Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Themazgu tais tulla Omegalla vastaan kärryn kanssa Polvijärveltä Maarianvaaraan menevällä tiellä eilen illalla kaheksan korvilla.
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
juu huomasin kohalla niin ei kerinny morjestaa.Sämä kirjoitti:Themazgu tais tulla Omegalla vastaan kärryn kanssa Polvijärveltä Maarianvaaraan menevällä tiellä eilen illalla kaheksan korvilla.
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Je, tunnustan!Akus kirjoitti:Jeppe jääkarhu tammiston cittarin parkkipaikalla

t3mu:n Vectra näkyi liikennöivän aamupäivällä Karhulassa, hyvältä näytti.
Sama täälläThemazgu kirjoitti:juu huomasin kohalla niin ei kerinny morjestaa.Sämä kirjoitti:Themazgu tais tulla Omegalla vastaan kärryn kanssa Polvijärveltä Maarianvaaraan menevällä tiellä eilen illalla kaheksan korvilla.
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava

- Jäsennumero: 3208
eety bongattu päivemmällä omalla tallillaan, ja StarBreakeR hetki sitten tossa meidän pihalla
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
Minähän se olin, mutta ei ihme jos ei opelia näkyny. Olin paremman puoliskon KAlla matkassa ja opeli oli sillä aikaa hallissa telakalla ja odotteli uusia osiajarkkis kirjoitti:jartsa bongattu tänään töistä lähties![]()
Jiipee tuli vastaan![]()
Olikohan joku foorumilainen Seinäjoen Bilteman parkkiksella tänään ihan hetki sitten? En nähnyt opelia, mut, ku meni putiikkiin sisään, itte olin lähdössä justiin pois ruudusta
Astra H GTC -05 Z20LER
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
-
sportwagon
- OCF Member 2015
hudu79 ajeli vastaan perjantaina Korson Vierumäellä iltasel 21 aikoihin.
ex Astra K Sports Tourer 1.6 Turbo -16
ex Astra H Wagon 1.6 Turbo -07
ex Astra H Wagon 1.6 Turbo -07
Juu, siellä tuli kaverilla visiteerattua.sportwagon kirjoitti:hudu79 ajeli vastaan perjantaina Korson Vierumäellä iltasel 21 aikoihin.
Oon kyllä ite ajellu jo laput silmillä, kun en teikäläistä ole rekisteröinyt mitenkään.
No joo kattelinki, ku sut ringillä ohitin nyrkkiä heilutellen et oli samannäköne jamppaTubbe kirjoitti:Minähän se olin, mutta ei ihme jos ei opelia näkyny. Olin paremman puoliskon KAlla matkassa ja opeli oli sillä aikaa hallissa telakalla ja odotteli uusia osiajarkkis kirjoitti:jartsa bongattu tänään töistä lähties![]()
Jiipee tuli vastaan![]()
Olikohan joku foorumilainen Seinäjoen Bilteman parkkiksella tänään ihan hetki sitten? En nähnyt opelia, mut, ku meni putiikkiin sisään, itte olin lähdössä justiin pois ruudusta
jarkkis kirjoitti:Tänään aamusta karvan verran vaille klo 7.00 alavuden asemalla deekad b- mantalla![]()
Ja taitaa deekadin eukko tulla lähes päivittäin vastaan sjoki-alavus välillä a-mantalla
Joo yritin kyllä morjestella..vähä myöhäs vaa
Ja oikein oot tunnistanu..sitä väliä tuo eukko ramppaa joka päivä
Mantat kovas kesä käytös
JooDeeKad kirjoitti:jarkkis kirjoitti:Tänään aamusta karvan verran vaille klo 7.00 alavuden asemalla deekad b- mantalla![]()
Ja taitaa deekadin eukko tulla lähes päivittäin vastaan sjoki-alavus välillä a-mantalla
Joo yritin kyllä morjestella..vähä myöhäs vaa![]()
Ja oikein oot tunnistanu..sitä väliä tuo eukko ramppaa joka päivä![]()
Mantat kovas kesä käytös
Tulikohan Woody Tammerin mäessä vastaan? Ihankun joku olis nostanu lapasta harmaasta Touranista niin morjestin itekkin mut kuskia en ehtiny näkemään

Jeeees!Tennessee kirjoitti:Tulikohan Woody Tammerin mäessä vastaan? Ihankun joku olis nostanu lapasta harmaasta Touranista niin morjestin itekkin mut kuskia en ehtiny näkemään![]()
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Deme79 oli vissiin perässäni enosta novikkaan?
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006