Paikanpäälle mahtuu vielä asiasta kiinnostuneita Calibrakuskeja Calibroineen
Varausmaksun suorittaneet:
ata
bart
DMD
i_kone
jman ( x 2 )
jäynä
Kale
lowcali
mauno ahonen
MKr
OPOWER
sk-k
SuzuS
w4hlman
poika astralla
lisäksi paikalla "lippumies"
Ai miten niin, eikös sulla Calibra ole, joten kuulut joukkoon. piste.SuzuS kirjoitti:kuka ei kuulu joukkoon.... kuka ei kuulu joukkoonhahahha.... taas mä oon selkeesti mukana jossain missä mun ei pitäis
no juuhata kirjoitti:Ai miten niin, eikös sulla Calibra ole, joten kuulut joukkoon. piste.SuzuS kirjoitti:kuka ei kuulu joukkoon.... kuka ei kuulu joukkoonhahahha.... taas mä oon selkeesti mukana jossain missä mun ei pitäis
Jaahas, onkos sieltäkin päin porukkaa tulossabart kirjoitti:noniin, nyt tiedetään englantia myöten Ahvenisto. vai mitä jman
Laitas linkkiä missä tuo "kutsu" on, kun en heti sitä löytänyt tuolta engelsmannien sivuiltabart kirjoitti:tiedä niistä, kutsuttu on
No moikka pitkästä aikaa. Joo mä tulen sinne kans paikanpäälle ja katteleen ajoja. Tulaan ehkä kahdella calilla jos saan tuohon kutospannuun kuskin ku tuun ite sit avocalikalla joka tulee mulle ensviikolla saksasta. Tuli sit hommattua sellanen sieltä.sk-k kirjoitti:Noniin, nyt on sitten radalle paikat täynnäKiitos teille kaikille jotka mukaan olette tulossa, tästähän saadaan varmasti mukava ratapäivä aikaiseksi ja jatkot sitten esikkotiellä
![]()
Paikanpäälle mahtuu vielä asiasta kiinnostuneita Calibrakuskeja Calibroineen![]()
Varausmaksun suorittaneet:
ata
bart
DMD
i_kone
jman ( x 2 )
jäynä
Kale
lowcali
mauno ahonen
MKr
OPOWER
sk-k
SuzuS
w4hlman
poika astralla
lisäksi paikalla "lippumies"
Niin siis...madi kirjoitti:Kyllä niitä on kaks oikeasti tehty toinen seisoskelee museossa ja toinen joskus foorumilla kirjoitellut "Tumppi82" Calibra cabriolet 4x4 turbo
Sutii oli vaihtanut tekniikan tuohon autoon joskus