t3mun 2.0T Vectra C1 -04 Facelift "OPC-line"MYYTY!

Esittele Opel-projektisi tai autosi
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: t3mun 2.0T Vectra C1 -04 (uudet kujeet)

Viesti Kirjoittaja t3mu »

Jartsa kirjoitti:
t3mu kirjoitti:
Jartsa kirjoitti:noi ritilät on keski noin 80€,reunoihin 55€,kromirinkulat 40-50€,vetokoukun suojarinkula noin 50€
Briteissä ois myynnissä n. 150e hintaan noi kaikki 3 alaritilää.
joo noi oli malliksi opelin hintoja mitä laitoin.mutta hyvän hintasta muovia siltikin :lollis:

tosta vielä sumareiden tilalle päiväajovalot
http://viewitem.eim.ebay.fi/LED-Tagfahr ... 05944/item
En oikeen tiiä mitä noitten sumareittenkaa tekis, kun en toisaalta haluis niitä ollenkaa. Toisaalta taas ei noihin saa oikein mitään fiksua peittämään sumareitten reikiä...
Virossa ei enää ollut osia ja Ruotsisata ei ole kuulunut mitään viel :roll:
HaGle
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja HaGle »

No nytten on kyllä tulossa upeaa päivitystä autolle :peukku:
Nilemma
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Nilemma »

Tuosta vannepäivityksestä sen verran, että kokeileppa meneekö se 10'' eteen. Ja taakse voit laittaa huoletta pienellä ET:llä 11 -tuumaa leveetä. Melko laimealta näyttää vielä 10,5 tuumainenkin takana. :D
kimmopa1
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kimmopa1 »

Mielenkiintoista seurata keulan päivitystä, jos mahdollista niin laita mahdollisimman paljon kuvia muutoksen etenemisestä.
Opel Insignia Sports Tourer vm 2018

Ex Opel Insignia Sports Tourer vm 2010
Ex Opel Vectra vm 2006
Ex Opel Vectra vm 1998
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

Nilemma kirjoitti:Tuosta vannepäivityksestä sen verran, että kokeileppa meneekö se 10'' eteen. Ja taakse voit laittaa huoletta pienellä ET:llä 11 -tuumaa leveetä. Melko laimealta näyttää vielä 10,5 tuumainenkin takana. :D
Älä nyt hulluja puhu :lol:

Kuva
Kuva

Eteen jäi tolpan väliin n. 5mm ja on kaaressa kiinni. Takana siis sentin kaaren sisällä eli tulis n. 4 cm ulos kaaresta 11"vanteella. Eli ei sinne mahu sitte millään fiksusti kun ottaa sisäreunaan kiinni.

Joo o kuvia pitää muistaa ottaa kuhan nyt ensin ees osat löytyy että pääsee sovittamaan...
Nilemma
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Nilemma »

Niin no minulla on niin traktori tuohon verrattuna, että tilaakin on aivan eri tavalla.
jun3s
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja jun3s »

Tuoha tulee täydellisesti kaarelle -(z)-
Vectra C vm. 09 1,9cdti
Vectra C vm. 03 1,8

"Kun C kiinnostaa"
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

jun3s kirjoitti:Tuoha tulee täydellisesti kaarelle -(z)-
Vähän on huono kuva, tosta kulmasta mikä näkyy niin lokari tippuu kohtisuoraan rengasta kohden n.30mm. Eli siis lokarin reuna on renkaan kuvion päällä, kun rengas ei mahdu kaareen sisään :D Tarkkaan kun kuvaa katsoo niin niin näkee pienen kuhmun tuossa renkaan ja lokarin yhdistymis kohdassa mikä siis tuli jo aikasemmin.
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

Tänään tuli valot, niistä pitäis korvakkeet korjata kun yksi poikki kokonaan ja yhdessä halkeama. Puskurin halkeamat on liimattu puskurin takaa ja seuraavaks pitäis hioa ne ja liimata päältä. Maski on maksettu ja tulee kun tulee, luultavasti mitään ei tapahdu 2vk kun lähdetään lomalle ensiviikoksi eikä tällä viikolla ole aikaa...
Vakuutus rahatkin tuli tänään niin nyt vaan kun tulee joku fiksu konepelti eteen niin pitää hommata samantien.
Virossa ei ollut enää osia ja Ruotsista ei ole kuulunut mitään. Briteistä tullut muutama maili ja siellä myydään vaan "ei lähetetä".
Täytyy kyllä nostaa hattua jätkille kun jaksaa auttaa, täältä foorumilta jo ainakin neljältä saanut apua osien etsimiseen ja muuhun liittyen tähän! :thumbsup:
Toisaalta vasta perjantainahan tähän päätettiin tehdä keula swap :lol: Kuvia tulee kuhan saa jotain näkyvää tehtyä eli ei ihan heti, pitää vaan yrittää muistaa ottaa niitä :D
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: t3mun 2.0T Vectra C1 -04 (faceliftiä)

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

Laitat facelift keulan OPC puskimella niin voit unohtaa ne tontitukset :lol:
Tuossakun katellu noita vanhanokkasia niin siinä mielessä oman auton faceliftaus harmittaa kun ei voi keulaa tiputtaa enempää ilman että puskuri raapisi joka paikkaan :evil: Mulla siis OPC-line lärpäke keulassa..
Mutta muuten homma faceliftaus on helppo, lienee jo Jartsalta neuvoja saanut ??
Lukkopeltiä ei tosiaan tarvi vaihtaa, pikkasen joutuu rakentelemaan lokasuojan kiinnityspistettä, ja silleen. Ei ole mission impossible :lollis:
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
hudu79
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hudu79 »

Kaitzu kirjoitti:Laitat facelift keulan OPC puskimella niin voit unohtaa ne tontitukset :lol:
OPC:n puskinhan tähän onkin tulossa, eikös?
Vissiin kävit Vantaalta sen hakemassa? Jos, niin on ilmeisesti kaverin mutsin "kauppakassista" peräisin se. Mullekkin sitä tyrkytettiin, mutta olin liian hidas ;)
Kuva
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

Jatrtsalta nyt pääasiassa saanu neuvoja! Tikkurilasta tosiaan sen puskurin hain, onko kellään tietoa tuleeko se alemmas kun tuo c1 vakio? Tällä hetkellä meinaan puskurista n 8cm ja apurungosta n. 7cm.
Kumen kautta tulossa maski, robertxän kautta saanut räjäytyskuvia, astraxilta tuli sähköpostia että ovat kyselleet konepeltiä ja lokareita, mitkä aiheuttavat eniten pään vaivaa! :thumbsup: Niin jä muutama yv tullut muilta käyttäjiltä mistä osia vois olla, ei vaan vielä ole napannut/ vastausta kuulunut.
Saksan ebayssä olis kaikki älä "ritilät" kuhan saa vastauksen lähettääkö Suomeen.
timok
OCF Luisukunkku 2012
OCF Luisukunkku 2012
Viesti:

Viesti Kirjoittaja timok »

t3mu kirjoitti:Jatrtsalta nyt pääasiassa saanu neuvoja! Tikkurilasta tosiaan sen puskurin hain, onko kellään tietoa tuleeko se alemmas kun tuo c1 vakio? Tällä hetkellä meinaan puskurista n 8cm ja apurungosta n. 7cm.
Kumen kautta tulossa maski, robertxän kautta saanut räjäytyskuvia, astraxilta tuli sähköpostia että ovat kyselleet konepeltiä ja lokareita, mitkä aiheuttavat eniten pään vaivaa! :thumbsup: Niin jä muutama yv tullut muilta käyttäjiltä mistä osia vois olla, ei vaan vielä ole napannut/ vastausta kuulunut.
Saksan ebayssä olis kaikki älä "ritilät" kuhan saa vastauksen lähettääkö Suomeen.
tyylikkäät suunnitelmat....
tuosta vantaalla olleesta puskuristahan oli monta kiinnostunutta :) mulla se jäi siihen että siitä puuttu se hinauslenkin luukku, se on tavallisesssa puskurissa erilainen......
kerro muillekkin jos jostain löydät "halvalla" sen hinauskuokun luukun siihen puskuriin :wink:
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
koodarikake
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja koodarikake »

Opel vectra B cd -96 ex
Opel vectra A gls -92 exä
erehdyin ja ostin III golffin :( (myyty tosin jo)
opel vectra a (matta vihreä turtles) ;)
Opel vectra c -06 wnb "opc" =)
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

Näköjään vasta tullut. Aika kova hinta näyttäis silläkin olevan, pitää odotella noihin muutamiin s.posteihin vastauksia. En muista mikä paikka oli mutta niillä oli klokkerholm c1 pelti pari sataa, pitää yrittää kaivella ja kysellä mitä c2 pelti maksaa jos vaan on mahdollista saada!
Vastaa Viestiin