Mankan vaihto?
Mankan vaihto?
No niin mikähän mahtaisi olla kun orggismankka toimii mutta kun isoliittimiin laittaa toisen mankan niin mitään ei tapahdu (kokeiltu kolmella eri mankalla)??? . Näin ei ole vielä koskaan käynyt ja tämä ei ole vitsi ...
- kadett90
- OCF Member 2024

Re: Mankan vaihto?
Mikä auto?
Zafira A kenties???
Jos näin niin tarkista että auton radion johtosarjassa olevaan paksumpaan punaseen tulee jatkuva jännite ja ohuempaan jännite avain virtalukossa (radioasento)
Sitten katsot ettämeneekö ne mankkaan oikein.
Voit joutua kääntämään punesen ja keltasen ristiin.
Zafira A kenties???
Jos näin niin tarkista että auton radion johtosarjassa olevaan paksumpaan punaseen tulee jatkuva jännite ja ohuempaan jännite avain virtalukossa (radioasento)
Sitten katsot ettämeneekö ne mankkaan oikein.
Voit joutua kääntämään punesen ja keltasen ristiin.
Jeps zafira a . Orggis mankka oli kiinni autossa kun tuli minulle mutta mankka on sammutettava ja käynnistettävä itse eli herätä ei toimi . Laitoin mankat kiinni suoraan auton omiin isoliittimiin mutta vain orggis manka pelittää tuossa autossa. kotona kaikki mankat toimii kun kokeilin. Nyt mankka toimii mutta auton orginelli piuhasarjassa ei heräte toimi joten mistähän tämä johtuu ?
Nimenomaan kuten ylempänä sanottiin, punanen ja keltanen ristiin ni toimii. Niissä on jopa usein liittimet helpottamaan asiaa.T.S. kirjoitti:Jeps zafira a . Orggis mankka oli kiinni autossa kun tuli minulle mutta mankka on sammutettava ja käynnistettävä itse eli herätä ei toimi . Laitoin mankat kiinni suoraan auton omiin isoliittimiin mutta vain orggis manka pelittää tuossa autossa. kotona kaikki mankat toimii kun kokeilin. Nyt mankka toimii mutta auton orginelli piuhasarjassa ei heräte toimi joten mistähän tämä johtuu ?
Menee eurooppalaisessa kärryssä ja aasialaisessa soittimessa eri tavalla se johtosarja, siitä johtuu tuo
Astra J sport 1.7 Cdti '12
- StarBreakeR
- 'Diplomat'

herätteen puuttuminen: tarkisteles niitä johtoja ja testaa virtalukonpohja..
itel ollu semmosia ooppelin alkup. mankkoja jotka on saanu päälle tunniksi ilman avainta painamalla virtanappia tjsp..
itel ollu semmosia ooppelin alkup. mankkoja jotka on saanu päälle tunniksi ilman avainta painamalla virtanappia tjsp..
Pahimman savun hälvettyä vaihdetaan 6" galvanoidut sulakkeisiin.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
No niin palataan taas aiheeseen elikkä orggis mankka lähti vaihtoon kun luulin että se on hajoomis pisteessä , se teki välillä sitä että sammui itsestää ? kesken soiton , no kokeilin toista mankkaa ja sehän ei toiminut sitten asiaa pähkäiltyäni niin tajusin että orggis johtosarjassa ei toimi heräte, no johtosarjan virtaan on kytkettynä nyt uuden mankan virta että herätä että sain toimii mankan ja kaikki oli hyvin tähän asti kunnes tämä uusi mankkakin alkoi pätkiä mutta ei sentää sammu ? Mistähän vikaa voisi alkaa etsiä , itse mietin takakaiuttimien johtoja ?
P.S pätkiminen muistuttaa ihan kuin cd levy olisi joko likainen tai naarmuinen mutta vika toistuu myös radiota kuunnellessa
P.S pätkiminen muistuttaa ihan kuin cd levy olisi joko likainen tai naarmuinen mutta vika toistuu myös radiota kuunnellessa
Mulla oli vika siinä johtosarjan maapiuhassa. Se pitää vetää ihan oikeasti johonkin maihin tai toiseen maapiuhaan, taisin ite pistää tupakinsytkän maahan.
Alan olemaan sitä mieltä että vedän virtajohdon akulta uusiksi ja maadoitan mankan eri paikkaan. Menee hermot tuon kanssa.