OCF Tapahtumakalenteri 2012
Re: OCF Tapahtumakalenteri 2012
Partyt jää väliin töissä sinä viikonloppuna 
Opel Vectra B2 farmari 2001
Ai että, 30.6 alkaa kesäloma!
Millois tonne on majoittumisiin ilmottautuminen?
Sama vika. Tosin haiskahtaa siltä, että ei taida päästä lähtemään...t3mu kirjoitti:Ai että, 30.6 alkaa kesäloma!![]()
No toisilla on tuolloin viimeinen lomapäivä...CTi kirjoitti:Sama vika. Tosin haiskahtaa siltä, että ei taida päästä lähtemään...t3mu kirjoitti:Ai että, 30.6 alkaa kesäloma!![]()
Mihinkä kellonaikaan tuota mailin ajamista voi harrastaa tuolloin 30.6? Ite töissä tuona päivänä, mutta kellonajasta riippuen saattaisin ehtiä kerran repäsemään 
Astra H GTC -05 Z20LER
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
Täällä olis kans kiinnostusta tulla työntämään tuonne ja jos vehkeet leviää, niin timonen tai joku nurmijärven liepeillä asuva varautuu vetojuhdan tehtäviin 
Täälläkin olis kiinnostusta tulla kokeilemaan mailia,jos tuo velipojan Manta on vielä silloin ehjä.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Saattaa olla että pääsis partyihin onko siitä vielä missään lisä infoa,siis majotuksen hinnat jne....
Opel Vectra B2 farmari 2001
Kyllähän sitä infoa löytyy tuolta jäsenpuolelta: http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 3&t=221421jerrij kirjoitti:Saattaa olla että pääsis partyihin onko siitä vielä missään lisä infoa,siis majotuksen hinnat jne....
millonkohan summerpartyille on viimenen ilmottautumispäivä..?
Mulla on 2012 jäsenmaksu jäänyt maksamatta. Laitoin viestiä ylläpidolle ja sanottiin että pitää uudestaan liittyä, no laitoin kaavakkeen tossa viikolla joskus ja odottelen innolla maksutietoja.
Tossa jäsenmaksuhommassa menee varmaan viikko vielä että saan laskun ja rahat näkyy tilillä ja joku jaksaa päivittää ton mun profiilin niin että pääsen jäsenosiolle ilmottautumaan..
Mutta tiedoksi vaan että oon tulossa vaikka en ehtiskään ilmottautumaan ajoissa ^^
Mulla on 2012 jäsenmaksu jäänyt maksamatta. Laitoin viestiä ylläpidolle ja sanottiin että pitää uudestaan liittyä, no laitoin kaavakkeen tossa viikolla joskus ja odottelen innolla maksutietoja.
Tossa jäsenmaksuhommassa menee varmaan viikko vielä että saan laskun ja rahat näkyy tilillä ja joku jaksaa päivittää ton mun profiilin niin että pääsen jäsenosiolle ilmottautumaan..
Mutta tiedoksi vaan että oon tulossa vaikka en ehtiskään ilmottautumaan ajoissa ^^
Seuraavaksi voitte alkaa odottelee 22.9. OCF Syyspartyja ja Luisukunkkua, Kuopiossa.
Sawolaisethan tunnetusti järkkää ihan uskomattoman hyviä tapahtumia.
Sawolaisethan tunnetusti järkkää ihan uskomattoman hyviä tapahtumia.
Yritetään päästä paikalle

Kaikki vaan tänne =D
Käyttis
Astra g 1.6 16v -01
Vectra C 2.8T V6 -06
Harraste: Nissan Stagea -99 2.5T 4wd
Harraste: Nissan Stagea -99 2.5T 4wd
Vapaa-anomus jätetty töihin tuolle viikonlopulle, josko sitä pääsis vaikka paikalle.
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Syyspartyihin on jo budjetti järjestetty kuntoon joten jos vaan mies ja lutka on tuolloin kondiksessa, niin paikalle tullaan.
Todennäköisesti väärässä.