Noniin. auton ilmettäkin parannettu. ainakin omasta mielestä soppii hyvin.
mikähän on kun apparin valon alka tuo puskuri tuntuu että olis painunu alaspäin niin kauhee rako siinä valon ja puskurin välissä (näkyy tuossa kuvassakin)
Vielä ainakin yhtä pakettia odotellessa sekä Tuikin yhteydenottoa parista tilspehööristä
zaptori kirjoitti:Anteeks, mutta omasta mielestä tuo vx maski näyttää paskalle
Samaa mieltä
Mielipiteet on hyvä
Omasta mielestä tuo taaseen näyttää suhteellisen asiallisesta vrt. se merkitön tai orkkis.. Merkkimaskeja taaseen ei oo varaa lähtee osteleen enkä nää siinä ees mitään ideaa maksaa toistasataa maskista.
Ei siitä sen enempää. Näillä mennään ja saa nähdä pyörränkö sanani jossain vaiheessa
Noi tummat umpiot sopii hyvin tähän väriin
Mut en kans hirveesti tuosta maskista tykkää. Itse ostin ebaystä 80€ uuden Irmscherin merkittömän maskin ja mun mielestä ainoa oikea varsinkin tähän väriin. Itse aion vielä vetää noihin ikkunoiden kromeihin mattamustan teipin. Vieläkun keksis mitä takaluukun kromilistalle tekis.
opelisti77 kirjoitti:Noi tummat umpiot sopii hyvin tähän väriin
Mut en kans hirveesti tuosta maskista tykkää. Itse ostin ebaystä 80€ uuden Irmscherin merkittömän maskin ja mun mielestä ainoa oikea varsinkin tähän väriin. Itse aion vielä vetää noihin ikkunoiden kromeihin mattamustan teipin. Vieläkun keksis mitä takaluukun kromilistalle tekis.
mua häiritsee tuo takaluukun kromilista kun perässä ei muuta kiiltävää ole niin aattelin josko sen teippais tummaks ja tummentais samalla valot (hommais tummat/savuharmaat )
Tuo maski on ja pysyy, uskallan erota massasta en ehkä edukseni, mutta eipä ole samanlainen kuin muilla paitsi ehkä maskista "häivytän" tuon kromin teippaamalla, mutta saas nähdä.
On se kumma kun ei uskota että maski on ja pysyy Ei vaan hyvä että kerrotte mielipiteenne
varmaan kun pääsee muuttaan toiseen paikkaan kesällä niin tipahtaa tuo auto vielä kun ei tartte vaikeisii paikkoihin enään taituroida ja matalemmalla autolla ei pääse välttis
Kyllä tuo maski mun mielestä näyttää ihan sopivalta... vois tietty koittaa teipata joko nuo vauxin viivat tai pelkän logon, että jättäis jotain kromia pintaan. olis ainakin erilainen
Jos vain jaksat niin vähän ottaa alas päin tuota laitosta vielä... se on kuskista kiinni mihin sillä pääsee
-19 Astra 1.6T -02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti-15 Corsa E 1.4-07 Vectra 2.8t-06 Vectra 3.0CDTI OPC-line -98 Vectra 1.6-94 Vectra 1.8-08 Astra H 1.9CDTI OPC-line-94 Corsa B 1.4SI Omega B2 Caravan 2.5 EleganceAstra G Club Caravan 2.0DI
Kyllä tuo maski mun mielestä näyttää ihan sopivalta... vois tietty koittaa teipata joko nuo vauxin viivat tai pelkän logon, että jättäis jotain kromia pintaan. olis ainakin erilainen
Jos vain jaksat niin vähän ottaa alas päin tuota laitosta vielä... se on kuskista kiinni mihin sillä pääsee
Pitäis nuo tolpat ehtiä saada soitettua etttä mitä niitten kans tehään ja jos ja kun ne menee uusiks niin uudet säädöt ja asetelmat
Tuosta maskista EHKÄ teippaan mustalla tuon kromi"listan" mutta saa nähdä. omasta mielestä sopii hyvin ja se riittää
Rizla^^ kirjoitti:Tuosta maskista EHKÄ teippaan mustalla tuon kromi"listan" mutta saa nähdä. omasta mielestä sopii hyvin ja se riittää
Ja sehän on pääasia
Itseasiassa en ees ymmärrä miksi kaikki pitää aina saada näyttämään samalta. Mustahan se on paras väri. isot vanteet, niin tonttiin kun päästään ja sama maski vähintään joka toisella jne.
Ei vittuiluna kenellekkään. ehkä se on vaan silloin kaikkein hienoin ja sopivin, mutta itse yritän ainakin tehdä pikkusen erilailla kun muut että edes jotenkin erottuisi massasta.