Astra H "kauppakassi" Myydään pois...
Re: Astra H "kauppakassi" Myydään pois...
Tän Astran tunnistaa varmaan parhaiten erikoisesta vain 3-merkkisestä rekisterikilvestä vaikka olisi muuten muuttunut vakiommaksi.
Joo kilpi on vain kolme kirjaimenin ja lähtenyt liikkeeseen tuossa hetken aikaa sitten. Ja punaisia vanteita tässä ei ole ollut enään vuoteen. Et voihan se olla et ne vanteet on lähteneet johonkin toiseen astraan.ata kirjoitti:Tän Astran tunnistaa varmaan parhaiten erikoisesta vain 3-merkkisestä rekisterikilvestä vaikka olisi muuten muuttunut vakiommaksi.
Eikä oo ollu pitkään aikaan punaisia lippavanteitakaan... Vakionahan se tais kiertoon mennä.
On kuitenkin auto jo uudessa kodissa. En kyllä itse muista minnepäin Suomea lähti.
Edit: ehti G.T.S ennen
Eiks ne edelliset vanteet just jonnekin itä-Suomeen lähteny?
On kuitenkin auto jo uudessa kodissa. En kyllä itse muista minnepäin Suomea lähti.
Edit: ehti G.T.S ennen
Eiks ne edelliset vanteet just jonnekin itä-Suomeen lähteny?
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Onks tää tämä? http://www.vagarena.fi/index.php?topic=10878.0 eri vanteet viime näkemän, niin pisti mietyttää et voiko olla sama. 
Jep, sama auto.
Jaa se on menny Masqulle. 
- A5 coupe 3.0tdi
- Insignia wagon 1.6T
- Mk4 Golf wagon 1.9tdi
- Insignia wagon 1.6T
- Mk4 Golf wagon 1.9tdi
-
FinBastard
- OCF Member 2015
- Viesti:
Re: Astra H "kauppakassi" Lukko tällekkin astralle->wavetrac
Kukas sulle tuon lukon asensi vai vaihdoitko laatikkoon samalla muuta tai tehtiinkö muuta? Paljonko maksoi lukon asennus? Olen itsekin miettinyt Zafiraan lukon asentamista, mutta tuntuu ettei sitä kukaan tee tai osaa tehdä. Sais sen planeetan sieltä pois ettei vaan riko paikkoja...G.T.S kirjoitti:No eipä tuo enään käryttele, syyllinenhän oli suoraan tuo lämpösuoja joka nyt siis jo "asettunut".
Tänään sain nelipyörä suuntauksen teetätettyä ja sittenhän sitä piti hiukan vetoja kokeilla, ja kyllä tuon lukon huomaa rampeissa. Vetoa on huomattavasti enemmän ja auto seuraa juuri sinne minne renkaat näyttävät. Hiukan pitää tuohon totutella kun on tottunut että määrätyn verran puskemista ilmenee, mutta nytten sitä ilmiötä ei ole joten ei tarvitse niin jyrkästi kääntää.
Radalle mennään kun auto on valmis, seuraavaksi pitäisi saada turbo vaihdettua ja auto säädätettyä. Hiukan söi kuitenkin tuo asennus rahaa joten pitää hiukan säästellä. Eli jos ens kuun alussa pääsis säätöön niin sitten vois radalle menoa harkita.
Tuttu asentaja silloin sen vaihtoi mulle ja samalla uusittiin kytkin,vauhtipyörä ja työsylinteri. Mutta laatikko oli ihan sama.