No kaupasta?B-Na kirjoitti:Hä?B-Na kirjoitti:Mistä saa uudet OZit halvimmalla?
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
- Paska Omena
- OCF Member

Miten tälläseen kuuluis laittaa piuha kiinni? Ja vieläpä niin että mahtuis eriste päälle 

Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
^Sen voi laittaa joko tuon pultin alle kaapelikengällä tai sitten sopivalla puristimella tuosta pisemmästä sivusta. Kutistesukkaa päälle ne saa ihan hyvän eristeen.
juzze kirjoitti:Saako tuon Racechronon ladattua jostain ilmaseksi androidille?
https://play.google.com/store/apps/deta ... chrono.app

Itse laittaisin juottamalla ja sitten vielä puristaisin tuon "putken" piuhan ympärille vedonpoistimeksi.Paska Omena kirjoitti:Miten tälläseen kuuluis laittaa piuha kiinni? Ja vieläpä niin että mahtuis eriste päälle
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
- Paska Omena
- OCF Member

Juottamista mä mietinkin, mutta ihmettelin ton pultin tarkotusta. Kun noissa mitkä ostin kuitenkin oli päälle ne suojat, niin ei sinne alle mahdu mitään liittimiäkään oikein laittamaan.
Mutta päädyinkin tänään sitten siihen että jostain turhasta vempaimesta pätkäsen hyötykäyttöön hauenleuat joista lähtee valmiiksi piuhat
Mutta päädyinkin tänään sitten siihen että jostain turhasta vempaimesta pätkäsen hyötykäyttöön hauenleuat joista lähtee valmiiksi piuhat
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
miten on mahdollista että kelan mukaan oon hyvä tuloinen vaikka rahat ei riitä mihinkää...
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Mä olen huomannut että se on ihan yks hailee mitä ne tulot on, jotenkin ne kulut hakeutuu sille samalle tasolle. Jotenkin sitä opiskelijana pärjäsi muutamalla satasella eikä nälkää tarvinnut nähdä, nyt sitten työssäkäyvänä edelleen "pärjätään". Onhan tuo elintaso toki eri luokkaa, mutta en mä edelleenkään koe että mulla mitään rahaa olisi 
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Sulla on väärä ihonväriOCF2945 kirjoitti:miten on mahdollista että kelan mukaan oon hyvä tuloinen vaikka rahat ei riitä mihinkää...
No ei vaan. Kyllä homma menee melko pitkälti niinkuin Tuomas tuossa sanoi.
Se on melkolailla sama minkä verran tienaa, niin aina ne menot kasvaa tulojen mukaan...
Rupes vähän lapsettamaan, ja ostin tämmösen auto vahvarin --->SPL Dynamics ICE-1500D ( ja mutta en tuolla hinnalla).
Nyt oon sitten pähkäilly että minkähänlaisen subin tuolle hommais, 10" oon miettiny kovastikkin. Mutta hommaisko semmosen 10 tuumasen minkä vois kytkeä 1 ohm vai 2 ohm, jälkimmäinen vaihtoehto tietenkin säästäis vahvaria enemmän. Sanotaanko että subi sais maksaa maks 300€, ja sulettuun koteloon subi ois tulossa.
Vitut näitten kanssa kyllä aina ihan yhtä pihalla
EDIT:
Pienen pohdiskelun jälkeen tulin siihen tulokseen että sääli on sairautta, ja hommataan sitten joku 2x2 ohm 10 tuumanen, merkki ja malli on vielä hakusessa
Nyt oon sitten pähkäilly että minkähänlaisen subin tuolle hommais, 10" oon miettiny kovastikkin. Mutta hommaisko semmosen 10 tuumasen minkä vois kytkeä 1 ohm vai 2 ohm, jälkimmäinen vaihtoehto tietenkin säästäis vahvaria enemmän. Sanotaanko että subi sais maksaa maks 300€, ja sulettuun koteloon subi ois tulossa.
Vitut näitten kanssa kyllä aina ihan yhtä pihalla
EDIT:
Pienen pohdiskelun jälkeen tulin siihen tulokseen että sääli on sairautta, ja hommataan sitten joku 2x2 ohm 10 tuumanen, merkki ja malli on vielä hakusessa
Millä liimalla saa nuo bilteman maalarinteipit pysymään edeS sen aikaa seinässä kiinni että ehtii telalle edeS yhden kerran vetämään?
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
DEAD kirjoitti:Millä liimalla saa nuo bilteman maalarinteipit pysymään edeS sen aikaa seinässä kiinni että ehtii telalle edeS yhden kerran vetämään?
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
DEAD kirjoitti:Millä liimalla saa nuo bilteman maalarinteipit pysymään edeS sen aikaa seinässä kiinni että ehtii telalle edeS yhden kerran vetämään?
varmaan ois vapulta jääneet serpentiinit ajanut tuon asian paremmin kuin tuo bilteman teippi.TJT kirjoitti:DEAD kirjoitti:Millä liimalla saa nuo bilteman maalarinteipit pysymään edeS sen aikaa seinässä kiinni että ehtii telalle edeS yhden kerran vetämään?Tuli joskus samaa kirottua ja olikin viimeinen kerta kun pilteman teippejä ostan.
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Tarjoutuis mahis alkaa asfalttimieheks erääseen isoon firmaan. Ei Lemminkäiselle. Palkka nousis kivasti ajohommiin nähden... Kuten kotoa poissa olot.
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"