t3mun 2.0T Vectra C1 -04 Facelift "OPC-line"MYYTY!
Re: t3mun 2.0T Vectra C1 -04
Bongattu tänään, siis eilen pe noin 8 aikaan ala-okeroisissa menossa renkomäkeä kohti! Hyvältä näytti livenä, vaikka nopeasti näinkin 
----
bongattu lauantai iltana lahen keskustan lähettyvillä, vastaan tulit. olihan se hyvän näköne mitä ehin nähä
trax kirjoitti:Bongattu tänään, siis eilen pe noin 8 aikaan ala-okeroisissa menossa renkomäkeä kohti! Hyvältä näytti livenä, vaikka nopeasti näinkin
Ekalla kerralla olin minä, mutta toisella olin luultavasti baarissa joTaikl kirjoitti:bongattu lauantai iltana lahen keskustan lähettyvillä, vastaan tulit. olihan se hyvän näköne mitä ehin nähä
Asiasta kolmanteen, miten te tänne ootte eksyny? Toinen Rovaniemeltä ja toinen Turusta
Kotosin Lammilta, siellä kävin vectraa työstämässä, vaihteistoon ja moottoriin uudet öljyt kävin lahest hakeen. Tosin entistä vectraa, nyt opelitont3mu kirjoitti:trax kirjoitti:Bongattu tänään, siis eilen pe noin 8 aikaan ala-okeroisissa menossa renkomäkeä kohti! Hyvältä näytti livenä, vaikka nopeasti näinkinEkalla kerralla olin minä, mutta toisella olin luultavasti baarissa joTaikl kirjoitti:bongattu lauantai iltana lahen keskustan lähettyvillä, vastaan tulit. olihan se hyvän näköne mitä ehin nähäKiitokset kehuista!!
Asiasta kolmanteen, miten te tänne ootte eksyny? Toinen Rovaniemeltä ja toinen Turusta
----
kävästii tolla gts:sällä vaimokkeen sukulaisissa espoossa ja lahessa mutka. lahessa tulee vähä enempi pyörittyä ja oonki ihmetelly ku ei muka foorumilaisten autoja näy ikinä missääntrax kirjoitti:Kotosin Lammilta, siellä kävin vectraa työstämässä, vaihteistoon ja moottoriin uudet öljyt kävin lahest hakeen. Tosin entistä vectraa, nyt opelitont3mu kirjoitti:trax kirjoitti:Bongattu tänään, siis eilen pe noin 8 aikaan ala-okeroisissa menossa renkomäkeä kohti! Hyvältä näytti livenä, vaikka nopeasti näinkinEkalla kerralla olin minä, mutta toisella olin luultavasti baarissa joTaikl kirjoitti:bongattu lauantai iltana lahen keskustan lähettyvillä, vastaan tulit. olihan se hyvän näköne mitä ehin nähäKiitokset kehuista!!
Bongattu kärkkäisen parkkikselta, komia peli kyllä livenä 
Opel Astra K 1.6T -17
Bmw 528i Touring -99
Volvo S40 2.0T -99 (ex)
Opel Astra G 2.0 MetroSport -99 (ex)
Bmw 528i Touring -99
Volvo S40 2.0T -99 (ex)
Opel Astra G 2.0 MetroSport -99 (ex)
Tänkaa on menny ihan motivaatio, ei oo jaksanu mikään kiinnostaa. Tänään tuli viettettyä 4h pesten ja vahaten, siinäpä se rupee olemaan. Uus kamera tuli hommattua ni tässä parit uudet ruudut tältä päivältä:

Ainiin ja tulihan tuo mittaritelinekkin vetästyä DiNocilla kun rupes maalit kuplimaan:

En tiiä mitä tänkää tekis ku ruvennu autokuume huutaa mun nimee aika kovaan ääneen!! Katotaan nyt, mittarissakin on jo 190tkm...

Ainiin ja tulihan tuo mittaritelinekkin vetästyä DiNocilla kun rupes maalit kuplimaan:

En tiiä mitä tänkää tekis ku ruvennu autokuume huutaa mun nimee aika kovaan ääneen!! Katotaan nyt, mittarissakin on jo 190tkm...
Re: t3mun 2.0T Vectra C1 -04 (uusia kuvia s.17)
Muuten näyttää kyllä todella hyvälle ja korkeuskin kohdallaan mutta nuo vanteiden valkeat huulet ei sovi omaan silmään yhtään. Tuohon vois sopia kokonaan tummat vanteetkin.
Onks sulla muuten tuo hanskalokero rikki vai huonoa istuvuutta tehtaan jäljiltä?
Onks sulla muuten tuo hanskalokero rikki vai huonoa istuvuutta tehtaan jäljiltä?
Todennäköisesti väärässä.
liian hellästi laitettu kiinni,jäänyt toisen reunan lukitus auki.omega16T kirjoitti: Onks sulla muuten tuo hanskalokero rikki vai huonoa istuvuutta tehtaan jäljiltä?
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Näköjään joo jääny toiselta puolelta auki. No mutta vanteiden tarkotus oliki jakaa vähän mielipiteitä ja helpottaa niitten hoitoa, kummatki onnistunu hyvin!omega16T kirjoitti:Muuten näyttää kyllä todella hyvälle ja korkeuskin kohdallaan mutta nuo vanteiden valkeat huulet ei sovi omaan silmään yhtään. Tuohon vois sopia kokonaan tummat vanteetkin.
Mahottoman komia laitos. Sopiva korkeus, ja vanteet kruunaa kliinin kokonaisuuden.
BMW E61 535da M-Sport Milk chocolate 380/728
Seuraa bemun tarinaa sekä mm. teippausvideoita:
Instagramissa -> http://bit.ly/1OsOK8e ja Youtubessa -> http://bit.ly/1Jdr5Kb
Wanhat: Ooppeleita ja Volvoja -> http://bit.ly/1gPE59K
Seuraa bemun tarinaa sekä mm. teippausvideoita:
Instagramissa -> http://bit.ly/1OsOK8e ja Youtubessa -> http://bit.ly/1Jdr5Kb
Wanhat: Ooppeleita ja Volvoja -> http://bit.ly/1gPE59K
olit kärkkäisellä tänään!
kuten tässäkin tapauksessa, vanteet valkosine huulineen livenä paljo parempi ku täällä kuvissa..
kuten tässäkin tapauksessa, vanteet valkosine huulineen livenä paljo parempi ku täällä kuvissa..
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Kiitos, kiitos! Vanteet on valkosilla lipoilla erittäin paljon helppohoitosemmat
Ja saapahan ainaki mielipiteet jakautumaa, koska näitä mun rojekteja ei tarvi ainakaan mielistellä!
Juuri näin!t3mu kirjoitti:Kiitos, kiitos! Vanteet on valkosilla lipoilla erittäin paljon helppohoitosemmatJa saapahan ainaki mielipiteet jakautumaa, koska näitä mun rojekteja ei tarvi ainakaan mielistellä!
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Noniin, nostellaapas tätäki täältä. Autohan oli hetken myynnissä kun tekisi dieseliä mieli. No tänään tuli otettua pois, kun oli pieni ylläri kotona oottamassa. Auto oli emännällä lainassa päivän ja kun tulin pihaan ni huomasin heti jo, että kappas onpa etuvanteessa kivan näkönen lommo! No eipä siinä kaikki kävin kokeilemassa eikä onneksi täristä kauheasti, mutta tarkemmin kun katsoin niin kummastakin etulokarista oli kääntyny kantit ulos
Tarkotus oli ens kesäksi tuua vanteita lähemmäs kaarta ja mankeloida kaaret, mutta nyt on sitten nostettu vaihtoehto 10,5 ja 9,5 vanteet ja lisä tontitus. Vanteiden värikin vois sitten samalla muuttua... Saa nyt nähä kun vitutus laskeutuu tästä, että mitä tonkaa tekee!!
Muutaman viikon sisää ruvennu takalaakerikin vinkumaa, että sekin pitäisi kai vaihtaa. Motivaatiota ois, mutta ei kiinnosta tälle kesälle korjata kun ei tiedä mitä noitten vanteiden kaa tekee.
Tarkotus oli ens kesäksi tuua vanteita lähemmäs kaarta ja mankeloida kaaret, mutta nyt on sitten nostettu vaihtoehto 10,5 ja 9,5 vanteet ja lisä tontitus. Vanteiden värikin vois sitten samalla muuttua... Saa nyt nähä kun vitutus laskeutuu tästä, että mitä tonkaa tekee!!
Muutaman viikon sisää ruvennu takalaakerikin vinkumaa, että sekin pitäisi kai vaihtaa. Motivaatiota ois, mutta ei kiinnosta tälle kesälle korjata kun ei tiedä mitä noitten vanteiden kaa tekee.