aijaa noh perkele. olisit tullu porinoilleNipe kirjoitti:Viininpunanen B2 farkku vectra jossa putki poikki ja kylki lommossa, ajoit melkein viereen parkkiin.vunpero kirjoitti:joo minäpä hyvinkiNipe kirjoitti:vunpero Oulunsalon Kauppakeskus kapteenilla? Mersun takki päällä? Ite olin pahaäänisellä perheen kakkosautolla liikkeellä..työkamppeet oli päällä.. mikähän se pahaääninen kakkosauto sitte olikaan?
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
tojjota korolla
No kun en ollu varma, nolo huutaa vunpero moro jos on väärä tyyppi kyseessävunpero kirjoitti:aijaa noh perkele. olisit tullu porinoilleNipe kirjoitti:Viininpunanen B2 farkku vectra jossa putki poikki ja kylki lommossa, ajoit melkein viereen parkkiin.vunpero kirjoitti:joo minäpä hyvinkiNipe kirjoitti:vunpero Oulunsalon Kauppakeskus kapteenilla? Mersun takki päällä? Ite olin pahaäänisellä perheen kakkosautolla liikkeellä..työkamppeet oli päällä.. mikähän se pahaääninen kakkosauto sitte olikaan?
Joo katoin jo pitkältä, että tuut vastaa. Morjestin mutta en tiiä huomasitko, huomasit vissiin-Kime- kirjoitti:Temu tuli vastaan juurikorven suoral.. kouvolast kotkan suuntaan
nooh saahan sitä aina huuellaNipe kirjoitti:No kun en ollu varma, nolo huutaa vunpero moro jos on väärä tyyppi kyseessävunpero kirjoitti:aijaa noh perkele. olisit tullu porinoilleNipe kirjoitti:Viininpunanen B2 farkku vectra jossa putki poikki ja kylki lommossa, ajoit melkein viereen parkkiin.vunpero kirjoitti:joo minäpä hyvinkiNipe kirjoitti:vunpero Oulunsalon Kauppakeskus kapteenilla? Mersun takki päällä? Ite olin pahaäänisellä perheen kakkosautolla liikkeellä..työkamppeet oli päällä.. mikähän se pahaääninen kakkosauto sitte olikaan?
tojjota korolla
jepsNipe kirjoitti:Ai se oot sinä, kattonu että joku ajana muutamana päivänä vastaan siistillärautsi_91 kirjoitti:Nipe tainnu tulla c-veculla vastaan pariki kertaa viikolla kempeleen kylällä joskus vähän ennen klo16a-vectralla. Jos sitä vaikka lapasta nostas enskerralla
Opel Calibra c20let 4x4 -94 / Opel Omega B z22xe -03
Eilen motoparkissa ainakin j_j2 ja omega16t oli siellä muitakin, muut nicit hukassa 
minä ainakin siellä hortoillinTeemu J kirjoitti:Eilen motoparkissa ainakin j_j2 ja omega16t oli siellä muitakin, muut nicit hukassa
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
kirvehinen bongattu hurjastelemassa prisman liikenneympyrässä
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
jotakin opel porukkaa seiskoli meijän vieressä siinä aijan varessa lajittelun aikana. Mut eipä sit juttusille tullu mentyä. Savosta?DEAD kirjoitti:minä ainakin siellä hortoillinTeemu J kirjoitti:Eilen motoparkissa ainakin j_j2 ja omega16t oli siellä muitakin, muut nicit hukassa
Juu tulihan siellä oltua ja olihan siellä myös Jarno,JiiPee,MadCow ja 1nkkari. Kuvia tapahtumasta löytyy tuolta meikäläisen kuvista.DEAD kirjoitti:minä ainakin siellä hortoillinTeemu J kirjoitti:Eilen motoparkissa ainakin j_j2 ja omega16t oli siellä muitakin, muut nicit hukassa
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
savosta ollaan. Oltiin emännän kanssa kahelleen liikkeellä joten ei ollut meijän "porukka" sitten kyseessä. Lähinnä seisoskeltiin kaidetta vasten siinä ekan mutkan kohalla anniskelualueen ulkopuolella.Teemu J kirjoitti:jotakin opel porukkaa seiskoli meijän vieressä siinä aijan varessa lajittelun aikana. Mut eipä sit juttusille tullu mentyä. Savosta?DEAD kirjoitti:minä ainakin siellä hortoillinTeemu J kirjoitti:Eilen motoparkissa ainakin j_j2 ja omega16t oli siellä muitakin, muut nicit hukassa
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
rautsihan se ajeli zeppeliinin shellillä ja kylällä tässä joku aika sitten.. nostin kättä muttet kyllä huomannu kun kaahasit 
tojjota korolla
En kyllä herraa huomannut missään. Vaikka ajelinkin silmät aukihudu79 kirjoitti:Sampeli ajeli äsken korson roadstarin ohi.
- M lampinen
- 'Diplomat'

Nikkei bongattu pieksänmäentiellä puolenpäivän maissa 
Vikakoodien lukua mikkelissä: TECH2/mdi+Turvakoodin selvitys.