Luotettava, mutta edullinen huoltamo?

Keskustelua Opeleista
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Re: Luotettava, mutta edullinen huoltamo?

Viesti Kirjoittaja Enochian »

No sanotaanko näin että "merkkiliikkeeseen verrattuna edullinen". :D
djtonzah
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja djtonzah »

Itse olen myös käyttänyt aina tuota Opliaa ja voin kyllä suositella. Toisaalta harmittaa kun eivät korjaa mitään muita merkkejä..
Corsa OPC -09
vmoi73
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja vmoi73 »

Täältä ääni myös Oplialle.
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

djtonzah kirjoitti:Itse olen myös käyttänyt aina tuota Opliaa ja voin kyllä suositella. Toisaalta harmittaa kun eivät korjaa mitään muita merkkejä..
Toisaalta eipä ole syytä vaihtaa merkkiä :D
oozeri
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja oozeri »

Enochian kirjoitti:Mä suosittelen edelleen Opliaa omien kokemusten perusteella, ei ole ollut tarvetta kokeilla muita. :)
näin juurikin, Opliasta propsit kotiin, hinnoittelu ja palvelu pelaa
Opel Astra 2005 - 5D STW 1.7CDTI-AHL35/270
Jonnykarlsson
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Jonnykarlsson »

.
Pekka V
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Pekka V »

Mikä Opel tai mitäs se mulle kuuluu, käy tuolla, eikös se ole jossain sielläpäin, kysyminen ei maksa mitään...
http://www.helsinginruostehitsaus.fi/
Todella huonoja kokemuksia tästä paikasta. Eivät hitsanneet ruostevaurióita vaan tunkivat jotain kovettuvaa ainetta? päälle ja sen lisäksi ruostevaurioita peitettiin jollain massalla piiloon ja maksoin tästä vielä 450 ekeä. Enpäs tiennyt paremmin tuolloin mutta nyt tiedän että kusetettiin ja reippaasti. Välttäkää helsingin ruostehitsausa!
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Pekka V kirjoitti:
Mikä Opel tai mitäs se mulle kuuluu, käy tuolla, eikös se ole jossain sielläpäin, kysyminen ei maksa mitään...
Todella huonoja kokemuksia tästä paikasta. Eivät hitsanneet ruostevaurióita vaan tunkivat jotain kovettuvaa ainetta? päälle ja sen lisäksi ruostevaurioita peitettiin jollain massalla piiloon ja maksoin tästä vielä 450 ekeä. Enpäs tiennyt paremmin tuolloin mutta nyt tiedän että kusetettiin ja reippaasti. Välttäkää helsingin ruostehitsausa!
Mulla oli calibrasta käppärin vaijerin etummainen pidike revennyt korista irti ja korjautin tuolla.
Alustava hinta-arvio oli 50-200€, joka on hintahaarukkana hieman laaja.
No korjasivat ja lopullinen hinta oli sen 200€(yllätys) kuulemma johtuen hankalasta paikasta hitsata.

Tässähän kävi sillä tavalla, että tuo pidike oli hitsattu liian taakse alkuperäiseen kohtaan nähden, joten käppärinvaijeri oli aivan liian tiukalla, vaikka säätö oli aivan tapissa.
Sovittiin päivä jolloin vien auton ja korjaava virheen, mutta kyseisenä päivänä päättivät sitten pitää putkan kiinni :roll:

Hoidin sitten asian niin, että hitsautin duunissa käppärinmekanismiin pitemmän kierretangon, jotta vaijerin saa järkevälle kireydelle.

Tein sitten tuonne "yllätyshyökkäyksen" sopivaan kellonaikaan ja menin reklamoimaan asiasta. 50€ pyysin fyrkkaa takaisin ja sen myös mukisematta maksoivat.
Tosin tähän saattoi vaikuttaa se, että paikalla oli joku tuore asiakas juuri neuvottelemassa oman autonsa korjaamisesta.

Toisinsanoen en minäkään välttämättä ihan varauksetta tuota nyrkkipajaa kenellekään suosittele.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja tursas »

Pekka V kirjoitti:
Jahas jahas, koitin viimeksi hitsauttaa Aksua tuolla :roll: , niin ei aikataulut ja hinnat oikein sopinu, no ei siitä sen enempää, mutta samalla vois kysyä, että mitäköhän ainetta noi nyrkkipajat nykyään käyttää noissa "hitsauksissa" ?

Käytin toista kärryä Tattarisuolla, oli pieni kielimuuri, aikataulu kusi viikolla, mutta hinta oli sopivan kiinteä, katsastivat kaupan päälle ja toivat auton vielä pihaan. :D .
Niin ne korjaa juurikin lokkarin kaaret, pohjaa ja helmat semmosella mustalla kovalla massalla, joka näköjään ruiskutetaan jollain paikalleen ja on kyllä helkkarin tukevan näköstä, ihan hyvin päällemaalattavaa sekä kelpaa katsureillekkin, täysin mahdotonta tietää, onko siellä alla oikeeta hitsiä... :roll:
Jari79
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jari79 »

http://www.helsingindiesel.fi/

täälä hoituu diiseli hommat!
Dear Iceland, we said "send cash" not "ash."
Top-1
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Top-1 »

Käytänpä tätä viestiketjua hyväkseni.

Eli eli, Corsasta (1.2, vm. 2005) kosahti ohjaustehostin kokonaan ja nyt pitäisi vaihdattaa uusi tehostin alle jossain huoltamolla etelä-suomessa.

Uusi tehostin on siis tulossa briteistä minulle ja itselläni ei ole työkaluja/osaamista tehostimen vaihtoon, joten olisiko vinkkejä huoltamosta Hki/Vta/Espoo akselilla jonka työksi tämän voisi huoletta jättää, vai pitäisiköhän viedä suoraan Metro-autoon tms.? Oplia olisi varmasti hyvä vaihtoehto (?), mutta lomailevat ensi viikkoon ja olettaisin että jonkinlaista jonoa on huoltoon lomien jälkeen...
Opel. Frisches denken für bessere autos!
Make64
OCF Member 2024
OCF Member 2024

Viesti Kirjoittaja Make64 »

88888888
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja 88888888 »

Vantaalla on myös joku ns. "nyrkkipaja" joka korjaa autoja. On kuulema oikein "erikoistunut" Opeleihin ja Fordeihin :)

Joku ruostehitsaus sekin taisi olla, olisiko ollut Vantaan ruostehitsaus
vepa79
'Agila'

Viesti Kirjoittaja vepa79 »

Kangasalla VM-HUOLTOPALVELUT on edullinen ja hitsaa kunnolla.
Vastaa Viestiin