Etsin entistä autoani

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Kimmo_89
'Admiral'
'Admiral'

Re: Etsin entistä autoani

Viesti Kirjoittaja Kimmo_89 »

choesos kirjoitti:
Kimmo_89 kirjoitti:
choesos kirjoitti:
ascona_c kirjoitti:
choesos kirjoitti:missä on mun vanha omega a a2 2.6 dul ram koneel vfv-744
Eihän sattumoisin ollut väriltään tumman sininen?
ei ollut kun valkea aken mukaan on oulussa seisonta vakuutuksessa siin oli katto luukku veivillä taka luukku huonosti maalattu :lollis: hyvä auto oli harmittaa nyt kun piti vaihtaa se pois tyhmä kun olin sillon :bonk: automaatti laatikko oli myös
Mihin autoon omega vaihtui? ettei vaan olisi kaverilla nykyään
nissan laurrelliin ja se lähti vesannolle ja sielt en tiiä minne ukko aika äkkiä möi pois sen.
Siis mikä auto sulle tuli vaihdossa kun omega meni. ku se vaihto jonku nissanin maasturin omegaan.
Opel Vectra c 1.8 GTS -03
Ex: Opel Omega b 3.0 24v MV6 -95 "Steinmetz", Opel Calibra 2.0 16v Turbo 4x4 -94, Opel Vectra a 2.0i GLS -92, Opel Corsa a 1.2 -89, Opel Kadett e 2.0i -89
choesos
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja choesos »

Eihän sattumoisin ollut väriltään tumman sininen?[/quote] ei ollut kun valkea aken mukaan on oulussa seisonta vakuutuksessa siin oli katto luukku veivillä taka luukku huonosti maalattu :lollis: hyvä auto oli harmittaa nyt kun piti vaihtaa se pois tyhmä kun olin sillon :bonk: automaatti laatikko oli myös[/quote]

Mihin autoon omega vaihtui? ettei vaan olisi kaverilla nykyään[/quote]
nissan laurrelliin ja se lähti vesannolle ja sielt en tiiä minne ukko aika äkkiä möi pois sen.[/quote]

Siis mikä auto sulle tuli vaihdossa kun omega meni. ku se vaihto jonku nissanin maasturin omegaan.[/quote]
http://en.nissan-club.eu/graphics/owner ... laurel.jpg tollainen mutta ei kuvan auto. kyllä harmittaa kun piti vaihtaa se pois :/
http://kuvablogi.com/nayta/3458177/
Opel omega b 2.5 v6 farkku
m.k
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m.k »

Löytysköhän viininpunanen Vectra A2 "2000" NBC-923 joltain täältä?
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
kpn138
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja kpn138 »

Onkohan vielä sellane punanen Ascona C -88 1.6i Exclusive jossain päin vai liekö jo mennyt paaliin? Rekkari oli jotai VSK-XXX.
Oli mun ensiauto niin olis kiva tietää et liikkuuko se vielä :D Toimi mulla ainakin ihan mukavasti.
Opel Vectra 1994 CDX 2.0 automatic
(ex) Opel Ascona 1988 1.6
?!
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja ?! »

Oisko jollain voorumin käyttäjällä tietoa näistä -(z)- :

Tosi siisti(v.-06) kadetti 1.6 irmeli,myin -06
Kuva
Kuva
Kuva

Tai tästä 4.0 Omegasta,tuli ajetua -06 ja -07 kesät tällä.Runsaista rata ajeluista johtuen n.30tkm keskikulutus oli n.18l/100km,ihanan halpaa.Myin -07 syksyllä Kesälahdelle
Kuva
Kuva

Tämä gt Vectra oli todella pirteä kulkemaan
Kuva
Kuva
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
samsa87
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja samsa87 »

Kaddu87 kirjoitti:
maaza84 kirjoitti:
J.P.S kirjoitti:
Kaddu87 kirjoitti:Pyöriikö tää enää Oulussa?
Kuva

laittasin takasi ku ois myynnissä :yes:
Talvikankaalla päin Oulussa tullut muutaman kerran vastaan..
tuttu pirssi kaverilla nykyisin :D hienossa kunnossa ikäisekseen :yes:
Joo oli se viime kesänä kun silloisella omistajalla kävin siellä Oulussa sitä haikailemassa niin ihan ok kunnossa. Joitain naarmuja näytti tosin olevan ja ne etupenkit + mittaristo vaihdettu :cry: Harmittaa edelleen kun menin myymään :hammer:
Ilmestyi Kuvia foorumilaisten menopeleistä -topicciin.
Kuva
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Jaakko.H
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Jaakko.H »

Juu onha tuo auto tullut bongattua ja omistajan kanssa poristua. Mukavaa että auto on vielä "hengissä" :)
Verronen
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Verronen »

-Kime- kirjoitti:
Timo.A kirjoitti:
-Kime- kirjoitti:Vieläköhän mun vanha astra on hengis? Xim-342 pyörii jossain jyväskylän nurkilla
Kyllä se on kaverilla vielä.
Vieläks siin on kalvot etulaseis? Aattelin vaan että huomasko se automyyjä ne :D
Tämä on siirtynyt Ouluun minulle, katsotaan miten jalostuu. Suhteellisen kopakassa kunnossa tuntuu vielä olevan. Yksi lommo oli tullut takakaareen kuulemma edellistä omistaa edeltävällä omistajalla :lol: Tämä tulee kuntoon ensi viikolla. Kalvoista näkyi olevan maininta tämän vuoden katsastuskortissa ja ne onkin sitten poistettu uusintakatsastukseen.
Astra 1.8 -98, ex. Corsa B 1.4i -95, Omega B MV6 -95, Vectra B 2.5V6 -96, Kadett 1.3 -89 x2
Jombba90
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Jombba90 »

Onkohan kukaan bongannu vihreää & mustalla konepellillä varustettua A-Omegaa, rek. BLS-112? Myydessä oli myös ruutulippukatto, 17" vanteet alla ja reilu rälläkkämadallus edessä. Putki oli myös poikki, eli äänien puolista pitäis tunnistaa :D

Myin viime syksynä Imatran suunnalle, olisi mielenkiintoista tietää mitä autolle nykyään kuuluu :D
marqus
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja marqus »

Jombba90 kirjoitti:Onkohan kukaan bongannu vihreää & mustalla konepellillä varustettua A-Omegaa, rek. BLS-112? Myydessä oli myös ruutulippukatto, 17" vanteet alla ja reilu rälläkkämadallus edessä. Putki oli myös poikki, eli äänien puolista pitäis tunnistaa :D

Myin viime syksynä Imatran suunnalle, olisi mielenkiintoista tietää mitä autolle nykyään kuuluu :D
Lahdessa liikkuu väreihin sopiva omega. Jos vihreä väri on sellainen kirkkaamman vihreä? Rekkaria en oo huomannu kattoo että täsmääkö.
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
viki
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja viki »

Jombba90
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Jombba90 »

Juuri samainen rotta :) Itehän siihen vetäsin mustan konepellin kun ei tuo rottalook oikein iskeny.. :D
urjaman
OCF Member 2024
OCF Member 2024

Viesti Kirjoittaja urjaman »

Tämä on vähän arka aihe enkä usko että tätä on kukaan nähnyt eikä "etsittävää" (lähinnä olen utelias siitä että mitä ihmettä tapahtui sille) voi oikein autoksi enää kutsua. Mutta jos joku on jossain jotenkin bongannut pahasti kolaroidun hopeisen A2 (9.92) vectran raadon (detaljeja "as last seen": ei renkaita, ei sisävaloa, ei mankkaa, konepelti rytyssä ja nokka muutenkin, todennäköisesti "nykyään" ei rekisterikilpiä) niin saa kertoa. Oikeasti oletan että se on laittomasti romutettu, mutta varmaa tietoa ei ole. Kyseessä siis kolaroimani auto joka katosi/varastettiin/wtf. En aio nyt enempää kertoa asiasta... Paitsi sen että tapahtuneesta on nyt jo melkein pari vuotta eli ei mikään uusi juttu ja paikka jolta katosi on Vihdin kunnan alueella kaiketi (en viiti tarkemmin).
Vectra merit -95 C18NZ ja Vectra GL -90 C20NE
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

^Nyt ei oikein auennut mitä on tapahtunut ja mitä tässä halutaan selvittää.

Siis olet kolaroinut auton ja jättänyt niille sijoilleen, jonka jälkeen siitä on hävinnyt renkaat yms. mainitsemasi roju ja sen jälkeen koko raato hävinnyt?
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
urjaman
OCF Member 2024
OCF Member 2024

Viesti Kirjoittaja urjaman »

Kolaroin sen (en tahallani mutta mun vika ja tästä ei enempää). Otin siitä renkaat yms rojut mitkä ehdin niin itelleni nykyiseen autoon. Auton romu katosi ennen kuin ehdin/olisin saanut aikaiseksi soittaa romu-kuskille että hakevat pois (Olin tulossa hakemaan siitä vielä osia mutta ... duh). (Oli se kyl kai 2kk siel...) Ihmettelen kovasti edelleenkin että kuka sen romun halusi. Kilvet (kuulemma, näin katsastusaseman täti kertoi kun poistin autoa liikenteestä myöhemmin... olin vähän matalilla mielin enkä saanut mitään aikaan nopeasti tuohon aikaan) pysäytettiin kun olivat jossain väärässä autossa olleet kiinni ja toimitettiin poliisin toimesta johonkin katsastusasemalle ja sen ansiosta sain auton "liikennekäytöstä poistettu ja kilvet palautettu"-tilaan laitettua. Ei oikein koskaan (ainakaan silloin kun oli ajankohtaista) ollut energiaa ilmoittaa poliisille tms... "Hei mun täysin romu renkaaton auto on varastettu"... Ihan vaan että jos joku sen raijas vaan varaosiksi pellon kulmaan tms niin silloin se vois ainakin teoriassa olla vielä jossain mahollisesti bongattavissa olevassa paikassa joten ihan uteliaisuuden vuoksi uskaltauduin nyt heittämään kysymyksen että onko sitä nähty. Ei sillä että haluisin sen mutta että olen hyvin ihmeissäni tapahtuneesta... (Jos joku nyt pakolla haluaa nähdä tän kauhean kuvan niin juu on mulla siitä kuva http://aijaa.com/0081710522522 :cry:)
Vectra merit -95 C18NZ ja Vectra GL -90 C20NE
Vastaa Viestiin