JVC soitin??

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...
jiivee666
'Diplomat'
'Diplomat'

JVC soitin??

Viesti Kirjoittaja jiivee666 »

Eikö tollasesta JVC soittimesta oikeestä löydy mitään
ääniasetuksia, ei esiasetettuja eikä saa itse muutellamitään..
Mallia en nyt tosiaan muistanu kattoa mutta ihan cd/mp3/usb ettei se kovin vanha voi olla.
Vai onko JVC kätkenyt asetukset johonki kolmen napin taakse, vai eikö niitä ole vai eikö tämä toimi?
Onko joku halppisversio olemassa ilman asetuksia :D Muut törmännyt tälläseen?
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Re: JVC soitin??

Viesti Kirjoittaja ata »

Kun noin tarkat tuntomerkit on soittimesta, niin niiden perusteella voi tai ei voi päätellä, että kyllä JVC:n soittimessa on 7-alueinen taajuuskorjain usealla käyttäjän omalla muistipaikalla ja usealla eri esivalinnalla. Ainakin omassa JVC:ssä on ja siinäkin on cd ja mp3 muttei edes usb:tä. Tuossa omassa ainakin pitää ensin painaa näppäintä jolla tulee menu näkyviin (tuossa mun mallissa ei olekaan muita fyysisiä näppäimiä kuin tuo menunappi, virta ja volume) ja sitten näytöstä painaa i-EQ-tekstiä, kun tuossa omassa ainakin on kosketusnäyttö.

Mutta jos nyt jotain arvailisi, niin oletko koittanut painaa volumenappia? Monissa soittimissa sitä painamalla pääsee sävysäätöihin. Et kyllä kertonut edes sitä onko siinä volumessa nuppia vai näppäimiä tai mitään... aika turhauttavaa on vastata olemattomilla pohjatiedoilla.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: JVC soitin??

Viesti Kirjoittaja tursas »

jiivee666 kirjoitti:Eikö tollasesta JVC soittimesta oikeestä löydy mitään
ääniasetuksia, ei esiasetettuja eikä saa itse muutellamitään..
Mallia en nyt tosiaan muistanu kattoa mutta ihan cd/mp3/usb ettei se kovin vanha voi olla.
Vai onko JVC kätkenyt asetukset johonki kolmen napin taakse, vai eikö niitä ole vai eikö tämä toimi?
Onko joku halppisversio olemassa ilman asetuksia :D Muut törmännyt tälläseen?
Ota nyt silmä käteen ja laita se siihen mankan eteen, siinä lukee se malli, mulla esim. KD-R201 halpisversio ja sillä koodilla löytyy netistä käyttöohje.
Like this
http://www.jvc.at/files/instruction_manual/kd-r203.pdf
Vastaa Viestiin