Juu kaima ei ainakaa tuu tehtyä samoja virheitä
Kiitoksia kaikille tähänastisista vinkeistä ja mielipiteistä niitä vaan lisää, niin niitä on monta, kun on tekijääki

Niin mustakin.seeklima kirjoitti:Musta musta on hyvä väri![]()
...Elikkä maalaa vaan mustaksi...
irYobYetaMis kirjoitti:Scrap it![]()
Vitsi vitsi
kokki3 kirjoitti:Niin mustakin.seeklima kirjoitti:Musta musta on hyvä väri![]()
...Elikkä maalaa vaan mustaksi...
Kiittituningki kirjoitti:paljo siistempi ilman jarruvaloo.. ja kyllä musta tylsän harmaan(hopea) voittaa 100/0
Siis juu luukkujen ja ovien välit vedän samalla värilläWoody kirjoitti:Ei minulla sinäänsä mitään värin vaihtoa vastaan ole, kunhan se sitten tehdään siten että ei ne oven välit ja luukut jää entiselleen =) Kyllä miekin touranista valkoisen teen jossain välissä
On siinä hommaa juu, mä oon 4 autoon(a-omega,gsi kadett,sierra ja yks a-vectra) tehny ns. tallimaalauksen ja kai tuonki joutuu omas tallis suihkimaan, mut paremman pintamaali ruiskun kyllä haen.sami75 kirjoitti:siin on aika paljon hommaa mutta työ tekijäänsä kiittäämuutaman auton värin vaihtanu eli kaikki näkyvät paikat maalannu uudella värillä paitsi konehuoneen
Juu kiitti vinkeistäsami75 kirjoitti:tiedän ton ammattimaalareiden hinta tason kun oma isäukko pyöritti firmaa tollaset 28 vuottaja hommaa sitten liukkari pohjasta maalia eläkä mitään vesiväriä.hyvä siitä tulee kun rauhassa tekee ja itsellehän näitä autoja rakennellaan
miksi ihmeessä???jarkkis kirjoitti:Tämän topicin vois poistaa täältä, jatkoa voi seurata nps foorumilta jotka siellä pyörivät.