Jumitzu kirjoitti:kilpi oli vain löysällä, eikös se mökä pitäs tuntua sisällä eikä ulkona
Ekassa autossa pärisi ja sitte kaikissa muissa olen ennen ensisavuja vaimentanu kilvistä lähtien kaikki mahdolliset räminän pitäjät.. nykysestä hastrastakin vaimennuksen lopuksi koputtelin kaikki verhoilut läpi takaa mitkä vois rämistä ja verhoilujen reunoihin meni paksua tiivistettä tai splenin tapasta mattoa suikaleina..
Hyvä tästä tulee.. Hyvä elementti toi nukke, itselläni oli siinä valmistajan suosittelemassa kotelossa se hyvä saundinen kovaakin soittaessa.
Jooh, kilven pultti on kiinni ruostunut, niin empä viitsinyt ruveta katkomaan sitten, ja tuo kontinluukkuhan on muutenkin kokonaan vaimentamatta, koska paikoilleen tulee silotettu luukku punaisen vectran peruilta. Jonka olen jo irrallaan vaimentanut. Kilpi siirtyy myös tällöin takapuskuriin.
Itsekkin laitoin vaimennusmaton päälle vielä "noise isolator" mattoa paikkoihin jossa verhoilut rämisee.
Ja kaikkiin muovi osiin esim. ovenkahvat, pilarien muovit yms. sekä ovipahvien ja muiden verhoilujen kiinnitys nasturoihin laitoin butyylikumia (jota saa silent coatin matosta esim. irroiteltua) Niin loppu räminät. Ainoa haitta tuossa vaan on, että saattanee hankaloittaa verhoilujen irroitusta ensi kerralla. En ole vielä kokeillut mitään purkaa
Tuota kontin ilmanvaihtoräppänän hiljaiseksi saamista olen miettinyt... Itse mielellään tukkisin koko räppänän vaikka uretaanilla & sikaflexillä, mutta sanoivat jotta rupeaa vectra huurtumaan sitten
Noh hiljaiseksi se olisi kuitenkin saatava, kun pitää kovaa pärinää myöskin.
NYK.

: Calibra (c20ne)
EX

: Calibra AT (c20ne), Vectra A (c18nz), Vectra B AT (x20xev), Vectra B (x20xev), Vectra B (x20xev), Calibra AT (c20ne), Omega B AT (x25xe), Calibra (c20ne), Calibra (c20ne), Vectra A (c20ne)