Vectra B stereoiden virransyöttöongelma

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...
Toniza
'Kadett'
'Kadett'

Vectra B stereoiden virransyöttöongelma

Viesti Kirjoittaja Toniza »

Eli -98 b vectran stereot lopetti toimintansa, syynä ettei iso-liittimestä tule heräte/katkeavaa virtaa, jatkuva/muistivirta toimii. Kaikki sulakkeet kunnossa. Missä vika? Tai mistä muualta saisi helposti herätteen soittimelle?
Toniza
'Kadett'
'Kadett'

Re: Vectra B stereoiden virransyöttöongelma

Otin nyt ainakin väliaikaisesti virran tupakansytyttimestä. Kiinnostaisi kyllä tietää missä vika, ennen kuin auto on liekeissä.
Jumitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jumitzu »

Sulakeita menny? tarkistappa muitakin kuin soittimen.
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283
Toniza
'Kadett'
'Kadett'

Jumitzu kirjoitti:Sulakeita menny? tarkistappa muitakin kuin soittimen.
Tarkistettu, kaikki kunnossa.
Koolaid
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Koolaid »

Moi,

Saitko ongelmaa selville? Itsellä Astra G, vm 98 ja herätettä ei kans tahdo tulla mankasta.. Radiona mulla JVC RD 421. Mietin itse että mankka olisi hajalla, mutta kun luin tämän niin päätin kysäistä notta löysitkö ongelmaan ratkaisua.
tatska_87
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja tatska_87 »

Jos nytten en pahasti väärin muista niin joku sanonut mulle joskus että se mankan heräte virta tulee virtalukolta ja se sit palanut sielt jotenkin ihmeellisesti... mutta tosin vaivannut itteänikin vaivannut tämä sama asia koko päivän ja koittanut pähkäillä tätä ongelmaa että jos joku viisas ja fiksu osaisi auttaa ja joka on tämän asian ratkaissut..... ja olisi innokas auttamaan meitä....
Kyllä perus sääntö on että:"Kopioi ja tee vielä parempi"
arska88
'Agila'

Viesti Kirjoittaja arska88 »

En keksiny muuta keskustelu paikka kuin tämä. Mulla ois tällänen ongelma kuin:Omistan Opel vectra 2,0 dti -00. Asensin soittimet niinkuin aina ennenkin ja soitin on kytketty auton alkuperäisiin johtoihin ISO-liittimellä. Mutta subbari ottaa jostain virta piikkiä tai jotain ku laittaa autoon virrat soitin menee päälle ja subin vahvistin myös. Subbarin kalvo alkaa säriseen saman tien ilman musiikkia ja kun auto on käynissä niin kalvo särisee vielä enemmän. Missä vika? Aattelin kokeila laittaa soittimen virran suoraan akulta jos se auttas.Ohjeita saa laittaa. Laitteet ei ole koskaan tarvinnu aikasemmin konkkaa.
Vastaa Viestiin