nyt ääni on koventunut ja vaivaa vauhdista riippumatta niin että kyllä kuuluu. tosin 100 vauhdissa sekottuu sitten jo maantien ääniin.
eilen oli auto nosturilla 3 tuntia roikkumassa ja tolpat avattu ja kiristetty. sekä koiranluut ja puslat tutkittu. jarruja tutkittu ja renkaita pyöritetty. vetareistakaan ei ainakaan irrottamatta löytyny väljiä mihinkään suuntaan. pyörät on vaihdettu edestä taakse eli ei johdu niistäkään. välystä ei mistään kulmasta löydy vaikka kuinka vatkais..
nyt lopputuloksena oon sitä mieltä että se on laakeri joka jurnuttaa. oireet ei viittaa oikein vetreihinkaan. jossei nyt suoraan laakeriinkaan.
mutta onneks rikkinäisen laakerin kyllä toteaa kun tarpeeksi vielä ajelee
eli itte en ainakaan epäilis noita vetareita heti kärkeen.
ja mulla auttoi myös vian etsintää soitto ooppelille ulompi nivel 450egua. koko akseli 1200eguu. joo ei
ja kun oon selaillua kertomuksia laakerivioista c vectrassa. moni kertonu ettei ääni ole jatkuvaa vaan nimenomaan katkonaista ääntä.
ja nyt kun joku vielä kertois mikä laakeri menee tohon opc vekkuliin. motonet tarjoaa kolmea vaihtoehtoa (ei ids) (ids) ja (myös ids) vai meneekö noista mikään? tosin oon myös kuullu ettei noita motonetin laakereita kannata ostaa.. saa kuulemma taas vuoden päästä vaihdella