Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
omega 2.0turbo bongattu Essolta aamupäivällä.
Nipe nyt varmasti ajelit mun perässä kempeleen kyliltä motarille asti
veho tarrasella sprintterillä ajelin sun eessä ja vilkautin pari kertää hätävilkkui
veho tarrasella sprintterillä ajelin sun eessä ja vilkautin pari kertää hätävilkkui
tojjota korolla
En mää mitään oo tajunnuvunpero kirjoitti:Nipe nyt varmasti ajelit mun perässä kempeleen kyliltä motarille asti![]()
Nipe kirjoitti:En mää mitään oo tajunnuvunpero kirjoitti:Nipe nyt varmasti ajelit mun perässä kempeleen kyliltä motarille asti![]()
veho tarrasella sprintterillä ajelin sun eessä ja vilkautin pari kertää hätävilkkuiTänään iltapäivällä ajoin Kempeleen läpi ja lähin zeppeliinin rampista Oulun suuntaan, sillonko ajoit mun edessä? Lähitkö ite motarille?
juu myös menin motarille.. olit ihan mun perässä kiinni kun oltiin valoissa
tojjota korolla
vunpero kirjoitti:Nipe kirjoitti:En mää mitään oo tajunnuvunpero kirjoitti:Nipe nyt varmasti ajelit mun perässä kempeleen kyliltä motarille asti![]()
veho tarrasella sprintterillä ajelin sun eessä ja vilkautin pari kertää hätävilkkuiTänään iltapäivällä ajoin Kempeleen läpi ja lähin zeppeliinin rampista Oulun suuntaan, sillonko ajoit mun edessä? Lähitkö ite motarille?
Olisit huitonu ikkunasta kun muistaakseni en jääny siihen perään "körötteleen"..
Joo, tästä huomaa että Nipe ajoi enkä minävunpero kirjoitti: olit ihan mun perässä kiinni kun oltiin valoissa
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
nooh ensin meinasin laittaa kättä ulos mut en ollu eka varma että oli se just se toinen ooppeli jota luulin joskus teijän autoksiNipe kirjoitti:vunpero kirjoitti:Nipe kirjoitti:En mää mitään oo tajunnuvunpero kirjoitti:Nipe nyt varmasti ajelit mun perässä kempeleen kyliltä motarille asti![]()
Olisit huitonu ikkunasta kun muistaakseni en jääny siihen perään "körötteleen"..
ei se ollu köröttelyä
tojjota korolla
Lauvantaina jokunen foorumilainen tampereella
Opel Vectra B2 farmari 2001
Joo, Tampereelle näyttelyä katsomaan olin menossa.seeklima kirjoitti:Ata bongattu keltaisen GTO:n kanssa Hämeenlinnan kohdilla Tampereen suuntaan menossa
Nalen nähty kannelmäen prismalla
Ei olis ollu ihme, jos en olis sua nähnysampeli kirjoitti:Nalen nähty kannelmäen prismalla
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
oliko se ari.s astralla tänää paskalaitoksen ympyrässä päivällä.. olin tankkaamaan menossa ku ajeli edessä 
Vunpero(ko) ajeli mattamustalla kostajalla kylillä.
Astroja ja Signumi. Ja Corsa. Ja Vivaro.
-
sportwagon
- OCF Member 2015
Hades tais cruisailla edessä 20.30 aikoihin Olarin suunnilta Finnoontien ympyrään jossa tiet erkani. Tyylikäs farkku mustilla vanteilla ja asiallisen korkuinen 
ex Astra K Sports Tourer 1.6 Turbo -16
ex Astra H Wagon 1.6 Turbo -07
ex Astra H Wagon 1.6 Turbo -07
Teemu J lievestuoreen shellin baarilla joku 3-4tuntia sit
Opel Vectra B2 farmari 2001