On piirun verran hyvässä kunnossa jossei ole reilussa vuodessa pilattu minun rakentelun jälkeen.
Kuminpolttoa etuvedolla? Vittu siihenhän riittää vaikka 1.2S A-Corsa...
Lähinnä tarkoitin vain sitä että ei hirveästi pitoa tuolla vehkeellä alle 100km/h saa.. En sitä että pitäisi kieli pitkällä revittää eturenkaita katuun.
Siihen F28 + neliveto kiinni niin sehän on passeli
Vectra B2 HB Sport -00
Calibra Turbo FWD -90 (ex)
Astra G Sport -99 (ex)
On piirun verran hyvässä kunnossa jossei ole reilussa vuodessa pilattu minun rakentelun jälkeen.
Lähinnä tarkoitin vain sitä että ei hirveästi pitoa tuolla vehkeellä alle 100km/h saa..
Mahtaa olla helvetin huono alusta jos "vakio" pillerillä sutii sataseen saakka. Oma ruoska sutii tarvittaessa satasesta kaasulla mutta voimaa on vähän enemmän. Pitojakin saa kyllä järjen käytöllä.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Lähinnä tarkoitin vain sitä että ei hirveästi pitoa tuolla vehkeellä alle 100km/h saa..
Mahtaa olla helvetin huono alusta jos "vakio" pillerillä sutii sataseen saakka. Oma ruoska sutii tarvittaessa satasesta kaasulla mutta voimaa on vähän enemmän. Pitojakin saa kyllä järjen käytöllä.
Tuo etupuskin
Pahimman savun hälvettyä vaihdetaan 6" galvanoidut sulakkeisiin.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.