Ja nyt joku onneton Ericsson, joten huonommaksi ei voi mennä
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Itseasiassa ton puhelimen olin valinnut (listasta ihan) tietämättä siitä sen enempää. Vaihtoehtoina oli toi sama mun mulla on itsellä ja Note, ei olis esimies ehkä suostunut heti siihen Noteen
Eiköhän tuo työkäytössä aja asiansa kun ei tarvi suuremmin appseja ja muita hommata. Kunhan nyt sähköpostiin ja kalenteriin pääsee niin ajaa jo asiansa.
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Sama homma, ostin pikkuveljelle synttärilahjaksi myös tuon "duudsonin kestävän" puhelimen ja siitäkin meni alle 1kk näyttö paskaksi..TJT kirjoitti:Duunikaveri osti muksulleen "duudsoninkestävän" puhelimen ja viikossa oli näyttö paskana
on kova kourasta sakkia ittellä ollu duudsonin kestävä ollu kakkospuhelimena eikä oo vaan hajonnu
on uinut öljyastiassa ja tippunu monta kertaa korkeelta maahan
http://www.samsung.com/fi/consumer/mobi ... 2710SSAXEE tommonen mun kakkos luuri onpi
nokian paskoja ei enää tule
on uinut öljyastiassa ja tippunu monta kertaa korkeelta maahan
http://www.samsung.com/fi/consumer/mobi ... 2710SSAXEE tommonen mun kakkos luuri onpi
nokian paskoja ei enää tule
Opel Vectra B2 farmari 2001
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Tuo sinun puhelin on aika kaukana älypuhelimesta..
http://www.samsung.com/fi/consumer/mobi ... 5690KOANEE Tuosta oli ainakin minulla puhe, telkkarissakin duudsonin kestäväksi mainostettu.
http://www.samsung.com/fi/consumer/mobi ... 5690KOANEE Tuosta oli ainakin minulla puhe, telkkarissakin duudsonin kestäväksi mainostettu.
Kävin kattomassa ominaisuuslistan niin no johan on, noin numeroina ja ominaisuuksina jättää mun "veteraani-älypuhelimen" aka Nokia 6630:n (joka on IMO nokian parasta tuotantoa S60-puhelimissa... eli siis pl. nämä linux-laitteet joita en ole päässyt kokeilemaan (internet tabletit, N900, N9...)) melkolailla joka ominaisuudessa poislukien että 6630 on S60 2nd Ed jolle voit tehdä natiiveja ohjelmia ilman mitään rajoituksia (yksi viimeisistä Nokia S60 puhelimista jolle tuo on mahdollista) - jos oikein ymmärsin niin tuo Xcover ajaa ulkopuolelta annettuna vain Java-ohjelmia (eli siis natiiveja käyttöjärjestelmän mukana tulevia ei lasketa).|vectraman| kirjoitti:Tuo sinun puhelin on aika kaukana älypuhelimesta..![]()
Eli jos ("yksinkertaisen") loppukäyttäjän ominaisuuksien kannalta katotaan niin tuo Xcover 271 on enemmän älypuhelin kuin mun 6630 nykyään. Toisaalta mun kannalta 6630 on parempi älypuhelin kuin mikään muu jonka olen tavannut koska se kestää elämää (http://en.wikipedia.org/wiki/File:Nokia6630.jpg <= tuo tumma muovi on tosi kestävä joten voi heittää seinään huoletta jos niikseen vihastun), toimii puhelimena hyvin ja sille voi kirjoittaa itse ohjelmia... ja koska jälleenmyyntihinta on nykyään näemmä 30€ joten mulla on noita nyt toinenkin varapuhelimena
(Sori tästä ehkä vähän OT jutusta... tuli vähän pidempi kuin oletin.)
Vectra merit -95 C18NZ ja Vectra GL -90 C20NE
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
täällä kun puhutaan nyt puhelimista, mitä eroa on samsungin s5360lla ja s5363lla?
ostin tytölle puhelimen, ja huomattiin nyt vasta että kuitissa luki s5360 ja puhelin on s5363, näytön suojakalvo on ainakin erilainen....
ostin tytölle puhelimen, ja huomattiin nyt vasta että kuitissa luki s5360 ja puhelin on s5363, näytön suojakalvo on ainakin erilainen....
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Noista puhelimista mitään tietämättä usein noita mallinumeron viimeisiä numeroita käytetään versioiden erottamimiseen, esimerkiksi eri väriversioilla voi olla eri numero.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Mistä saa uudet OZit halvimmalla?
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Jos tekee ilmoituksen laittomasta uhkauksesta ja oikeus hylkää syytteen niin tuleeko siitä ilmoituksen tekijälle jotakin kuluja/muuta skeidaa niskaan? Kiinnostaa vaan etukäteen tietää kun tuosta Suomen oikeudesta ei koskaan etukäteen tiedä mitä ne päättää.. 
Älä tee rikosilmoitusta, vaan tee tutkintapyyntö.|vectraman| kirjoitti:Jos tekee ilmoituksen laittomasta uhkauksesta ja oikeus hylkää syytteen niin tuleeko siitä ilmoituksen tekijälle jotakin kuluja/muuta skeidaa niskaan? Kiinnostaa vaan etukäteen tietää kun tuosta Suomen oikeudesta ei koskaan etukäteen tiedä mitä ne päättää..
Tutkintapyynnössä sä epäilet, että on tapahtunut mahdollisesti rikos, ja poliisi siis ottaa selville, josko rikosta on yleensäkään tapahtunut. Ja jatkaa siitä.
Tutkintapyynnöntekijää ei esim. voi haastaa kunnianloukkauksesta tai väärästä ilmiannosta. Ja sulle ei tule yhtään mitään kuluja.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Ai nekö on kaksi eri asiaa.. Mä en tiiä näistä mitään kun en koskaan ole joutunut laitoksella asioimaan muutakuin 2 kertaa hakemaan ajokorttiluvat ja 4 kertaa ajokortin..
Ilmoitus on jo tehty jokin aika sitten ja en tiedä itsekään onko se rikosilmoitus vai tutkintapyyntö, olisko tutkintapyyntö koska poliisit aikoivat alkaa tutkia asiaa ja ovat yhteydessä minuun jos tulee tarvesta ja/tai jos asia menee oikeuteen.
Vituttaa vaan jos oikeus syystä tai toisesta päättääkin hylätä syytteen ja siitä tulee itelle jotakin paskaa niskaan..
No homman vien kuitenkin loppuunasti.
Vituttaa vaan jos oikeus syystä tai toisesta päättääkin hylätä syytteen ja siitä tulee itelle jotakin paskaa niskaan..
Siis et tiedä itse, että minkä ilmoituksen olet JO tehnyt??? Kai sulla on kopio siitä??
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Tutkintailmoitus lukee paperissa. Eli onko se nyt sitten sama kuin tutkintapyyntö?Timonen kirjoitti:Siis et tiedä itse, että minkä ilmoituksen olet JO tehnyt??? Kai sulla on kopio siitä??
Olettaisin näin. Varmista asia poliisilaitokselta tai tutkijalta, joka siihen lappuun on varmastikin kirjoitettu/nimetty.|vectraman| kirjoitti:Tutkintailmoitus lukee paperissa. Eli onko se nyt sitten sama kuin tutkintapyyntö?Timonen kirjoitti:Siis et tiedä itse, että minkä ilmoituksen olet JO tehnyt??? Kai sulla on kopio siitä??
Kun on tavan muuntaja. Siis sellainen missä pistoke ja johdoissa toisessa kulkee valkoinen viiva. Kumpi niistä on - ja +.