Opelit myynnissä
Re: Opelit myynnissä
www.nettiauto.com/opel/vectra/4843851
Oisko tollasessa mitää tärkeetä mihin pitäs kiinnittää huomiota? Ruosteiden ja puslien kunnon lisäksi? Huomenna menossa tota kattomaan.
Oisko tollasessa mitää tärkeetä mihin pitäs kiinnittää huomiota? Ruosteiden ja puslien kunnon lisäksi? Huomenna menossa tota kattomaan.
Insignia A OPC, Vectra C 3.0, Vectra C GTS V6 ja Astra F gsi
Ei ole tietoa linkin autosta,mutta 100hv ja omegan kori ei sovellu yhteen.Kerran tuommosella yhdistelmällä olen ajanut ja ei kiihtynyt kun kuljettaja.|vectraman| kirjoitti:http://www.nettiauto.com/opel/omega/4882771 Kenelläkään tarkempaa tietoa linkin Omegasta? Aiemmin en olekaan diisseli Ooppelia omistanut joten mitähän tuossa vekottimessa olisi tärkeintä tarkistaa perus varusteiden toimivuuden,koneen ja korin yleiskunnon yms. lisäksi..
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Montako kannua menee öljyä 10tkm aikana.rala kirjoitti:http://www.nettiauto.com/opel/vectra/4843851
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Tehokkaampi se on kuin tuo nykyinen kulkine. Tämä on fakta. Voit vaikka tulla itse koeajamaan tuota autoa, ei vielä ole laiskempaa löytynyt vaikka kaveritkin on koittaneet inttää ja ovat ajaneetkin ja joutuneet toteamaan saman?! kirjoitti:Ei ole tietoa linkin autosta,mutta 100hv ja omegan kori ei sovellu yhteen.Kerran tuommosella yhdistelmällä olen ajanut ja ei kiihtynyt kun kuljettaja.|vectraman| kirjoitti:http://www.nettiauto.com/opel/omega/4882771 Kenelläkään tarkempaa tietoa linkin Omegasta? Aiemmin en olekaan diisseli Ooppelia omistanut joten mitähän tuossa vekottimessa olisi tärkeintä tarkistaa perus varusteiden toimivuuden,koneen ja korin yleiskunnon yms. lisäksi..
Hämmästyin että kuinka paljon nettiautossa on pikkuvikasia bee vectroja ihan ilmaseksi.
Esim ilmastoinnilla sähköikkunoilla yks pytty pimeenä kansi jo auki.
Siihen kun sijottaa 150e moottorin osiin ja hienot vanteet tallin nurkasta alle ja 100e jousipaketilla tonttiin ja purkki maalia niin on jo ihan hieno auto taas.
Ja varmasti menee näin kesähelteillä 1500-2000 eurolla kaupan ilmastoitu sähköherkuilla pirteä lievästi tuunattu yksilö
Esim ilmastoinnilla sähköikkunoilla yks pytty pimeenä kansi jo auki.
Siihen kun sijottaa 150e moottorin osiin ja hienot vanteet tallin nurkasta alle ja 100e jousipaketilla tonttiin ja purkki maalia niin on jo ihan hieno auto taas.
Ja varmasti menee näin kesähelteillä 1500-2000 eurolla kaupan ilmastoitu sähköherkuilla pirteä lievästi tuunattu yksilö
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
Hieno 1999 mallinen Vectra myynissä autoliikkeessa ja autolla on ajettu vain 62 000 km
http://www.nettiauto.com/opel/vectra/4868304

http://www.nettiauto.com/opel/vectra/4868304

^hieno on hintakin.
Dear Iceland, we said "send cash" not "ash."
- KaKui
- OCF Member 2022

Jonkin verran oon ajanu työnantajan -86 MB 200D automaatilla, varmasti on laiskempi kuin sun mese|vectraman| kirjoitti: Tehokkaampi se on kuin tuo nykyinen kulkine. Tämä on fakta. Voit vaikka tulla itse koeajamaan tuota autoa, ei vielä ole laiskempaa löytynyt vaikka kaveritkin on koittaneet inttää ja ovat ajaneetkin ja joutuneet toteamaan saman![]()
Sori OT.
Käyttis: Tesla Model 3 LR -21
Harraste: Ascona 2.0S -80, Kadett 1.3S -88
Harraste: Ascona 2.0S -80, Kadett 1.3S -88
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Jos se on vakioauto vakiosyötöillä niin ei ole. Tuossa autossa kun on syystä tai toisesta edellinen omistaja säätänyt pumpun vakiotakin pienemmälle ja auto ei kulkenut oikeasti yhtään tasan mihinkään ennen. Just tänään sain ruuvailtua lisää hönkää siitä irti niin nyt se jo liikkuu vähän keveämminKaKui kirjoitti:Jonkin verran oon ajanu työnantajan -86 MB 200D automaatilla, varmasti on laiskempi kuin sun mese|vectraman| kirjoitti: Tehokkaampi se on kuin tuo nykyinen kulkine. Tämä on fakta. Voit vaikka tulla itse koeajamaan tuota autoa, ei vielä ole laiskempaa löytynyt vaikka kaveritkin on koittaneet inttää ja ovat ajaneetkin ja joutuneet toteamaan saman![]()
![]()
Sori OT.
- Paska Omena
- OCF Member

Jatketaan offtopikkia. Mitä se kiihtyy nollasta sataan? Polo putki tukossa 42s|vectraman| kirjoitti:Jos se on vakioauto vakiosyötöillä niin ei ole. Tuossa autossa kun on syystä tai toisesta edellinen omistaja säätänyt pumpun vakiotakin pienemmälle ja auto ei kulkenut oikeasti yhtään tasan mihinkään ennen. Just tänään sain ruuvailtua lisää hönkää siitä irti niin nyt se jo liikkuu vähän keveämminKaKui kirjoitti:Jonkin verran oon ajanu työnantajan -86 MB 200D automaatilla, varmasti on laiskempi kuin sun mese|vectraman| kirjoitti: Tehokkaampi se on kuin tuo nykyinen kulkine. Tämä on fakta. Voit vaikka tulla itse koeajamaan tuota autoa, ei vielä ole laiskempaa löytynyt vaikka kaveritkin on koittaneet inttää ja ovat ajaneetkin ja joutuneet toteamaan saman![]()
![]()
Sori OT.
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97