Opel Vectra -98 2.0 16v sport
Re: Opel Vectra -98 2.0 16v sport *Camber säätöohjeet.. kuvia..*
Ei muuta kun pikaisesti kauppaa hieromaan.
Olisi aika sopivasti leveyttäkin, eikä hintaakaan kovin mahdottomasti. Itse metsästin saman tyylisiä, mutta eipä löytynyt tarpeeksi leveänä.
En ainakaa täksi loppukesäksi enää osta mitään vanteita, mut ehkäpä?? ens kesäksi, riippuu niin paljon millanen on fiilis silloNilemma kirjoitti:Ei muuta kun pikaisesti kauppaa hieromaan.Olisi aika sopivasti leveyttäkin, eikä hintaakaan kovin mahdottomasti. Itse metsästin saman tyylisiä, mutta eipä löytynyt tarpeeksi leveänä.
Tarjouksia otan vastaan yv:llä noista nykyisistä aluista eli ovat kuin uudet(jos tarpeeksi saan euroja niin luovun niistä). Ei tähän topikkiin hintoja vain ja ainoastaan yv:llä kiitosh
Ovat sitten vasta ens kesäksi tarjolla eli ajelen tämän kesän niillä loppuun.
Ovat sitten vasta ens kesäksi tarjolla eli ajelen tämän kesän niillä loppuun.
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Muistan pari kesää sitten kun mulla oli mersu alut alla, tuli silloin kyllä aika paljon palautetta 'miks ihmeessä mersun vanteet opelin alla' 'ei se mitään mersu oo' blah blah jne :/
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
Juu niitä turhan lässyttäjiä riittää, noi rh ab:t vai mitkä ne nyt onkaan olis kyl paremmat omaan silmään.irYobYetaMis kirjoitti:Muistan pari kesää sitten kun mulla oli mersu alut alla, tuli silloin kyllä aika paljon palautetta 'miks ihmeessä mersun vanteet opelin alla' 'ei se mitään mersu oo' blah blah jne :/
joo... on noi rh:t ainaki hienommat kuin noi mursun pölärimallin vanteetjarkkis kirjoitti:Juu niitä turhan lässyttäjiä riittää, noi rh ab:t vai mitkä ne nyt onkaan olis kyl paremmat omaan silmään.irYobYetaMis kirjoitti:Muistan pari kesää sitten kun mulla oli mersu alut alla, tuli silloin kyllä aika paljon palautetta 'miks ihmeessä mersun vanteet opelin alla' 'ei se mitään mersu oo' blah blah jne :/
bmw 316d -13
Volvo s40 -05 2.4 iacdtic summum ymmym kinetic Edition awd
Volvo s40 -05 2.4 iacdtic summum ymmym kinetic Edition awd
Juu. Totta, voipi olla, että ajan nykyiset loppuun asti, ettei mee turhaksi sekoiluksituningki kirjoitti:joo... on noi rh:t ainaki hienommat kuin noi mursun pölärimallin vanteetjarkkis kirjoitti:Juu niitä turhan lässyttäjiä riittää, noi rh ab:t vai mitkä ne nyt onkaan olis kyl paremmat omaan silmään.irYobYetaMis kirjoitti:Muistan pari kesää sitten kun mulla oli mersu alut alla, tuli silloin kyllä aika paljon palautetta 'miks ihmeessä mersun vanteet opelin alla' 'ei se mitään mersu oo' blah blah jne :/
Eilen ehtoolla tuli näprättyä takaluukun sisään menevä johtosarja kuntoon.
Oli päässyt kaks johtoa katkeamaan ja kolme oli katkeamaisillaan, joka selitti sen takaluukun lukon pätkittäisen toiminnan
.
Nyt vedetty liittimillä kuntoon ja johdon kulkua muokattu niin ettei tee enää jyrkkiä kulmia et kestäis taas tovin, ei tullut kovin siisti toteutus vs alkuperäinen, mutta toimii taas moitteetta.
Kuvia ei tullu räpsittyä, ku oli sen verta pimeetä jo tuos ilta kymmenen aikaan.
Kaveri tuos meinas, et hyvin erottuu vectra edukseen, ku tulee joka aamu vastaan työmatkalla. Näkee kuulemma jo kaukaa, ku joku tulee matalalentoa
Helevatan tyytyväinen ollu tuohon alustaan vieläkin ja kilometrejä takana sillä joku reilu 10tkm.
Tuo lisätontitus vaan lisäsi ajonautintoa, olenkohan sairas , ku yleensä pitäs olla päinvastoin, mut mää vaan tykkään
Oli päässyt kaks johtoa katkeamaan ja kolme oli katkeamaisillaan, joka selitti sen takaluukun lukon pätkittäisen toiminnan
Nyt vedetty liittimillä kuntoon ja johdon kulkua muokattu niin ettei tee enää jyrkkiä kulmia et kestäis taas tovin, ei tullut kovin siisti toteutus vs alkuperäinen, mutta toimii taas moitteetta.
Kuvia ei tullu räpsittyä, ku oli sen verta pimeetä jo tuos ilta kymmenen aikaan.
Kaveri tuos meinas, et hyvin erottuu vectra edukseen, ku tulee joka aamu vastaan työmatkalla. Näkee kuulemma jo kaukaa, ku joku tulee matalalentoa
Helevatan tyytyväinen ollu tuohon alustaan vieläkin ja kilometrejä takana sillä joku reilu 10tkm.
Tuo lisätontitus vaan lisäsi ajonautintoa, olenkohan sairas , ku yleensä pitäs olla päinvastoin, mut mää vaan tykkään
Re: Opel Vectra -98 2.0 16v sport *Takaluukun johtosarja kuntoon
adix kirjoitti:
Re: Opel Vectra -98 2.0 16v sport *ilmamäärämittari putsailtu*
Ilmamäärämittari ja liittimiä tuli putsailtua tuos vaipanvaihtorallin välis
Kuvia ei tullu räpsittyä tuosta operaatiosta, mutta huomioit mitä tein koeajolla puhdistuksen jälkeen... Vetää paremmin, ei puutumisia, alavääntö teki comebackin.
Eli ihan wurth puhdistussprayllä tuli suihkittua liittimet ja ilmamäärämittari.
Kuvia ei tullu räpsittyä tuosta operaatiosta, mutta huomioit mitä tein koeajolla puhdistuksen jälkeen... Vetää paremmin, ei puutumisia, alavääntö teki comebackin.
Eli ihan wurth puhdistussprayllä tuli suihkittua liittimet ja ilmamäärämittari.
kun vaihdoin automaattia tohon mun 2litrasen sporttin niin huomasin että kaasuläppä oli aaivan musta.
Se kannattaa myös putsata ja kattoa
Juu sen tsekkasin kans samalla ja puhtoinen oli kuten myös se 2mm reikä siinä kaasuläpän vieressä oli auki ja puhdasadix kirjoitti:kun vaihdoin automaattia tohon mun 2litrasen sporttin niin huomasin että kaasuläppä oli aaivan musta.
halpoja heppoja 
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Oli juuAri-S kirjoitti:halpoja heppoja