Näyttää vähän vastauksista päätellen siltä, että radio on se mikä on, ja siitä on turha mennä tiskille valittamaan. Hifi-asentamosta on aika varattu parin viikon päähän, ja autoon tulee toistaiseksi pelkkä uusi erillissarja. Valitsin sen kuitenkin sitä silmälläpitäen, että jos vahvistimen asennukseen joskus ryhtyy, niin tehonkestossa on reserviä. Itse soittimen vaihto olisi tyyristä touhua..
No katsotaan mitä tuosta tulee.
Olen ollut havaitsevinani, että mittaristosta kuuluvaa resonointia ei esiinny läheskään yhtä herkästi viileinä päivinä. Hieman kummallista on se, että vaikka kuumana päivänä kopin saa ilmastoinnilla viileäksi, niin resonointi ei kuitenkaan vähene

Miten hemmetissä ulkolämpötila voi olla se ratkaiseva tekijä? Talvella alkaa varmaan puolestaan joku muu paikka elämöimään. Auto on toiminut kuitenkin vajaat 2000km ilman tämän suurempia ongelmia, joten täytyy olla tyytyväinen. Ajettavuus on kunnossa ja melutaso kiitettävän alhainen. Edellinen VW olikin melkoinen mölylaatikko.
edit: Koittakaapa huviksenne poljinten yläpuolella poikittain kulkevaa (lämmityskanava?)putkea. Minulla se alkoi mukulakivetyksellä ajaessa hakkaamaan johonkin, ja piti jonnin verran ääntä. Pikahuollossa sen kiinnitystä tiukennettiin, ja huoltotiskin heppu totesi, että asentaja oli kokeillut muiden Astrojen samaista osaa, ja nekin olivat heiluneet..