marqus kirjoitti:Kun täällä on näitä ATK guruja, niin olisko tälläinen reititin passeli http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... -HighPower kun kotona on läppäri, IPad ja tulostin. Kaikissa Wi-Fi/vastaava mahdollisuus.
Vai mikä pitäis laittaa?? Kun yhdellä mokkulalla pitäis pärjätä
Itellä ei tuosta Buffalosta ole kokemusta mutta tuskinpa tuo on huonokaan. Itsellä ollut A-Linkin ja Telewellin mokkulareitittimiä.
Telewellin TW-3G reititin oli itsellä viimesin ennen kun tuli ADSL hankittua ja toimi kuin junan vessa. Olen nuita Telewellejä tainut parikin kappaletta asentaa tutuille. Reititin osasi itse hakea mokkulan ja operaattorin asetukset suoraan, pistin ainoastaan wlan verkolle uuden nimen ja salasanan. Käyttöliittymäkin suomenkielinen. Yhteyden katketessa tuo osas hyvin kytkeä yhteyden uudelleenkin. Näköjään tosta mulla olevasta mallista on nyt tullut uudempi ulkoisilla wlan-antenneilla oleva versio ja siinä 60-70€ tietämillä taitaa hinnat pyöriä. Varmaan parempiakin on mutta en itse tuosta mitään moititavaa ole keksinyt.
Kannattaa katella ostaessa että minkälainen lista on tuetuista mokkuloista sille reitittimelle että löytyy varmasti se oma sieltä.
Pesuhuoneessa olis tuommooset halpis Led valot muuntajalla (12V)
niitä on muistaakseni 12kpl ja ne tulee muuntajaan kiinni aina yks LED per yks pistoke. muuntajassa on 12 pistoketta.
Kolmesta LED:stä on se liitin kadonnu enkä oo löytänny mistään samanlaista liitintä tilalle, niin voiko tehdä silleen että laittais muutamaan kohtaan että 2 LEDiä yhteen pistokkeeseen?
Mulla on kotona langaton netti eli siis puhelinrasiasta tulee kaapeli ns tukiasemaan ja verkko on sitten kotona. Onko siitä jotain haittaa, jos verkkoni on avoin eli sitä ei ole suojattu mitenkään esim salasanalla? Verkko näkyy varmasti aika monelle, koska minulle näkyy aika paljon suljettuja verkkoja.
Opel Vectra C2 GTS
Z18XER
==========
"On typerää tehdä sama virhe kahdesti. " (Muumipappa)
Pesuhuoneessa olis tuommooset halpis Led valot muuntajalla (12V)
niitä on muistaakseni 12kpl ja ne tulee muuntajaan kiinni aina yks LED per yks pistoke. muuntajassa on 12 pistoketta.
Kolmesta LED:stä on se liitin kadonnu enkä oo löytänny mistään samanlaista liitintä tilalle, niin voiko tehdä silleen että laittais muutamaan kohtaan että 2 LEDiä yhteen pistokkeeseen?
ymmärtääköhän kukaan?
Kyllä, noita 12 V ledejä voi kytkeä ihan miten tahansa, kuhan toimii.., plussat plussaan ja miinukset miinukseen, jos oikein menee pipariksi, muuntajassa on sulake yleensä..ja sitten seinällä ..
marqus kirjoitti:Kun täällä on näitä ATK guruja, niin olisko tälläinen reititin passeli http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... -HighPower kun kotona on läppäri, IPad ja tulostin. Kaikissa Wi-Fi/vastaava mahdollisuus.
Vai mikä pitäis laittaa?? Kun yhdellä mokkulalla pitäis pärjätä
Itellä ei tuosta Buffalosta ole kokemusta mutta tuskinpa tuo on huonokaan. Itsellä ollut A-Linkin ja Telewellin mokkulareitittimiä.
Telewellin TW-3G reititin oli itsellä viimesin ennen kun tuli ADSL hankittua ja toimi kuin junan vessa. Olen nuita Telewellejä tainut parikin kappaletta asentaa tutuille. Reititin osasi itse hakea mokkulan ja operaattorin asetukset suoraan, pistin ainoastaan wlan verkolle uuden nimen ja salasanan. Käyttöliittymäkin suomenkielinen. Yhteyden katketessa tuo osas hyvin kytkeä yhteyden uudelleenkin. Näköjään tosta mulla olevasta mallista on nyt tullut uudempi ulkoisilla wlan-antenneilla oleva versio ja siinä 60-70€ tietämillä taitaa hinnat pyöriä. Varmaan parempiakin on mutta en itse tuosta mitään moititavaa ole keksinyt.
Kannattaa katella ostaessa että minkälainen lista on tuetuista mokkuloista sille reitittimelle että löytyy varmasti se oma sieltä.
No Telewell reititin oli jo ostettuna ja sanottiin että asennus sujuu leikiten. Kotiin ja hommaa käyntiin. Ei löytänyt millään läppäriä, eikö oikeastaan mitään muutakaan. Gigantissa lupasivat laittaa kuntoon jos ei onnistu. Sinne sitten ja he kokeilemaan. Yhteensä 4.5h arpomisen jälkeen huomattu että Telewell ei suostu reagoimaan Huawei E 160E mokkulan kanssa!!! Ihan kiva.
Alkoi menemään jo itselläkin hermot koko hommaan, niin puhelin tiskiltä lähti mukaan DNA 4G LTE WLAN S mokkula.
No nyt kyllä löytää kaikki laitteet
Uskaltaako tollasen liesituuletinlampun tilalle laittaa ihan "tavallisen" 40 wattisen polttimon?
Paitsi että mulla taitaa olla tolla kannalla vaan jotain spottilamppuja ja ehkä joku yks kynttilä Pitää vissiin kuitenki huomenna lähteä ettimään kaupasta sopivampaa.
Vectra C Ecotech -06 Omega B Egotek -97 Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Paska Omena kirjoitti:Uskaltaako tollasen liesituuletinlampun tilalle laittaa ihan "tavallisen" 40 wattisen polttimon?
Paitsi että mulla taitaa olla tolla kannalla vaan jotain spottilamppuja ja ehkä joku yks kynttilä Pitää vissiin kuitenki huomenna lähteä ettimään kaupasta sopivampaa.
Mulla on liesituulettimessa 2kpl ihan tavallisia E14 kantaisia kynttilälamppuja, joten eiköhän sinne uskalla moisen laittaa.
Eri asia tietty, jos on jonkun suojalevyn tms. alla, ettei normilamppu mahdu.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Kuten jo sanottua niin jos vain mahtuu niin antaa mennä vain... mulla ollu halogeeni versioita tavallisesta kynttiläpolttimosta, mutta ei tunnu oikein mikään kestävän... seuraavaks koitetaan ohlsonilta kynttilämallin 1w:n tai 2w:n LED versiota
-19 Astra 1.6T -02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti-15 Corsa E 1.4-07 Vectra 2.8t-06 Vectra 3.0CDTI OPC-line -98 Vectra 1.6-94 Vectra 1.8-08 Astra H 1.9CDTI OPC-line-94 Corsa B 1.4SI Omega B2 Caravan 2.5 EleganceAstra G Club Caravan 2.0DI