainakaan huomio kiinnittynyt ollenkaan vanteiden kokoon.
Minä en ole sanallakaan puhunut pelkistä vanteista vaan pyöristä. Pyörän(vanne + kumi = pyörä "viisastelua") koko on aivan liian pieni tässä tapauksessa ja tossa mustassa se on liian suuri. Näyttää vaan kovin tyhjältä toi pyörän aukko ja venytetty kumi lisää vielä tyhjyyden vaikutelmaa.
Kyllä noi nykyiset vanteetkin käy(minun mielestä), mutta kumin kokoa saisi jonkun verran kasvattaa.
OT:Mulla oli asconassa 14 tuumaiset vanteet aikanaan, mutta kumi olikin sitten profiililtaan isompi. Pyörän aukko täyttyi silloin sopivasti.
Kyllä noi nykyiset vanteetkin käy(minun mielestä), mutta kumin kokoa saisi jonkun verran kasvattaa.
OT:Mulla oli asconassa 14 tuumaiset vanteet aikanaan, mutta kumi olikin sitten profiililtaan isompi. Pyörän aukko täyttyi silloin sopivasti.