Ihan eka oma auto oli valkoinen 3-ovinen 1.2 D kadett. Makso jonku parisataa euroo ja kolikoilla maksettiin.

Mutta jossain vaiheessa osu kohdalle E kadett tais eka olla sedan 1.3 ja sen jälkeen niitä on sit ollu kolmiovista, viisovista, sedanii, farmarii, kolmiovista farmarii.. ja koneita 1.2- 2.0, paitti että 1.4seen en oo koskaan sekaantunu.
Ensirakkaus oli 1.2 viisovinen sininen -85 E kadett. Siihen raasuun vaan tuli sillon jotain vikaa ja se myytiin.. se onki melkein ainoa jonka myynti harmittaa..

Tosin sittemmin tykästyin sedan kadettiin ja vieläki se ois se ainoo oikee korimalli jos (ja kun) joskus vielä kadetti mulle tulee. Joku porrasperävillitys vissiin mulla menossa, kun vectrakin on oltava sedan. Kauan tätä nykyistä Nestoria metsästin, kun en meinannu löytää mieleistäni ja sopivaan hintaan.. Tais olla kolme vai neljä "kompromissiopelia" siinä välissä, ennen tätä ja jälkeen viimeisen kadetin..
Olen onnistunu tartuttaan taudin myös isäntään.. joka kerta auton myytyään se sanoo, että seuraavaks joku muu välillä ettei aina ooppeli.. nyttenkin katteli 'tojotia' ja jottain muitaki.. kävi kattomassaki kahta japanin ihmettä.. Mutta kuinkas ollakaan, vectralla se taas ajelee.

Vaikkakin tää nykynen on nyt vaan 16SV, ja pelleiltäänki jo vähä rupunen.. mut pirun pienellä bensalla se kuljettaa..
Nii, ja mä en kyllä osaa kuvitella itelleni muuta autoo ko 'vanhan' opelin.. tai no.. sit ko mä voitan lotossa ni mä ostan -78 2-ovisen carinan pyhäautoks.