Edit: näemmä liikaa omalle kukkarolle.
Astra H "kauppakassi" Myydään pois...
Re: Astra H "kauppakassi" Myydään pois...
Mitä sää tästä huutelet? 
Ei tunnu auto kelpaavan kenellekkään kokonaisena. Et voisin jopa myydä tän osina pois jos tarpeeks suurelle määrälle osia löytyis ostajia. Eli jos on kiinnostusta jollekkien/joillekkn osille tästä autosta niin pistää vain rohkesti YV:tä niin kerron hintoja. Ja jos tarpeeks innostusta on niin myydään auto sitten osina pois ja vakiona liikkeeseen.
Vaikka auto onkin myynnissä ei se tarkoittanut sitä etteikö autoa voisi pitää muuten yllä. Joten tänään vapaa ja krapula päivän kunniaksi tuli auto taas kerran pestyä ja saatiinhan siitä sitten samalla myös kunnon kuvatkin otettua.
Tässä siis hiukan kuva satoa, kiitos kuvaajalle

Tässä siis hiukan kuva satoa, kiitos kuvaajalle

Huh, ehdottomasti tyylikäin H-Astra mistä olen nähnyt, tää olis niin herkku kakkosautona, mutta minkäs teet kun perse on auki. Ja nuo vanteet

Voin mä nuo vanteet sulle myydä, menis varmasti vectran alla oikein mainiosti pikku madalluksellaKuke kirjoitti:Huh, ehdottomasti tyylikäin H-Astra mistä olen nähnyt, tää olis niin herkku kakkosautona, mutta minkäs teet kun perse on auki. Ja nuo vanteet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mitkä vanteiden speksit ja hinta?
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283
Jos on sopivat speksit ja hinta kohdallaan niin suosittelen kyllä Getsiltä ostamaan, on meinaan itelle tullu aina kaikki justiinsa siinä kunnossa kun on luvattu, ellei paremmassakinJumitzu kirjoitti:Mitkä vanteiden speksit ja hinta?
Ihan OT mutta silti
Kiitos luottamuksen tuomisesta. Ois mulla sullekkin talvi vanteet kaupan jos tarvetta oisRizla^^ kirjoitti:Jos on sopivat speksit ja hinta kohdallaan niin suosittelen kyllä Getsiltä ostamaan, on meinaan itelle tullu aina kaikki justiinsa siinä kunnossa kun on luvattu, ellei paremmassakinJumitzu kirjoitti:Mitkä vanteiden speksit ja hinta?![]()
Ihan OT mutta silti
Ja ois mulla muutakin palikkaa joka varmasti sopis Jumitzun autoon jos mieli tekis.G.T.S kirjoitti:Kiitos luottamuksen tuomisesta. Ois mulla sullekkin talvi vanteet kaupan jos tarvetta oisRizla^^ kirjoitti:Jos on sopivat speksit ja hinta kohdallaan niin suosittelen kyllä Getsiltä ostamaan, on meinaan itelle tullu aina kaikki justiinsa siinä kunnossa kun on luvattu, ellei paremmassakinJumitzu kirjoitti:Mitkä vanteiden speksit ja hinta?![]()
Ihan OT mutta silti
Nii oliko sulla vielä ne valkeat snowflaket(?) myynnissä?
Talvella pääsee pappalookilla
Jotain radikaalia pitäis kyllä keksiä, jotain mitä ei oo vielä jokaisella
Kiitos kuitenkin (=
Jotain radikaalia pitäis kyllä keksiä, jotain mitä ei oo vielä jokaisella
Kiitos kuitenkin (=
Tämäkin laitos on nytten yhtä alaston kun minulle tullessaan ja huomenna siirtyy liikkeen omistukseen ja uusi auto tulee pihaan.
-
opelisti77
- OCF Member 2018

Joko on OPCG.T.S kirjoitti:Tämäkin laitos on nytten yhtä alaston kun minulle tullessaan ja huomenna siirtyy liikkeen omistukseen ja uusi auto tulee pihaan.
Ei me sellaisia, viime autoo ei voinut madaltaa kun piti ajaa kovaa niin nyt tulee auto mitä madalletaan eikä enään ajella kovaaopelisti77 kirjoitti:Joko on OPCG.T.S kirjoitti:Tämäkin laitos on nytten yhtä alaston kun minulle tullessaan ja huomenna siirtyy liikkeen omistukseen ja uusi auto tulee pihaan.
Vai niin. Kaikki hyvä loppuu aikanaan vai miten se meni?
Hienoin astra mitä on vastaan tullu. Teeppä tulevasta kaarasta vähintään yhtä upea!