madallusjousisarja

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
dormer
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja dormer »

olis tarkotuksena ostaa fk:n madallusjousisarja, joka madaltaa etupäätä -35mm ja takapäätä -40mm. menis astra f glsi 92:ään alle(hb ja 5-ovinen). eli kysymyksenä on että tarviiko vaihtaa iskaritkin eli pitäskö ostaa suoraan alustasarja?????? kertokaa märkäkorvalle...
Amppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Amppa »

Yleensä -40 mm madalluksissa pystyy käyttämään normaalin mittaisia (auton alkuperäisiä) iskareita.
Veccura A
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Veccura A »

..ja monta mielipidettä löytyy siitä, että kannattaako.. Tosin itselläni on tällä hetkellä ihan normi kaasut eibachien kanssa ja paremmin toimii, kuin aikaisempi -50mm alustasarja..
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Mä vaihtaisin samalla, jos en nyt alustasarjan iskareita, niin ainakin jotkut Saschin matalapaine kaasuiskarit, ne ei hirveitä maksa.
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Heze »

Mulla ainakin kadettiin makso saschin kaasuiskarit joka nurkkaan yhteensä ~250e.
Ei ne varmaan astraankaan maksa yhtään enempää. Ja mulla kadettia on madallettu 40mm ja hyvin toimii, kun paremmasta en tiedä :smile:
ProStreet
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ProStreet »

Sachs muutti taannoin iskarien takuukäytäntöään sen suhteen kun niitä käytettään madallusjousien kanssa

jos autossa on nesteiskarit vakiona voi sitä madaltaa perusmalliin nähden n 40mm jos pyörät ovat alkuperäisenä rekisteriotteeseen merkittyä kokoa
isot erikoispyörät purkavat takuun

jos autossa on vakiona kaasuiskarit ei sachs kaasuiskareilla ole takuuta madallusjousien kanssa

--------------------------

Sachs Performance alustasarjat taas on nimenomaan tarkoitettu auton madaltamiseen ja niissä jouset ja iskarit ovat toisilleen suunnitellut
Ne ovat myös laadukkaita ja pitkäikäisiä
niitä saa http://www.prostreet.fi
snowy
'Agila'

Viesti Kirjoittaja snowy »

mulla söi astrassa noi samaiset f&k:t aika nopeesti iskarit, mut okei ne oli aika heikot alunperinkin...ajattelin heittää monroen reflexit tilalle...???...mulla tippu kyllä ainakin edestä vähän enemmän kuin mitä luvattiin mut sehän on vaan positiivista :roll:
nothing but compromises
Puppe
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Puppe »

Mulla on vecculissa -40mm ihan vakioiskareilla... ja ihan loistavasti toimii. Mutta jos välttämättä haluaa tuhlata euroja niin osta ihmeessä uudet iskarit... aina parempihan se vaihtoehto on :smile:
Opel Vectra B
Vastaa Viestiin